1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 12]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 11 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    2012

    Net gekeken bij broer. tja wel aardig, de effecten waren cool maar verder stelt het erg weinig voor en ik baal er vreselijk van dat kinderen het altijd overleven. Ik vind die hele fucking 'regel' in Hollywood dat kids altijd overleven triest, ga toch weg man. Dan kan ik Asian Cinema echt meer waarderen waar in bepaalde films dingen gebeuren waarvan je gewoon niks anders kunt denken dan 'Dit gebeurd gewoon never nooit niet in Amerikaanse films'.

    Ach, verder zo voorspelbaar als maar kan, je ziet gewoon alles aankomen en niks verrast of schokkeert je. En het einde...


    Jammerrrrrrr....i khad het echt kunnen waarderen als die tenminste nog een beetje geloofwaardig was geweest. iedereen gewoon dood....kom op zeg. bestaan zulke schepen uberhaupt? zucht.....
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Geef mijn Anti-christ-portie maar aan Fikkie. Ik heb Martyrs een tijdje terug aangezet en die kon ik al niet afkijken. Ik leef me altijd behoorlijk in in films (als ze goed zijn) en dan kan ik zo''n grauwe, koude en harde film gewoon niet aan. Ik was gelukkig niet de enige want van de 4 man met wie we in totaal keken stapte nog 1 op. 50% dus. Anti-christ zijn schijnt nog schokkender te zijn en heeft net als Martyrs niet dat fun-horror-aspect wat bijvoorbeeld een Ring, The Descent of wat dan ook wel heeft, maar speelt met echte emoties.

    Irreversible, Eraserheid, Martyrs, Anti-Christ....ik geloof het wel :+

    Gisteren met mijn vrouw 'The Time Traveler's Wife' gekeken. Een film over een kerel die, zonder dat hij het kan beinvloeden, door de tijd reist maar uiteindelijk toch een levenspartner vindt. Erg origineel gevonden en het combineren van allerdaagse problemen met tijdreizen levert erg leuke scenes op. Het verhaal blijft wel wat aan de oppervlakte maar al met al toch zeker goed gedaan. Daarnaast een aanrader om het je vrouw/vriendin/goudvis te kijken.

    [​IMG]

    7,5
     
  3. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Eraserhead is niks engs aan hoor, ik vond de sfeer en situatie gewoon vreselijk, maar die kan je zonder angst voor enge beelden aanzetten. Antichrist heeft wel wat zaken die ik absoluut NIET in beeld had willen zien. Ik zal ze niet aan je voorleggen verder ;)

    Rachel McAdams \o/ Wat een schatje is dat toch.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Dan klinken die twee films als iets wat ik wel ga bekijken een dezer dagen. Ik weet niet wat het is,maar toch trekken dit soort films mij absoluut wel. Nieuwschierigheid denk ik, het is niet dat ik ervan geniet..maar ik ben vooral nieuwschierig en vind het interessant. Martyrs vond ik ook echt heel boeiend maar tegelijkertijd ook echt schokkend, begrijp goed dat genoeg peeps dit niet hoeve te zien :). Antichrist en Irreversible dus he? Oh en Eraserhead.

    Oooh ja, tijdje terug vond ik dit trouwens

    http://www.imdb.com/title/tt0073650/board/thread/126520222?p=1

    Iemand die opzoek was naar 'disturbing' films ..gewoon door die messages scrollen en je zult genoeg films vinden :)
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2010
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat een gedoe over dat boycotten van Alice in Wonderland.
    Die film is toch in 3D die wil je dan toch wel in de bios zien.
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Fantastische vrouw om te zien. Komt ook erg natuurlijk over, is even wat anders als al die paspoppen/barbies.

    Eraserhead ga ik dan misschien nog wel eens proberen.

    op de planning voor deze week:
    Dalkomhan insaeng: http://www.imdb.com/title/tt0456912/
    Bakjwi: http://www.imdb.com/title/tt0762073/ (Park! Het kan me niet schelen dat dit 1 van zijn mindere is, wil hem toch zien)
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oh, ik ga naar IMDB en kom er achter dat het de film 'A Bittersweet Life' is. Vind ik eigenlijk wel een toffe film, gewoon om 's gezien te hebben. Klein aanradertje dan toch wel.
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Riding Alone For Thousands Of Miles

    [​IMG]

    Prachtige cover en prachtige film. Misschien dat de titels bovenaan men niks zeggen, maar het is een film van Zhang Yimou, de director van oa. Hero en HOTFD. In tegenstelling tot deze laatstgenoemden is dit puur een drama. Een Japanse man probeert voor zijn zieke zoon iets te filmen in China, maar blijft tegenslagen tegenkomen. Het is een heerlijk rustige film met af en toe geweldige shots. Ook geeft de film goed weer hoe iemand zich zo radeloos en afhankelijk kan voelen in een land waar hij de taal niet spreekt. Erg mooie film.

    8/10
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Hij draait wel bij ons in de bioscoop in 3D :D (niet dat ik er heen)

    Gisteravond Avatar 3D gezien, wat een prachtige vertoning! De omgevingen etc. zijn gewoon geweldig! Kreeg er zelfs kippenvel van! Het verhaal is wel wat bekend, vaker in films gezien maar in combinatie met de grafische pracht toch een 9!
     
  10. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik ben van plan de Planet Earth box op Blu-Ray te kopen voor mijn moeders verjaardag.

    Nu is mijn vraag of het echt zo goed is als steeds gezegd wordt?
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    qua natuurfilms is er vrijwel niets beter, alleen de serie Life (van dezelfde makers) is vergelijkbaar. Het is echt heel heel mooi in beeld gebracht allemaal dus als je moeder enigzins van natuurfilms houdt zit je met Planet Earth helemaal goed
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Ja
     
  13. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    En wordt er interessant verteld?
    Want meestal wordt er in andere natuurfilms zo heel saai gepraat :+

    En nog even voor de zekerheid, dit is toch de complete serie he?
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Jup

    Als je niet veel waarde hecht aan NL ondertiteling is Planet Earth bijv. bij Play.com een stuk goedkoper
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Er wordt interessant verteld maar de beelden zeggen eigenlijk alles al :) Er zitten zoveel bijzondere dieren/planten/insecten etc in die serie en die zijn zo mooi in beeld gebracht dat je je soms afvraagt of het allemaal wel echt is :+
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat laatste, ja! Zoveel gekke dieren gezien, heeft me echt verbaasd. Vind die gekleurde en dansende vogels wel één van de toppunten (zit in de film en in de serie).
     
  17. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    De stem van David Attenborough is juist geniaal, echt een heerlijke vertelstem ;)
     
  18. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Black Dynamite

    Bracht me constant een lach op me gezicht :D
    Zoek je een goede humor film, kijken dan. ;)

    9/10

    Ben nu The Hurt Locker aan het kijken (dankjewel Pascal dat je die naam hier had gepost! :))
    Maar die kijk ik in de vakantie wel af.
     
    Laatst bewerkt: 17 feb 2010
  19. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ik heb net The Box gezien, maar snap m niet helemaal...Iemand m ook gezien en die t ff kan uitleggen?
     
  20. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Thanks voor de antwoorden!

    Wat ik me als laatste nog afvraag is of Blu-Ray echt een meerwaarde heeft t.o.v. de gewone DVD?
    Bij Planet Earth lijkt me Blu-Ray wel erg kix met al die mooie beelden :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina