1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 12]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 11 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    http://www.imdb.com/title/tt1019452/board/nest/158630246?d=158630246&p=1#158630246 :)
     
  2. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik wil de Wallace and Gromit Collection gaan kopen.

    Nu vraag ik me af of de Blu Ray versie veel beter beeld en geluid biedt bij zo'n soort film?
     
  3. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Vanavond naar Alice in Wonderland!

    Ben normaal geen bioscoop bezoeker, ik erger mezelf te snel aan die "mensen" om me heen.
    Maar ben toch wel benieuwd naar het 3D effect in de film. :)
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    pauze, pauze? pauze!!
    en dan geen pauze.
    :emo:
     
  5. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Pauze is voor mietjes ;).
     
  6. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Eindelijk een negatieve reactie over deze film in deze thread. De film is gewoon veel te lang veel te oninteressant en de punten die ik in een dergelijke film belangrijk vind, komisch (want ook een zwarte comedy moet komisch zijn), sterke characters met goede dialogen en een sterk verhaal, zijn gewoon veel te summier aanwezig. De hoofdpersoon is op zich goed neergezet, maar de rest doet allemaal zo enorm flauw aan. Erg jammer allemaal.
     
  7. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik zag de link wel direct, tussen de film en het bijbelboek Job (die indoctrinatie is af en toe nog ergens goed voor) en vond de film wel erg goed. Snapte alleen het einde in eerste instantie niet helemaal, zo abrupt, maar toen ik dat nog even opzocht snapte ik het ook wel. Ik ga hem zeker nog eens kijken.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    The Road.

    Ja weet het niet eigenlijk. Had op het einde niet echt het gevoel van wow wat een film.
    De apocalyptisch sfeer is wel goed gedaan. Niet actie of veel geweld. Gewoon ellende om zo te moeten leven waarbij er soms ook wel rillingen over me rug liepen. Viggo Mortensen speelt wel een goede rol en het is ook wel verfrissend dat die geen blad voor de mond neemt en zijn zoontje gewoon alles verteld en eerlijk is tegenover hem. Het zoontje speelt de rol zeker goed, maar ben nooit fan van kinderen in dit soort films, iets teveel geschreeuw en ze komen ook bijna altijd irritant over. Verder hebben ze samen niet echt een doel wat ze gaan doen ze willen gewoon overleven. Einde vond ik een beetje jammer maar ik weet eigenlijk ook niet hoe ze het anders hadden moeten doen.
    Maar zoals ik in het begin zei, ik kreeg nooit echt een wow gevoel en dat vond ik wel jammer.

    7.5/10
     
  9. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat is een leuke film opzich om met je meisje te kijken? Notebook al gezien. Horror mag ook, alleen is ze daar niet helemaal weg van..Dus films zoals Mirrors hoef je niet mee aan te komen, ook al vond ik hem wel tof. Iemand suggesties?
     
  10. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Hitch, Mr & Mrs Smith, BeCool, Yes Man, alle films met Johnny Depp, etc.

    Mediocre films, maar vermakelijk voor jou, en zij kijkt toch alleen maar naar Johnny Depp :+ Oh en Brad Pitt, en Aston Kutcher, en Will Smith :+

    Yes Man is sowieso gewoon een leuke film.

    Oh, editje: PS. I Love you, is echt een schitterende film.
     
  11. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Mwaa, die films ben ik zelf al niet echt weg van en zij is daar ook niet weg van. Laatst film gekeken The Shawshank Redemption ( hoort gewoon bij je opvoeding vind ik ) en die film vond ze leuk en goed vooral. Films zoals Sherlock Holmes is ze niet weg van. Verder wilt ze heel graag Komt een vrouw bij de doktor zien, maar die is nog niet te verkrijgen, want we willen graag thuis kijken O-) Zelf vond ik The Hurt Locker ecchttt geweldig! Kan een poging wagen, maar denk dat ze die niet wilt zien :9
     
  12. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Die gelaagdheid was me echt volledig ontgaan. Ik had alleen door dat er wel iets van het lot in verweven zat met die broer en het einde, maar kon het niet plaatsen. Geeft de film wel een extra dimensie, maar ook nu nog is de film niet meer bij me gaan leven. Utterly boring.
     
  13. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh ik dacht dat je een shallow gf had zoals de gemiddelde jongen :+

    PS I Love you is imo nog steeds een goede optie.. United 93 geloof ik ook wel, en verder weet ik het ff niet :+
     
  14. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    En dat was Twilight : New Moon.

    Gezien ik het vorige deel al kende, wist ik precies waar ik aan begon.
    Beetje slijmerige film, maar wel bijzonder mooi in beeld gebracht allemaal.

    Special effects waren ook dik in orde.
    Het moment dat Jacob en z'n homies in wolver veranderen. Holy shit.
    Had de speakers lekker openstaan, en de tafel trilde van het grommen. Vet gedaan.

    Laatste 20 minuten van de film waren weer lekker emo, wat te verwachten was.
    Op naar het derde deel, zou ik zeggen.
     
  15. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ah het bekende verhaal van Twilight:

    [​IMG]

    GTST meets Dracula. Heb deel 1 gezien en weet nu dat ik overige delen zeker over zal slaan :cool:
     
  16. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    :lol:

    Edward Cullen inderdaad een sheboy eerste klas. Wat een poot zeg.
    Gelukkig was m'n vriendin het daar helemaal mee eens. :cool:
     
  17. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Vannacht "The Hangover" gekeken, lange tijd geleden dat ik echt heb moeten lachen om een film :+. Echt wel een aanradertje :)
     
  18. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Niet echt een film, maar zeker een aanrader om te gaan kijken:

    [​IMG]

    Prachtige beelden van het dierenrijk! Echt ongelofelijk hoe sommige dieren in beeld worden gebracht. Elke aflevering staat in het teken van een andere soort. De voice-over is ook heerlijk slaapwekkend, dus ideaal om te kijken voordat je gaat slapen. ;)
     
  19. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Vind de narratie van David Attenborough anders geweldig. Serie is zeker aan te raden en vind hem zelf een stuk interessanter dan Planet Earth.
     
  20. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Hij vertelt het ook erg goed, maar dat slaapwekkende is echt puur persoonlijk. Zo kijk ik ook National Geographic voor het slapen gaan.. Naast dat ik het interessant vind werken die voice-overs voor mij rustgevend. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina