1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 12]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 11 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Holy shit. Dat was vet. :cool:
     
  2. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou niet weten wat het einde had moeten zijn. Maar vond dit lang niet goed genoeg. Mischien komt dat ook omdat het einde simpelweg te snel voorbij was.
     
  3. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Gran Torino gisteravond gezien en ik vond het echt een prachtige film. Geweldig dat die man op zijn leeftijd doorgaat met films produceren en acteren.

    8.5/10
     
  4. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    ^^ Laatst ook gezien, mooie film inderdaad.
    Clint Eastwood blijft goed, ik las dat hij ook één of andere award had gekregen voor zijn bijdrage aan de Amerikaanse cultuur:cool:
     
  5. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    I know what you're thinking. "Did he fire six shots or only five?" Well, to tell you the truth, in all this excitement I kind of lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk? :cool:
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hm, ik vind het einde uit de film heel goed eigenlijk. Het had beter verfilmd kunnen worden, maar de clou is heel sterk.
    Ozzymandias geeft de wereld het idee dat Manhatten een aantal steden vernietigt heeft en dit zal blijven doen, als de mensheid oorlog blijft voeren. Manhatten vind dit een goed plan en verlaat aarde. Laurie zegt in één van de laatste scènes tegen Daniel ook:
    Laurie: "Are we gonna be okay?"
    Daniel: "As long as John is watching us."

    Oftewel, zolang de mensheid de illusie heeft dat Manhatten de aarde in de gaten houdt, durven ze geen oorlog aan. Vind ik goed gevonden (en anders dan in het boek, dat was echt iets wat je alleen in een stripboek doet).
     
  7. Miem

    Miem Up The Boro

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    3
    The Orphan
    [​IMG]

    een van de betere in zijn genre naast Drag Me To Hell van 2009
    de film blijft boeiend en het einde is erg goed ''Isabelle Fuhrman'' speelt fantastisch een echte aanrader 8

    Daybreakers
    [​IMG]

    Begin is echt sterk hoe de rol verdeling is tussen mens en vampier is erg mooi gevonden
    maar na +/- 40 min word het echt een hersenloze actie film.
    jammer 6,5
     
  8. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik snap wat je bedoelt. En het is inderdaad een geloofwaardigere synoniem voor wat er in de comic gebeurde. Maar het gaat er bij mij om, dat de impact van de hele filosofie een beetje raakt verwaterd. Toen ik de comic zat te lezen, en het achtergrond verhaal van Ozzymandias te horen kreeg enz, was het gewoon een openbaring. Alle puzzelstukjes vielen in elkaar en de climax was gewoon vele malen groter! Komt ook door de stukjes die in de strip zitten, die niet in de film aan bod komen. K had mischien liever geen film gezien.
     
  9. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    District 9

    Leuk vermaak, maar niet veel meer. Wat mij betreft net boven gemiddeld.

    The hurt locker

    Goede film! Mooi in beeld gebracht hoe het er op een slagveld aan toe gaat m.b.t. de soldaten die bommen onschadelijk moeten maken. 8.5.

    The Tournament.

    Hersenloze actie wat al een paar keer eerder is gedaan. Slap verhaal, wel genoeg 'gore' momenten, maar dat redt de film niet. 5.

    Dit weekend carriers maar eens checken.
     
  10. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Net naar de Avatar in 3D geweest en wat een prachtige film. Alleen jammer dat het weer zo een standaard verhaaltjes was van goed en slecht enzo.
    Ik geef m een 9
    Had liever gezien dat al die blauwe smurfen dood gingen:p Want nou kon je eigenlijk al voorspellen hoe het ging aflopen.
     
  11. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    The Last Starfighter

    Heerlijke 80's sci fi film met vooral een perfecte soundtrack. Visueel best speciaal, groot deel is gedaan met CGI wat in 1984 toch een behoorlijke stap was.

    7,9
     
  12. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Shaun of the Dead

    Wat een vette en grappige film. Jammer genoeg wel een beetje aan de korte kant...

    8,5.
     
  13. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Un Prophète

    Goede film met een goed verhaal. Is zeker wel het kijken waard. Misschien wel net ietsjes aan de lange kant.

    8,8
     
  14. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    Net Takengezien, goede spannende film, aanradertje!

    8/10
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2010
  15. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kwam bij toeval deze titel tegen. Schijnt in filmland een bekende titel te zijn maar hij zei mij niks. De film heet El Laberinto del Fauno ( ja hij is spaans )...maar mensen dit is echt een pareltje! Ik heb serieus nog nooit zo'n originele film gezien. Als ik het moet omschrijven is het een heel volwassen donker sprookje.. prachtige sfeer,beelden en een heerlijk einde. Gewoon gaan kijken!

    Ik geef het gewoon een 9.5/10 :)
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    2012

    Effecten waren wel netjes, maar dat was het wel. Ik bekijk films nooit kritisch, zolang het me maar vermaakt vind ik het goed. Maar werd af en toe echt gek van de film, het was echt te voorspelbaar en best wel erg saai. 8) 6je voor de effecten.
     
  17. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Banlieue 13 Ultimatum

    Het originele Banlieue 13 vond ik redelijk, al kwam dat vooral door het actievolle begin van de film (introductie van de hoofdpersonages). Daarna was het eigenlijk maar een vrij saaie boel. Ik was dan ook blij te zien dat Ultimatum eigenlijk heel de film door een goed niveau had. Zou zelfs durven zeggen dat dat niveau beter was dan het niveau van het begin van de eerste film.

    Wat waren die vechtscènes vet _O_.

    Het verhaal was eigenlijk hetzelfde als dat van deel 1 maar dan in een andere jasje. Niets denderend dus,maar gelukkig draait het films als dit om de actie en geeft ik hem ook een 8/10.
     
  18. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    Lucky Number Slevin


    Goede acteurs(Freeman, Willis) en mega-verhaal over wraak, ook weer een aanrader:)

    8,5/10
     
  19. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Ben 'm nu aan t kijken, zit al over de helft heen. Vind m al beetje eenzijdig worden. Morgen maar eens afkijken.
     
  20. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.326
    Actie is waarschijnlijk extra tof, omdat de stuntscenes echt zijn.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina