1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 12]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 11 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij lijkt mij eigenlijk best wel vet...had gehoopt dat die nog in nederland in de bios kwam maar helaas het mocht niet zo zijn...Tijd om te kopen/online kijken.

    Verder heb ik gisteravond? Monsters vs Aliens gezien....oh echt geniale film heb in tijden niet zo gelachen als met die film! Wou dat ik um in de bios zag :9

    8,5 gewoon omdat het kan
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Alles. Punt.
     
  3. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ja je moet er van houden, dat is absoluut waar. Ik kan ook wel begrijpen dat je dat dacht, maar mij blijft het op de één of andere manier boeien.
     
  4. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Princess Mononoke, Howl's Moving Castle. Maar eigenlijk bijna alles. Ik vond Grave Of The Fireflies persoonlijk wat minder. Op Ghibligebied hou ik meer van die schitterende fantasiewerelden en niet van realistisch gejammer op de vierkante meter.
     
  5. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    zeker niet alles. Sommige films zijn te saai om 10 minuten bij wakker te blijven.
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    :eek: niet! Maar voor je zusje zou ik in eerste instantie Totoro en Laputa aanraden :)
     
  7. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Welles! Ga jij maar eens Only yesterday kijken. De saaiste film die ik ooit heb gezien, en dan overdrijf ik serieus niet.
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2010
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Niet!

    2 tegen 1, dus wij winnen. :+

    Nou moet ik toegeven dat sommige wat minder goed zijn, maar die zijn niet zo slecht dat je in slaap valt.
     
  9. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Echte filmliefhebbers vallen niet in slaap bij een film! :+
     
  10. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    oops ik viel net eventjes in slaap tijdens The Godfather II
    maar hij duurt ook 188min 8)
    wel weer mooie film, komende week maar part III \o/
     
  11. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    X-men Origins: Wolverine

    Kijk, deze was al een stuk beter dan X3 :) Wolverine blijft gewoon badass.

    7,9/10
     
  12. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Echte filmliefhebbers kunnen kritisch zijn op een film en zeggen dat 't stront is ook al is de studio/regisseur/acteur die erachter staat nog zo goed. BAM!
     
  13. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Daar ben ik het helemaal mee eens.
     
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb net Dude, Where's My Car? zitten kijken! Geweldige film :D Gewoon een grote verzameling awesomeness!!! :D
     
  15. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    The Hurt Locker
    Film draait om een explosieven opruimings team in Irak. Je krijgt echt zo'n gevoel van op elk moment kan er ergens iets afgaan. En laat een andere kant zien, waarom mensen reageren zoals ze doen als je ziet dat Amerikanen als een gek door straten rijden, andere mensen aan de kant drukken in hun auto's en als je dan deze film ziet, krijg je wel een beetje begrip daarvoor ipv het van 1 kant te bekijken. Niet een alledaagse film, maar vond em goed door het gevoel dat de film je geeft, dat je elk moment gewoon de lul kan zijn en dat je dingen nu ook eens van een andere kant bekijkt en een beetje begrip voor sommige dingen krijgt.
    7,9/10
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Goede film idd. :)
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb de film niet gezien, maar ken wel iemand die twee keer in Afghanistan en één keer in Irak is geweest. De oorlog steunen doe ik niet (beetje standpuntloos), maar respect voor elke militair, dokter of hulpverlener heb ik. Hij heeft ook verteld over dingen die je daar ziet en meemaakt, is niet iets wat je makkelijk slikt.
     
  18. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Idd, ook al sta je er niet achter. Respect voor de mensen die er zitten is zeker op zn plaats.
     
  19. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Doet me erg denken aan die HBO serie: Generation Kill.. :)
     
  20. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    The Hurt Locker staat ook al een tijdje op mijn "te kijken lijstje". Anyway.

    Fargo.
    [​IMG]
    Oh, jeez. Erg vermakelijke zwarte comedy waarin de Coen brothers gelukkig laten zien waar ze toe in staat zijn. Boeiende dialogen en vermakelijke characters allom, en gewoon een leuk verhaal. Ook leuk om bepaalde acteurs uit The Big Lebowski samen een totaal andere rol te zien spelen en dat toch erg effectief te doen. 8/10.

    O Brother, Where Art Thou?.
    [​IMG]

    Haha, hard lachen, deze film. Weer zo'n film die het vooral van de geestige dialogen en de goed gecaste personages moet hebben. Ditmaal geen moord en doodslag though, gewoon wat ontsnapte gevangenen on the run. Maar wel een garantie voor grappige momenten. 8/10.

    Beide aanraders voor liefhebber van The Big Lebowski. Allebei wat mij betreft niet zo geniaal, maar absoluut het kijken waard.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina