1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 12]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 11 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Haha die linker gast is altijd vet.:+

Ik ga vanavond Funny People kijken, ook al zo fout.

2. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    @ Gerjan: Funny People is niet echt te vergelijken met Pineapple Express (apart van wat acteurs). Best een serieuze film nog met een goede kwak humor. Seth Rogen is KONING. James Franco (Green Goblin ;) ) speelt trouwens ook echt fantastisch als naïeve drugsdealer.

Gister Get Smart gekeken. Best een aardige film, maar duurt imo te lang en apart van wat stukjes niet heel bijzonder grappig.

3. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Pineapple Expres vind ik echt grandioos. Die film slaat totaal nergens op, maar de humor in die film is gewoon briljant. Net als in Super Bad btw ;).

4. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Idd, Pineaple Express is echt geniaal en Superbad blijft ook 1 van mn favorieten. Welke films zitten nog meer een beetje in dat zelfde straatje kwa humor?

5. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Case 39 gister bekeken.

Pulp, bagger, kut.....noem het maar op en deze film heeft het. Trieste vertoning zeg :emo:

WTF @ dat kreng die een demoon wordt als ze schreeuwt....juist ja? Deze film had zoveel beter geworden als ze die "mindfuck" gewoon veel meer hadden toegepast. Maar ja, dan werd het zeker te veel een reincarnatie van Ring, excorsist en weet ik veel wat. Nee het sloeg echt nergens op

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Je zult al die comedies met Seth Rogen dan wel leuk vinden. PE is wel de leukste though.

EDIT: Zelf vandaag trouwens nog het tweede deel van de Boondock Saints gekeken. Ben het eens met de veelgenoemde opmerking dat deel 1 beduidend beter was.

Laatst bewerkt: 21 mrt 2010
  7. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Zoals hierboven al gezegd word, bijna alle films met Seth Rogan zijn humoristisch :).

Role Models met Seann William Scott aka Stifler is ook wel te pruimen vind ik. Kan je ook wel in dit genre plaatsen, al is hij wel wat minder dan bijv. Pineapple Express.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    No Country for Old Men.

Eindelijk heb ik hem gezien. Had er eerst geen tijd voor en was hem toen vergeten.
    Maar wat een heerlijke film zeg. Ik heb bij weinig films dat ik in een keer doorkijk maar hier kon ik gewoon niet stoppen. Het blijft je vasthouden. Heerlijk geacteerd en de spanning is heerlijk ook al gaat het soms wat langzamer. Een beauty.

9,5/10

9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    :D Eén van mijn favoriete films.

10. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Heb al heel veel al wel gezien, maar geen 1 die boven Pineapple Express uitkomt. Superbad was ook erg goed. Zal es even zoeken welke films hij allemaal gemaakt heeft, misschien zit er nog wat tussen die ik niet gezien heb.

Vandaag nog wel even 2 stand up comedy's gezien van Russel Howard. Echt droge Engelse humor. Me wel paar keer kreupel om gelachen :cool:

11. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Die is inderdaad tof. Tijd terug in de bios gezien. Wil hem nog eens op dvd hebben, maar wil nog genoeg films.

Net Crank 2 gezien. Non-stop actie. Knop omdraaien en kijken.
    Best toffe film, al is er iets te veel met de special effects gespeeld.

12. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Ben benieuwd, na de uiteenlopende reacties net maar ff gedownload, zometeen ff kijken :)

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ik vond 'm zeer sterk, veel lage cijfers worden gegeven door mensen die een spectaculaire film hadden verwacht.. tja, ga dan gewoon lekker From Paris With Love kijken.

14. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Net The Hurt Locker gezien. Gemengde gevoelens na afloop, vond het gruwelijk spannend, maar na afloop zat ik toch een beetje met het idee van "wat is er nou helemaal gebeurd?"

Beelden zijn schitterend, sommige momenten best zwaar, en die sniper scène is vrij briljant, maar overall niet heel bijzonder imo.

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    heb precies hetzelfde, goede spannende film maar geen oscarnominatie waard. Laat staan het winnen van 6..

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd jammer dat die teveel werd gehyped door die Oscar Nominatie.
    Gewoon een goeie en misschien wel een van de betere oorlog films. Soms heb liever dat films underground hits blijven zoals Taken of Felon.

17. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Op het eind werd de film in mijn ogen steeds minder, het ging nogal snel van de hak op de tak. Persoonlijk zou ik hem een 7 geven vooral om dat de film op het eind dramatisch word in mijn ogen.

18. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Afgelopen week op tv The Last Castle gekeken.
    Sterke film met een wel te hoog 'I love America' gehalte..
    Enigszins voorspelbaar einde, waar het laatste uur (half uur..?) wel heel leuk is om naar te kijken..

Alleen wel onrealitisch hoe ze alles bij elkaar hebben gekregen, in een gevangenis kan je alles krijgen maar toch haalden ze opeens uit alle hoeken lunchplaten te voorschijn, hoe smokkel je die uit de kantine in een sterk beveiligde gevangenis8)

6,5/10

------------------
    21

Had ik nog nooit gezien, heel anders dan ik verwacht had.
    Ik had ook iets heel anders voor ogen bij een film waar het om het gokken draait, achteraf was dat totaal niet zo:+
    Het einde is zeer onverwacht alleen de allerlaatste shot kon je wel halverwege de film verwachten maar maakte het er niet minder leuk om!

7/10

Haha precies hetzelfde bij mij, me moeder ging hem kijken en ik heb hem tot ze in NY waren gekeken, had hem wel al gezien.
    Ik vind het een zeer sterke film maar die acteur (zat hij ook niet in Dead Poets Society?) vind ik niet leuk om naar te kijken.
    Het probleem waar het omgaat (het getuige zijn van een prank) is ook niet bijzonder sterk en het was moeilijk in te schatten waar het dan om draaide in de film..
    Toen ik de dag erna me moeders laptop pakte stond er een tablad van een vertaalsite op met de vertaling van: The scent of a woman :lol:

Laatst bewerkt: 22 mrt 2010
  19. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Net dan Shutter Island gekeken, geweldige film. Vooral het einde is echt sterk. Af en toe had ik het idee dat ik naar een film van 20/30 jaar oud zat te kijken, maar dat kwam de sfeer alleen maar ten goede.

8,5/10

20. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    PE vond ik eigenlijk de minste van de hedendaagse komedies, behalve dan de bijrol van Danny McBride! Wat een held is dat.

Role Models vond ik een stuk grappiger en cooler. Als die je bevalt kan ik je Forgetting Sarah Marshall en I love you, man aanraden. Beide wat volwassener en met de geweldige Jason Segal en Paul Rudd, die eigenlijk altijd goed zijn!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina