1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 12]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 11 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    haha idd, in het begin denk je ook echt 8)8)8) wat is dit nou weer
    maar wel mooi verhaal :)
     
  2. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Percy Jackson: The Lightning Thief (7,5)
    Afgelopen weekend naar Percy Jackson geweest. Het idee is zeker leuk en ook prima special effects, maar het verhaal is erg voorspelbaar en ook matig geacteerd. Zo heb je het overbekende trio dat op stap gaat: de hoofdrolspeler, de vrouwelijke hoofdrolspeler waartussen wat bloeit en de grappige side-kick. Hoewel zijn grappen hooguit een kleine glimlach bij mij gaven. Ik vond 'm gezien de media-aandacht en de trailer tegenvallen...
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Moet ik beide nog zien. Thanks for reminding me.

    Gisteren gekeken:
    Okuribito
    http://www.imdb.com/title/tt1069238/

    Een verhaal over een man die lijken klaarmaakt voor de begravenis. Een oprechte en erg emotionele film. Mijn vrouw moest een paar traantjes wegpinken en ik had het er zwaar mee om het niet te doen :9

    De muziek in de film is ook echt geniaal en bestaat veelal uit Cello en Piano muziek

    [​IMG]

    9

    edit: ow ja op vakantie 2012 en final destination 4 op mijn psp gekeken. Man wat een Rotzooi -_- Al zijn de effecten van 2012 wel goed gedaan.
     
  4. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Oh, die heb ik ooit eens in het filmhuis gezien. Vond hem een beetje saai toen, wel oké.
     
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Carriers zo kut joh? Heb 'm klaarstaan om te kijken 1 dezer dagen.
     
  6. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Carriers kan je kut vinden als je een zombie apocalypse achtige film verwacht, zo doet de trailer het in ieder geval lijken. Film is wat anders dan dat, en als je hem zo kijkt is het een aardige film.
     
  7. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja misschien. Ik zat in elk geval constant te wachten tot er wat ging gebeuren en dat was bij de aftiteling nog steeds zo. Trailers en teksten komen inderdaad niet goed overeen met wat je te zien krijgt.

    Trouwens, ik vond het acteren ook niet zo goed.

    Zorg voor een goede back-up ;)
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Life

    Eens in de zoveel tijd komt die op TV en altijd kijk ik hem. Gewoon een leuke film met Eddie Murphy en Martin Lawrence. Echt super leuk als ze oud zijn.

    8/10
     
  9. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatste tijd veel films gekeken waaronder:

    The Oxford Murders:
    Verhaal is vergezocht en zit niet realistich in elkaar, er wordt niet erg sterk geacteerd (voornamelijk Elijah Wood valt door de mand) met uitzondering van John Hurt. Er zit wel potentie in het verhaal maar het is zeer slecht uitgewerkt. Kom ook niet hoger uit dan een 4,5 voor deze film. 4,5/10

    Cloverfield:
    Ik wou deze al een lange tijd zien omdat ik nogal verschillende meningen over deze film te horen kreeg.
    Ik werd weggeblazen door deze rollercoaster. De manier van filmen stoorde mij totaal niet, het zorgde er juist voor dat ik in de film werd gezogen. De duur van de film was precies goed en de aanval op NY kwam ook op het juiste moment. Baal er echt van dat ik deze niet in de bios ben gaan zien, dat zou het alleen nog maar intenser maken. 8,5/10

    The Pursuit of Happyness:
    Iets heel anders dan de twee voorgaande films maar gewoon een goed drama. De relatie tussen vader en zoon wordt mooi weergegeven door Will en Jaden Smith. Voornamelijk de jonge knul zet echt een glansrol neer. 7,5/10

    Verder heb ik nog Moon, Taking the Pelham 1 2 3 & The box gezien, zal hier als ik tijd heb later nog iets over schrijven.
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Net Ninja Assassin gekeken, nadat een klasgenoot er vanmiddag over begon.
    Vond hem erg vet, veel actie, veel bloed, en tijd terug dat ik een ninja film heb gezien, waarbij ik me niet ergerde aan de choreografie (geen extreem springveer werk en 20 meter wegvliegen na een klap etc).
    Zal wel aan mij liggen, maar deed me enigszins wat denken aan The Last Samoerai.
     
  11. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Je vond 'm vet? Holy shit, ik dacht niet dat er zulke mensen bestonden. Zelfs de meest kritiekloze actiefans waar ik mee in de bios zat vonden het een rampzalige film.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.266
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Flag of our Fathers en Letters from Iwo Jima. Dit zijn films waar je pas echt beeld van een oorlog krijgt. 5/5.

    Ik kijk ze echt nooit weer vanwege de heftige emotionele ontlading. Imo de beste oorlogsfilms ooit gemaakt.

    @ Kevf: Je moet deze twee films maar eens zien. Begin dan met de Japanse versie, Letters from Iwo Jima, om alles goed te kunnen volgen in Flag of our Fathers. Ik geloof zeker dat je hier heel diep van gaat slikken en misschien snikkeren. ;)

    Zou een reactie van iemand die ze heeft gezien wel willen horen.
     
  13. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    The Last King of Scotland

    Normaal kijk ik doorgaans geen films op televisie, en al helemaal niet op de commerciële omroepen vanwege reclame, maar deze moest ik zien. En ik heb er geen moment spijt van gehad. Uiterst indrukwekkende film over het bewind van de Oegandese oud-dictator Idi Amin. Een beeld waar een, naar eerste indrukken sympathieke man, uitgroeit tot een wreed en kwaadaardig mens. Het verhaal van de dokter (de hoofdpersoon) is fictief (wel gebaseerd op feiten en ware gebeurtenissen), maar dat maakt het geheel er niet minder om. En dikke duimen op voor Forest Whitaker als Amin. Wat speelt die man toch een briljante rol!

    Cijfer: 8,5
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Zeker! Heb de film vorig jaar twee keer gezien op Film 1, erg mooi. In het begin vind ik Idi Amin nog een redelijke toffe peer, maar er ligt constant een gevaar op de loer dat je als kijker meevoelt. Erg goed gedaan.
     
  15. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Kleine groep mensen die Flags of our Fathers heeft gezien en nog een aantal lui die Letters from Iwo Jima heeft gezien.
     
  16. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Net Nothing to lose gezien. Redelijk typische hollywood film, maar toch erg gelachen. Leuke humor en leuke plottwists. 7,5
     
  17. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Je moet ze eigenlijk andersom kijken hoor, in de volgorde van dat ze zijn uitgekomen, dus eerst Flags en daarna Letters.
     
  18. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Flags vond ik eigenlijk niks, i.t.t. Letters from Iwo Jima die echt meesterlijk is! De film score is ook subliem.
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.705
    Leuk Bevonden:
    17.923
    The Book of Eli

    Gast brengt een boek naar het westen en wordt de hele film opgejaagd door een paar badguys. Eerste uur was goed, daarna kakt ie in voor mij. En het is dat Denzel erin zat, anders mag je 2 punten van de score afhalen.

    6.5/10

    The Wolfman

    Meeh, hou zoiezo niet van weerwolven. :+

    6/10
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2010
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    9.002
    Leuk Bevonden:
    3.334
    iemand The Descent Part 2 al gezien?

    zo ja komt hij beetje in de buurt van deel 1?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina