1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 12]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 11 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Bij Sherlock Holmes had ik een beetje het gevoel wat ik bij The Prestige had mbt het plot. Zat een beetje op dezelfde puzzelachtige manier in elkaar maar The Prestige was alleen beter. Verder best een aardig film.

    Als ik ergens naar uitkijk is het wel deze film:

    The Imaginarium of Doctor Parnassus

    http://www.imdb.com/title/tt1054606/

    De nieuwe van Terry Gilliam met Johnny Depp :cool:
     
  2. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij Sherlock Holmes vond ik het echt briljant dat hij eerst uitgebreid vertelde hoe hij een kerel in elkaar zou gaan rossen, en dat het daarna dan binnen drie seconden gebeurde. Goed bedacht en ook erg goed in beeld gezet!
     
  3. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Gisteren 2 films gezien:
    A Serious Man, geweldige Coen Brothers film.. weer met een erg bizar verhaal en een einde a la No Country For Old Men. 8.

    Where The Wild Things are:
    Super Film, Lekkere muziek (deed me denken aan Little Big Planet) en het idee achter de film is erg goed uitgewerkt. 8,5
     
  4. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was echt briljant inderdaad :)
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Is ook de laatste film met Heath Ledger. Dat hij samen met Johnny Depp in een Terry Gilliam film te zien is klinkt toch wel erg veelbelovend. Ben ook erg benieuwd.

    A Serious Man wil ook zien, de films No Country for Old Men en The Man Who Wasn't There hebben mij van het kunnen van de Coen broers overtuigd.
    En Where the Wild Things Are is ook een toffe filmd inderdaad. :D Hartverwarmend, maar soms ook treurig.
     
  6. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij draait sinds vandaag in de bioscoop waar ik werk! Hoop hem zelf dan ook misschien eens deze dagen te mogen zien. Ben er zelf ook erg nieuwsgierig na
     
  7. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik zie dat je zelfs een Ava er van hebt! Jim Henson Rulez!!:thumbs:
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wat heeft Jim Henson er mee te maken? :eek:
     
  9. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Kun je me uitleggen wat er zo goed is aan A Serious Man? Want ik vind het een gigantische tegenvaller.
     
  10. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Daybreakers
    Opzich best leuke film. Bijna iedereen in de wereld is een vampier geworden om te overleven ofzo.. beetje wazig, zijn nog paar normale mensen over. vampieren hebben bloed nodig blabla paar overlevenden vinden een "remedie" naja en dan gebeuren er wat dingen. Niet heel bijzonder, maar best leuk voor uurtje vermaak als je verder geen reet te doen hebt.
    7.2/10


    Seven Pounds
    Had em jaartje terug al gezien, maar nu nog een keer en hij blijft goed. 1 van mn favoriete films van de afgelopen jaren. Ga het verhaal niet uitleggen want dan hoef je de film niet meer te zien. Gewoon zien.
    9.1/10
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2010
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Sherlock Holmes

    Vette film. Downey is geweldig en Londen is ook super. En die slow mo effects waren tof

    8.5/10
     
  12. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik vond het persoonlijk een sterke film, en een nette prestatie van Will Smith iets wat ik eigenlijk niet verwachtte bij hem.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Na I Am Legend en The Pursuit of Happyness had ik het wel verwacht eigenlijk. :)
     
  14. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^ In Seven Pounds laat ie zien dat ie zulke rollen perfect aan kan, vond em echt heel sterk. Niks onder doen voor grootheden als Morgan Freeman oid. Denk dat veel mensen hem nog als Will van de Fresh Prince zien, maar dat is ie allang ontstegen.
     
  15. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Die studio heeft die poppen gemaakt.
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Serieus? Ik had eht idee dat er honing uit mijn boxen kwam samen met een dikke saus voorspelbaarheid. Hetzelfde cheesy-gevoel wat ik had bij Pursuit of Happiness.

    Niet aan Will Smith te wijten, maar ze moeten hem eens in een echt goede film zetten imo.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hmm dat had ik totaal niet en vond Smith een hele sterke rol spelen.
    In Ali was die ook al zo goed.
     
  18. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Vond zowel Seven Pounds en Pursuit of Hapiness mooi.. maar Seven Pounds wel veruit de best van de twee.
     
  19. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren The Orphan gekeken.
    Tamelijk vette film over een weesje dat bij een nieuw gezin intrekt en niet zo onschuldig blijkt te zijn als ze eerst dachten. Klinkt als een redelijk cheap verhaal, maar het is zeer goed uitgewerkt en de plottwist zie je ook totaal niet aankomen.

    Ik zou het toch wel een 8,5 geven

    http://www.imdb.com/title/tt1148204/

    Iedereen speelt er ook lekker natuurlijk in. Omgang van die ouders met elkaar en kinderen. Love it.
     
  20. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Over smaak valt niet te twisten zeggen ze toch wel eens. Kan me voorstellen dat sommige mensen er niks aan vinden. Maar ook dan valt er niks te klagen over de acteerpretaties van de acteurs. Misschien omdat het verhaal je niks doet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina