1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 12]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 11 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Net Where the Wild Things Are gezien, wat een leuke film! :D

    Ik voelde me niet direct thuis in de wereld van 'de wild things' (zo noem ik ze maar), daarom twijfelde ik eerst erg over de film. Maar zo gauw Max
    onder al die beesten bedolven ligt, vond ik het echt schitterend! Vanaf dat moment alleen maar genoten van de film, erg mooi.

    Goede muziek, leuke beelden. Of het aan mijn fantasievolle hart ligt of aan het feit dat ik Max wil zijn, ik zou zo die wereld in willen stappen en avonturen beleven. Forten bouwen, moddergevechten houden, lachen.
     
  2. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond District 9 gekeken
    kan iemand mij vertellen wat die 8.3 rechtvaardigt op imdb? (niet dat dat hoort maar na het is het gemiddelde van 113k votes 8) )
    in het begin van de film dacht ik, wat is dit nou weer? Een reporter, handheld camera en hele slechte humor :{ . De rest van de film ging eigenlijk nergens over (tuurlijk is het SF, (wat niet altijd echt mijn genre is)).
    Dan las ik dat de special effects geweldig waren .. lijkt me meer een transformers rip-off met die gekke wezens.

    kom niet verder dan een 5.0
     
  3. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Echt wel, al sinds dat ik hem in het Pathé magazine zag staan, en dat is al kei-lang geleden want toen was Final Destination 3D (baggerzooi!) net uit.
     
  4. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Het geniale verhaal, het prima acteerwerk, de geniale uitwerking. Dat.

    Topfilm! _O_
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Zo. ;)
     
  6. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind niet dat je een mening zo kan aanvallen. Je mag hooguit zeggen dat je het er niet mee eens bent, maar om zo te gaan strepen en verbeteren en daarmee een soort van 'ik weet het beter' attitude geven gaat me te ver. Als hij het geniaal vind vindt hij het geniaal, punt.
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Neem me niet kwalijk hoor. :eek:

    Ik leg alleen mijn mening uit, en gebruik daarvoor de tekst van Ethereal. :)

    Misschien had ik beter getypt: Zo. Dit is wat ik er van vind. ;)
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Ik dacht precies hetzelfde =(
     
  9. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    ze zeggen in de trailer een 67th gevangene, ik gok dan dat Leonardo die is.
     
  10. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan isset cool, begreep ik het verkeerd :thumbs:
     
  11. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    :emo:

    Well spoken.
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2010
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Straks The Man Who Wasn't There kijken. Ben erg benieuwd. Ken het gedicht van Hughes Mearns (zie ondertitel :+ ) en kwam zo bij de film terecht. Is er ook nog één van de Coen Brothers, hoge verwachtingen!
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Triangle
    Een film zonder begin en ook zonder einde, het is weer eens wat anders. De hele film is één grote mindfuck en achteraf moet je er misschien ook even de tijd voor nemen om er nog eens goed over na te denken. Maar het was wel mijn soort film en goed te pruimen. Ik wil hem nog niet als aanrader bestempelen maar hij is, imo, zeker het kijken waard. Toch weer eens wat anders binnen het horror/thriller genre.

    7.5/10
     
  14. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Laat hem toch z'n mening hebben, als ronaldje The Departed een meesterwerk vindt dan moet hij dat weten, het is ook gewoon een hele goede film. Geef zelf je mening, ga niet die van andere belachelijk maken, dat is vervelend.
     
  15. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik geef mijn mening over zijn mening. Dat doen we op fora; meningen en andere onzin uitwisselen.
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Net dus The Man Who Wasn't There gezien.

    Een zwart-wit film van de Coen broers. Ik vind het een goede film. Hij is erg stil, ietwat deprimerend. Vooral erg rustig, de hoofdpersoon is een extreem stil, ongeïnteresseerd iemand. Hij lijkt echt niet aanwezig te zijn, hoewel de titel van de film op nog meer dingen slaat (heb ik het idee).
    De film heeft heel duidelijk drie delen en dat vond ik heel goed gedaan. Er zitten zelfs een aantal seconden zwart beeld en stilte tussen scènes, wat de gehele film een extra laagje eenzaamheid meegeeft. Zo heb ik het ervaren.
    Het acteerwerk van Billy Bob Thornton vind ik erg goed, zijn zware stem en gezicht lenen zich perfect voor zijn personage. Er waren een aantal shots die mij heel bewust opvielen, ik vind die mooi.

    Met andere woorden, als je twee uur de tijd hebt en van meer dan actie of komedie houdt, is deze film zeker het kijken waard.
     
  17. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    WOEHOE! weer een "meningen discussie"!

    POPCORN!
     
  18. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb een aantal posts verwijderd. Als je niet wil dat iemand anders zijn mening geeft, dan moet je niet posten, maar een blog schrijven waar mensen niet op kunnen reageren :)

    Forum = o.a. meningen geven.

    Nu weer over films!
     
  19. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    X-Men 3: The Last Stand

    Damn, wat een clichéfilm. De film loopt onder van de oneliners. En WTF @ die scene met die brug, dat schreeuwe gewoon OMG LOOK WHAT I CAN DO!!!11

    6/10
     
  20. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    La vita e bella, 1997

    Prachtige gevoelige film een vader de dagelijkse misere van de oorlog probeert te verzachten voor zijn jonge zoon.

    9/10
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina