1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 12]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 11 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Gewoon Pan's Labyrinth dus? 8) Een film waar alleen de gebroken neus door de grip van een handwapen vet was.

    Net The Tooth Fairy gekeken. Nooit gedacht dat ik zon film zou opzetten, maar ik had zin in iets luchtigs. Aardig voor een kinderfilm. 6/10
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2010
  2. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    :'-(


    Ik kende de engelse titel niet :D hij stond op nieuwsgroepen onder deze naam :emo:. Zal deze wel gemist hebben in 2007..
     
  3. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0

    Weinig memorabele film voor jou blijkbaar, want het was ook geen handwapen maar een fles.
     
  4. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Zo zie je maar! Vond er echt geen zak aan. Heb de film wel afgekeken, maar het was gewoon niks voor mij.
     
  5. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    The Box gezien vandaag. Vond het een vermakelijke film, niet echt eng maar heel erg vreemd.
    Ik vond de shots en de jaren 70 feel wel leuk en geef hem een 6,9
     
  6. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister weer 9 gezien (blu-ray) toch wel een dikke animatie. Zag er wel heel mooi uit, beetje grauw verhaal, lappenpopjes tegen de ondergang van de wereld 8) Maar wel gewoon tof omdat het is een keer geen komediekinderanimatie is :)
    Duurt maar 75min en is zeker wel het kijken waard
    8

    http://www.moviemeter.nl/film/46740
     
  7. Rebby

    Rebby Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister Shutter Island gezien.
    Erg tof, niet voor iedereen maar ik zat er nog uren mee in mn hoofd.
     
  8. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Dit weekend Smokin' Aces II : Assassin's Ball gezien.

    Wat een verspilling van tijd, film materiaal en geld zeg.
    Verhaal sloeg eigenlijk helemaal nergens op.
    Deze film hadden ze beter niet kunnen maken.

    Nee, doe mij deeltje 1 dan maar.

    Tevens 30 Days of Night gezien. (Bedankt Goiz!)

    Had er iets meer van verwacht, maargoed.
    Beetje jammer dat niet word verteld wat die wezen precies zijn en waarom ze daar zijn.

    Wel vermakelijk iig. :)
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2010
  9. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Welcome:)

    Het zijn vampiers (o, rly?) en ze houden zich schuil in dun bevolkte gebieden waar ze relatief makkelijk hun sporen kunnen uitwissen, zodat de mensen niet van hun bestaan te weten kunnen komen
     
  10. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Zoiets dacht ik al.
    Zal straks het achterliggende idee eens proberen op te zoeken via Google.nl
     
  11. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0

    Ze kwamen volgens mij gewoon ergens uit Oost Europa o.i.d., maar 30 dagen zonder zon is voor hun natuurlijk een godsend. Tel daarbij een vrijwel uitgestorven stadje bij op en het is gewoon kerstmis voor hun. De mensen die nog in het stadje zijn achtergebleven zijn volledig geisoleerd ook nog.
    Van wat ik begrepen had, kwamen die vampiers daar elke keer weer terug in die tijd van het jaar om de bovengenoemde redenen dus.
     
  12. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Ook maar eens Avatar gaan kijken.
    Ondanks dat het de moderne versie van pocahontas is, ofwel als je die film hebt gezien is het weinig nieuws.. is het toch echt een mooi filmpje om naar te kijken. Prachtige beelden, strakke soundtrack (die me op sommige moment deed denken aan stukjes soundtrack uit de Leeuwenkoning).

    Mooiste scene vond ik zelf nog
    dat hij z'n eigen vliegvogel geval ging vangen, en dan niet het vangen zelf maar voorafgaand daaraan (dus meer gedeelte van de reis onderweg naar die vogels), de muziek, de beelden.. top
     
  13. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Heb je hem wel in 3D gezien of gewoon thuis? Moet zeggen dat ik best onder de indruk was van de 3D effecten.. dan wordt je er nog meer ingezogen.
     
  14. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Niet in 3D maar ook niet thuis ;).. gewoon in Bios dus.
    Vind zelf 3D ook wel vet maar de bioscoop hier heeft geen 3D dan zouden we naar Ede moeten niet heel ver maar geen idee eigenlijk waarom niet gedaan hebben. Anyway geloof ook wel dat je met 3D er meer ingezogen wordt. Had ik ook bij andere films die ik wel 3D had gezien. Maar zonder was die ook goed te pruimen. Waren wel paar 3D effecten shit achtig duidelijk te herkennen zoals een aantal keer het "inzoomen" opeens zegmaar (alsof het amateurbeelden waren). Dat had nu weinig toegevoegde waarde.
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Once Upon A Time In America

    [​IMG]

    Na jaren op de planning te staan heb ik eindelijk de moeite genomen om deze film te kijken. De lengte speelde hier vooral in mee, omdat de bijna 4 uur die deze film duurt niet niks is.

    Maar wat is dit een meesterwerk. Een waar gangsterepos vol met emoties, heerlijke muziek van Ennio Morricone en geweldige sfeerbeelden van het New York uit de jaren 20/30. Op wat een geweldige manier is hier New York weergegeven en zie je door de jaren heen ook de veranderingen op de straten. Van af en toe een auto in de jaren 20 tot veel auto's in de jaren 30, de hoogtijdagen van een buurt tot het afbreken van delen ervan, het oog voor detail is geweldig.

    Ik ga eigenlijk niet meer zeggen dan 'zelf kijken', als je dit nog nooit gedaan hebt. Nu al in mijn ogen HET gangsterepos na de Godfather trilogie.

    10/10
     
  16. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Klopt idd. In m'n haast vergeten te vermelden ^^

    Anyway, Carriers gekeken en dat is dus niet voor herhaling vatbaar. Wat een prutfilm. Er gebeurde geen reet. Anderhalf uur niet.

    Dante's Inferno & Halo Legends staan inmiddels beiden in bestelling :)
     
  17. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Ook eens gezien, duurde me veel te lang en wist me niet te boeien. Vond het begin (in hun jeugdjaren) wel leuk, maar daarna wist het me niet meer te boeien. Misschien moet ik 'm nog eens kijken, over een paar jaar ofzo.
    Soundtrack was wel strak inderdaad!
     
  18. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Haha dat citaat van Eastwood herken ik ook nog gewoon :+ Kan me heel de scene nog voor de geest halen.


    Gisteren naar The Wolfman geweest.
    Actie film die horror en thriller trekjes heeft (misschien overdrijf ik, weet niet wat jullie gewend zijn).
    Brute film. Kijkt lekker weg en de aandacht verslapt eigenlijk nooit.
    Schrikmomenten kan je vaak zien aankomen, maar in de bioscoop schrik je alsnog :+

    Leuk om weer een film te zien met A. Hopkins. Vind dat een goede acteur.
    Halverwege de film kan je de rest al wel een beetje raden. Toch blijft 't vet.

    7,5
    Oja: niet gaan kijken als je niet tegen bloed kan.
     
  19. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    As it is in heaven - Så som i himmelen
    Voor de tweede maal gezien, ontroerend (en een tikje voorspelbaar) verhaal. Het gaat over een wereldberoemde dirigent die de rust op zoekt in Zweeds dorp. Zijn manier van leven, zijn invloed op het dorp en zijn dorp op hem. Prachtige muziek, prachtige setting, alleen even wennen aan dat absurde Zweedse taaltje. Echt eentje om voor te zitten. 9

    Imdb linkje - http://www.imdb.com/title/tt0382330/

    Dogville
    Kort samengevat, bizar. Lars Von Trier heeft deze film gemaakt op één enkele set. Maar wat het nog vreemder maakt, hij heeft een dorp neer gezet door alleen de muren op de grond te tekenen. Hierdoor zie je dus enkel de acteurs en de artikelen die ze gebruiken. Het is bijna onmogelijk uit te leggen, maar als je eens iets speciaals wilt zien is dit een aanrader. Echt gewoon bizar, maar ik kan wel zeggen: je hebt hier een gruwelijke hekel aan of je vindt het geweldig. Voor mij het laatste: 9.5

    Imdb linkje - http://www.imdb.com/title/tt0276919/

    Verder een hoop simpelere films gekeken de laatste tijd.
    Blade I, II & III - Simpel, over-the-top vermaak - I: 7, II: 5, III: 6.5
    State of Play - Leuke politieke thriller, nog best een leuk plot - 7.5
    Remember the Titans - Vermakelijke mix tussen de rassenscheiding in Amerika en een typische sportfilm, gewoon een gave Disney feel-good film - 8
     
  20. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Inderdaad:

    [​IMG]

    Originele film. Kon 'm wel waarderen na een periode wennen. Het einde is fantastisch.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina