1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 12]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 11 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Waar de een miljarden binnenhaalt met 1 film gaat de ander kopje onder:

     
  2. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Steve was echt een held in die film _O_
     
  3. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    wtf heb je geen gevoel voor humor:+ die film is hilarisch_O_
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Mwha, ik had er meer van verwacht. Hij was wel grappig, maar niet altijd. Vaak ook gewoon flauw.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is een goede comedy maar idd niet de geniaalste film ooit. Hij is leuk niet meer dan dat.
     
  6. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Het is gewoon een hartstikke droge humor film :+

    En ik heb me echt kapot gelachen...
    Maar het is helemaal geen goede humor, voornamelijk idd heel erg flauw.

    Maar als je je verstand op nul zet heb je een leuke film hoor! :)
     
  7. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    Hangover is idd een van de betere comedie films die er zijn.
    Het hangt een beetje van je gevoel voor humor af misschien, maar ik vind het absoluut een goeie film en ook om kunnen lachen.

    Snap t punt niet, want ken maar weinig film met hoogstande humor :confused:
    Ik vond em geniaal ieder geval.
     
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Heb net Soul Men met Samuel L. Jackson en Bernie Mac zitten kijken. Het verhaal is niet echt spectaculair, maar er zitten wel leuke momenten in de film. 6,5 / 10
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Net Donnie Darko gezien, had 'm nog nooit gezien terwijl ik al jaren van het bestaan van de film afweet. Ben zeer verrast! Het is een vreemde film en op het einde ben je niet veel wijzer, maar mooi is het wel. Boeiend, gestoord, sterk.
     
  10. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Frank! :D

    Laatste Requiem For A Dream gekeken, indrukwekkend film!
    Ook tof dat veel scènes in Coney Island geschoten waren, ben ik in November nog geweest.
    Dus was allemaal herkenbaar, altijd leuk.

    Zijn er trouwens films die overeenkomen met Requiem?
     
  11. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6


    Hij lijkt mij in ieder geval erg nice :9 .
     
  12. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Een film die zó gehyped is en louter poep en plashumor bevat? Nee dank je. Vond hem zwaar overschat. Zegt wel genoeg over de comedy's van tegenwoordig dat deze film zo hoog wordt aangeschreven.
     
  13. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    volgens mij zegt het meer over jou gezien 90 % uhm wel leuk vond:) en zo overhyped was ie toch niet? was uberhaubt niet echt een hype rond deze film volgens mij.
     
  14. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Gran Torino (Cijfer 8.0)
    Ik kende de film eerst helemaal niet, maar ik kan nu iedereen deze film aanraden.
    In het begin is het eigenlijk een best grappige film. De scheldwoorden die Eastwood uitkraamt zijn gewoon heerlijk. Het einde in het verhaal maakt het zelfs een echt mooie film.

    [​IMG]
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou als dit topic leest zie dat die erg overhyped word. :)
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat komt denk ik ook omdat er nou eenmaal niet zo heel veel goeie komedie's uitkomen. Dus als er een film uitkomt die ook maar een beetje grappig is dan is dat al vaak DE komedie van dat moment.

    Vond hem zelf ook wel grappig. 't is allemaal nogal platte humor maar ik heb me er wel anderhalf uur prima mee vermaakt.
     
  17. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    't Zegt waarschijnlijk dat hij smaak heeft en dat 90% van de mensen (in het algemeen) van voorgekauwde pulp houdt.
     
  18. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Beetje makkelijke conclusie. Comedies komen in allerlei soorten en maten en als ik een voorbeeld aan mezelf neem dan kan ik zowel om de eenvoudige en makkelijke humor van The Hangover lachen als om de toch eigenlijk wel met cultstatus verheven film The Big Lebowski (ik haal 'em weer eens aan, effectief voorbeeld). Heb van beide films enorm genoten hoewel ik wel het algemene kwaliteitsverschil zie in beide films. Maar dat doet er niet aan af dat ik ze allebei grappig vind op hun eigen manier. In wat voor hokje ga je mij dan plaatsen?

    Snakes on a Plane.
    [​IMG]

    Jezus wat een pleurisfilm (wat was te verwachten aan de hand van alleen al de titel, maar toch). Samu was wel weer vermakelijk maar dit ging weer helemaal nergens over. Heb me wel vermaakt overigens. Lachwekkende vage onzin. 6/10.
     
  19. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    't Was natuurlijk een stigmatiserende opmerking, ik erger me er alleen aan dat het soms lijkt dat je hier niets negatiefs over massafilms als Avatar of The Hangover kan zeggen. En je geeft het zelf ook aan dat je het kwaliteitsverschil ziet, dus dan hoor je sowieso niet in het hokje bij de mensen waarvan ik het idee heb dat ze dat niet zien.
     
  20. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.326
    Bij komedies merk ik dat het heel erg aan mijn bui ligt hoe ik de film ervaar. Dat is natuurlijk standaard zo, maar bij komedies nog meer. Soms lach ik om elke idiote grap, maar andere keren lach ik nergens om tenzij het echt goed is. Toen ik Hangover keek, heb ik eigenlijk alleen maar een beetje om de foto's gelachen. Maar ik weet gewoon dat ik het in een andere bui briljant had gevonden. Het is echt heel subjectief.

    Ik heb net Léon weer gekeken. Mooie film.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina