1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 11]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ferron, 23 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Up
    Geweldig.
    Pixar FTW!!!
    Dit soort films brengen me altijd aan het janken en maken me ook zo vrolijk.
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2010
  2. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Up in the Air
    Nice. Heerlijke slimme, snelle, grappige, smoothe film met een (glans)hoofdrol voor George Clooney die Ryan Bingham speelt, een man die grootste deel van het jaar op reis is en mensen ontslaat van andere bedrijven (die het zelf niet willen doen). Hij heeft alles precies zoals hij wil; overal voordelen geen emotionele banden of gezeik over verplichtingen. Totdat hij Alex ontmoet en intussentijd ook wordt opgezadeld met een nieuwe collega. Absolute aanrader en waarschijnlijke oscar kanshebber.

    dikke 9
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Oscar kanshebber vind ik een beetje te ver gaan maar zeker wel een aanrader en een van de betere films van Clooney. Vond jij ook dat die een beetje inkakte op het einde? Zeker omdat je het snelle gewend bent van het begin van de film.
     
  4. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Las het inderdaad daarna, maar dan nog betwijfel ik dat, het de film kan redden, aangezien het einde niet mist ;). En het jongetje nog steeds word gespeeld door dezelfde acteur.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina