1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 12]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 11 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.705
    Leuk Bevonden:
    17.923
    Joh.
     
  2. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Die dude in die robot, is dat dezelfde dude als in de robot in The Matrix maar dan blank? :+ Of is het de mannelijke versie van de vrouw in de robot in Aliens 2?

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  3. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Nerazzurri is niet geweest(?), en ik raad het hem ook af om hem te kijken, aangezien hij hem toch niet leuk zal vinden O-) .
     
  4. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Feardotcom

    Na 3 kwartier uitgezet, kon er totaal niet bijblijven met mijn hoofd en stelregel van mij is, boeit een film je niet binnen een half uur, verspil je tijd er dan maar niet aan.

    Enigste pluspunt was dat dezelfde actrice als van Californication inzit, hele mooie natuurlijke vrouw is dat.
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.705
    Leuk Bevonden:
    17.923
    [​IMG]
    8)
     
  6. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Pandorum (2009)


    Film gaat over een dude die wakker wordt op een lange ruimtereis. Hij weet niet precies wat z'n doel is en waar hij heen gaat.
    Vond het aan de ene kant wel een aardige kant en aan de andere kant weer beetje vaag (SF he :9 ) Film verveelt niet echt omdat er constant wel actie is, hij is aardig donker en in het begin is het zeker spannend.
    6,5

    Godfather 1
    classic, al duurt ie voor mij wel iets te lang om m'n aandacht erbij te houden (165min)
    8+
     
  7. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Oke meestal doe ik dit niet, maar hier moet ik wel:

    Wat een poep uitleg zeg 8) Het is dat je de trailer erbij hebt staan :+
     
  8. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ja 8) meestal zet ik er een moviemeter link bij :D

    vanmiddag 10.000 bc gekeken .. nouja poging tot, na 20min had ik er al niet zo'n zin meer in en na 40min had ik hem maar uitgezet. Hield mn aandacht niet vast
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Avatar

    Het was in het begin even wennen, maar toch is dat 3D erg bruut. Ook een trailer gezien van Alice In Wonderland in 3D gezien. Misschien moet ik die ook maar gaan zien. Maar wat moet ik hier nou nog over zeggen? Matig onorigineel verhaal, maar wel een enorm vette uitwerking. Dit is een van die bios-only films.

    Saillant detail: De zaal was gewoon nog steeds helemaal vol en ook de 10 uur voorstelling was uitverkocht. Lijkt er toch op dat de film Titanic in gaat halen.
     
  10. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Net District 9 gezien, vond hem niet echt tof.
    Kon op één of andere manier niet echt in de film komen.
     
  11. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Niet :eek:

    Ik vond hem echt vet hoor. :)
     
  12. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Dat had ik nou ook. Ik zou em niet nog een keer hoeven te zijn terwijl veel mensen die film echt briljant vonden.
     
  13. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Precies, ik had ook veel positieve verhalen gehoord over de film.
    Niet dat ik hele hoge verwachtingen had ofzo, maar het was het gewoon allemaal net niet voor mij. :)
     
  14. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    A Serious Man

    The Coen brothers blijven me elke keer verbazen door hun genialiteit. Hele aparte film weer.

    8.5
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Mag jij me vertellen of er nou iets achter zat? Of was het gewoon een vage film? :D
     
  16. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Burn After Reading was een grote teleurstelling voor mij. Als hun naam valt moet ik altijd meteen denken aan het geniale The Big Lebowski. Ik hoop dat ik daar weer een sprankje van kan terugzien in deze nieuwste film van hen. Ga 'em zeker kijken.
     
  17. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Young People Fucking (Martin Gero, 2007)

    [​IMG]

    Tenenkrommend samenraapsel van een greep willekeurige, neukende stelletjes. Een constante vlaag van plaatsvervangende schaamte en awkward situaties. Niet grappig, niet boeiend, gewoon irritant van begin tot eind.


    The Hangover (Todd Phillips, 2009)

    [​IMG]

    Een veel geprezen comedy over een vrijgezellenfeest dat volledig uit de hand loopt. Mjah, heb erg weinig gelachen. Veel simpele poep- en plashumor en té overdreven situaties. Dertien in een dozijn materiaal imo.

    Neem aan dat je Fargo wel kent? Anders kan je die 'ns proberen. Briljante droogheid.
     
  18. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ken ik van naam. Ik ga zeer binnenkort Fargo en O Brother, Where Art Thou? een kans geven.
     
  19. Rebby

    Rebby Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond A Serious Man echt weinig aan, gaat helemaal nergens over.
    Paar toffe scenes ja, maar over t algemeen meer van 'Gaaaap, is ie nou nog niet afgelopen? Aldoor kijkend op je horloge'
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Wat zijn de beste films van Studio Ghibli? Mijn zusje heeft namelijk Spirited Away en Grave of the Fireflies gezien en die vond ze echt fantastisch en ben nu Ponyo aan het doenloeden voor haar. Maar welke zijn nog meer mooi om te zien?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina