1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 12]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 11 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    B.A en de Kolonel maakte de serie jammer dat er eentje zo slecht gecast is.
     
  2. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    236
    Ik was afgelopen zaterdag met 15 andere vrienden naar de film AVATAR 3D geweest. Deze hebben we gezien op een IMAX 3D scherm en dammm dat was super vet:)
    Na hem in 3d te hebben gezien wil je die film gewoon niet meer anders zien
     
  3. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    haha The A-team. De losers die overal naartoe schieten maar er waren nooit doden. Toch altijd gekeken. Jeugdsentiment:) Ben niet zo onder de indruk maar toch wel grappig dat ze hier een film van maken. Transformers pakte goed uit, G.I Joe vond ik vet! Laat deze maar komen!
     
  4. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    A-team ging altijd om de fantastische sfeer die erin zat. Dat mis ik nu in de trailer, nu is het alleen maar lompe actie. En ja, dat zat ook altijd in die serie maar dan met een soort van knulligheid, dat was juist zo tof.

    En Rampage als B.A. :/ Waarschijnlijk ook alleen maar omdat het de grootste neger was die bereid was mee te spelen. :emo:

    /edit: en sommige dingen zijn gewoon goed zoals ze zijn. Nieuwer = niet beter.
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2010
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wut, ik kijk nu ff die trailer van The A-Team, speelt Liam Neeson er in in mee! :eek: Nu moet ik 'm wel gaan kijken.
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Alleen Liam Neeson en die gast van Hangover zien er overtuigend uit, voor de rest mwaaaaaaaaaah.
     
  7. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    was net surrogates aan het kijken, maar het kon me niet echt boeien, maar uitgezet op de helft :{
     
  8. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Yeah fuck yeah!:D

    Helaas geen originele cast (logisch ook), maar het is teveel nostalgie om het niet te zien:+

    Maar zei B.A nou echt ''homie'' in plaats van ''fool''?:'-(
     
  9. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop echt dat ze een paar van die autocrashes erin doen zoals in de serie, die vlogen echt altijd op dezelfde manier om de kop :+
     
  10. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Er is blijkbaar ooit 1 dode gevallen in The A-team. :+
    En volgens mij is Face een keer in zijn been geraakt en Murdoch een keertje volgens mij.

    De andere biljoenen kogels raakten niet veel.
     
  11. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    :'-(Geen B.A :'-(

    Verder een droom die uitkomt natuurlijk!
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Die boer die vanaf die heuvel in zijn rug werd geschoten inderdaad en ook Fulbright. In Engeland werd er ook vrij veel geknipt in deze serie en deze scene, en nog een aantal anderen, zijn er daar ook uitgehaald.

    Voor mij is dit weer Indy 4 all over again. Ik vind het eeuwig zonde als je dergelijke series en herinneringen na een paar decennia opeens weer oppakt. Ik heb alle seizoenen hier in huis en ik zet ze nog regelmatig op maar van die film moet ik niets hebben. Net als bij Indy 4 zal ik hem wel kijken omdat ik dan tenminste ook weet waar ik het over heb, maar ik zal me er daarna ook niet meer mee bezighouden. Voor mij is er maar één A-Team en dat is die met de echte acteurs van vroeger die de rollen perfect hebben neergezet en dit moet ook zo blijven. Dit moet je niet zoveel jaar na dato met een paar klonen nog opnieuw willen neerzetten omdat er geld mee valt te verdienen.
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    O man wat ben ik benieuwd naar Alice in Wonderland!

    Niet alleen omdat Johnny Depp 'The Mad Hatter' speelt, met Stephen Fry, Alan Rickman en Christopher Lee kan het gewoon niet fout gaan! :D Alleen die Alice heb ik mijn bedenkingen over. Film ziet er redelijk grimmig uit, waar ik nu pas achter kwam toen ik Trailer #2 keek. In de eerste trailer viel dat wel mee.

    Heb beide boeken gelezen en er keert zoveel terug uit die boeken in deze film.
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Helemaal mee eens, waarom moeten ze nou weer de bekendheid van de serie verkrachten om wat geld te verdienen :mad:, zelfde met die Dragonball film :mad:
     
  15. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje jammer van A-team denk wel dat de film gaat falen. Wacht de eerste reacties af, dragonball heb ik niet gekeken omdat dat de serie gewoon verpeste.

    Trailer is al een tijd uit, had hem zelf nog niet gezien: dus voor de mensen die hem ook gemist hadden:
    [yt]e99B80crU3E[/yt]
    kippenvel
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2010
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Had hem al gezien ja! Nu ik er over nadenk is het al over anderhalve maand! Ben benieuwd, hopelijk komt het echt in de buurt van Band of Brothers!
     
  17. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    (500) Days Of Summer (Marc Webb, 2009)

    [​IMG]

    Vrij standaard filmkoppeltje wordt verliefd, al lijkt het meisje (Summer) in kwestie niet echt even zeker van een vaste relatie met Tom. Ondanks dat hebben ze een leuke tijd, totdat het over is. Iets waar Summer vanaf het begin al voor heeft gewaarschuwd, blijkt ineens waarheid en een depressieve periode breekt aan voor Tom. Veel meer is er over het verhaal niet te verklappen, anders is de angel er wel uit, behalve dat de opbouw vrij afwijkend is omdat je de dagen met relevante gebeurtenissen door elkaar ziet, en niet chronologisch.

    Het klinkt heel erg simpel, maar het is best een leuke film. De karakters boeien omdat het zo kleinschalig en persoonlijk is en het is geen uitgewrongen pak zoetigheid. Een leuk tussendoortje, maar ik vind de lofuitingen wat overdreven. Gewoon een prima gevoelsfilm, die in een dramatisch filmjaar als 2009 logischerwijs al snel (te)veel lof krijgt, in mijn ogen.
     
  18. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Death Race

    Boem, Pats, Knal, Beng, Bang, Plof :thumbs:

    8,5/10
     
  19. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Kan echt niet wachten tot Pacific. Komt in maart geloof ik right?

    Zojuist 7 Years in tibet gezien, altans stukken ervan. Van wat ik gezien heb was het een best goede film. Had tijdens de film al het gevoel dat het wel eens een waargebeurt verhaal kon zijn bleek dat achteraf ook zo te zijn.
    Binnenkort maar eens kijken of ik 'm ergens volledig kan kijken/vandaan halen.
     
  20. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Ik was het niet met je eens.....tot ik dat laatste stukje zag :x:emo:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina