1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 12]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 11 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    De titel klinkt juist geniaal en het idee is ook geweldig. Moet 'em nog steeds een keer zien maar het is echt jammer dat hij dus blijkt tegen te vallen.
     
  2. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Hij lijkt mij ook echt geweldig!

    Net Frost/ Nixon gezien, over het interview waarin Nixon zijn fouten toegeeft over Watergate.
    Mooie film met zeer goed acteerwerk! :)
     
  3. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Gister Eagle Eye gekeken, leuke lange videoclip :+ Lekker hersenloos amusement. Nu even Black Dynamite kijken.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Op die lijst dan . ;)
     
  5. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Avatar Ik moest er maar aan geloven. En mijn hemel, wat een film zeg. Geen seconde getwijfeld over de idioot dure kaartjes, schitterend _O_
     
  6. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    ik vond em juist geweldig _O_
     
  7. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier sluit ik me bij aan, de trailer had alle leuke momenten er wel uit gehaald. Zonde het had wel potentie

    Verder wil ik nog The box kijken en Astro boy lijkt me ook wel lachen :9
     
  8. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik vond The Men Who Stare at Goats wel vermakelijk.. denk dat het ook kwam omdat ik niet verwachtte een comedy te zien, en de cast toch wel legendarisch was (Jeff Bridges! :D) Dus hij viel erg mee.
     
  9. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    V for Vendetta

    Gaaf! Halverwege was ik bang dat het te veel op 1984 ging lijken, maar gelukkig behield de film toch zijn eigen karakter.

    8
     
  10. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Yes! Hele toffe film in mooie stijl. Één van mijn favorieten:cool:
     
  11. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister ook V for Vendetta gezien.

    Vette film, mooie scenes, mooie acties. Arme Evey, haar haar was eraf gehaald. :mad:

    8.5
     
  12. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Colditz

    Gisteren deze film weer eens opgezet en hij blijft erg leuk. Zit een heel verhaal achter, de ontsnappingspogingen in de film stellen nog niet zoveel voor in vergelijking met wat ze daar echt uitgespookt hebben.

    7.5
     
  13. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Beerfest gezien. Leuke film,er valt genoeg te lachen.
    7/10
     
  14. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Imaginarium of dr. Parnassus

    eergister gezien. had er toch net wel ietsjes meer van verwacht. wel een leuke film. Klein beetje chaotisch, maar dat maakt het wel vet.

    7.5
     
  15. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    The Men Who Stare at Goats.
    [​IMG]

    Ik vond 'em goed. Er zaten voldoende grappige momenten in en de dialogen zijn boeiend geschreven. Tsja, wat kan ik verder zeggen. Wazige film natuurlijk, maar van het goede soort. 7,5/10.
     
  16. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt een geniale film.:lol: Niet kijken als je niet dronken/melig bent want dan is er niet zoveel aan.
     
  17. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    The Departed: 8/10

    Veeeeel bekende acteurs zeg :eek: Maar goed: Het verhaal is erg vet, het zit af en toe nogal ingewikkeld in elkaar. Het gaat over een spion van de politie die infiltreert in een boevenbende en iemand van die boevenbende die infiltreert in dat politiekorps. Vette film met goede acteurs! (Leonardo DiCaprio, Matt Damon, Jack Nicholson, Mark Wahlberg, Alec Baldwin)
     
  18. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    The number 23

    Wel leuk filmpje, hij gaat alleen wel wat diep. Op sommige momenten een beetje té diep, dan slaat het nergens meer op. Maarja.

    7/10

    Crank
    Spetterende actiefilm die vanaf minuut 1 onrealistische actie op je beeld brengt, maar och wat is het vet:+
    Jason Stratham is sowieso een koning in zijn genre, dus als je van onzinnige actie houd is dit een goede film voor je.

    8/10

    Das Leben der Anderen
    Film over oost-Duitsland en invloed van de Stasi (inlichtingendienst). Erg mooi, dikke aanrader ookal is hij duits gesproken.

    8.5/10
     
  19. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Donnie Darko
    Opgenomen van RTL8 een tijdje geleden. Trippin Balls, maar wel erg goed.
    8.5/10
     
  20. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Imaginarium of dr. Parnassus

    Jemig wat een ballefilm. Slap gedoe allemaal. Werd ook nergens spannend. Soms eens grappig of gewoon 'normaal' maar blinkt nergens in uit.
    Johnny Depp speelt er echt 5 minuten in mee, dus daar hoef je het ook niet voor te doen.
    "Ja, die film is met Johnny Depp zeggen ze dan."
    Al de dames teleurgesteld.

    Het is gewoon allemaal zo flauw.

    5/10

    Wel leuk, tijdens de pauze gingen we wat eten/drinken halen en we raakten aan de praat met de security kerel. We vertelen dat we de film kak vonden. Hij ging allemaal voor ons navragen hoe lang alle films die nu draaiden nog zouden duren. We wilden de 2e helft naar die film met een kikker en een prinses ofzo :+
    Die duurde alleen nog maar een half uurtje en de rest van de films zou je na de helft gemist te hebben toch niet meer snappen (gewoon eens helemaal kijken), dus dan maar terug naar meneer Parnassus.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina