1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 12]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 11 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Vind je het niet erg vroeg voor die conclusie?

2. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    hij schijnt het net NIET te doen wat ik hoorde van mensen. Ben zelf nog wel erg benieuwd!

Ja dan krijg je dus wat Grave mee maakt :emo: Nuchter snap je nog beetje de gedachte erachter en snap je waar het om gaat. Maar aan jouw kant snap ik het inderdaad ook dat je dan zo ver van de planeet bent dat alleen de actie doorkomt is dan natuurlijk ook erg gaaf!

Dat hadden wij eens met Shark tale van Will Smith :emo: Heb nog nooit zo had gelachen en tegelijk verbaasd gekeken naar een film. :lol:

3. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Als ik nou dronken was had ik het misschien niet zo erg gevonden dat er totaal geen verhal in zat. Zoals op IMDB stond, deze film is Beyond Bad.

Ok als je hem zo goed vond, waar draaide de film dan om? Het ene moment gaat het om een computer chip, dan om coke en op het laatst over een terroristische aanval.

Ok, ik weet niet maar wat wou die terrorist dan? Waarom een aanslag plegen, wat is de gedachte erachter? Wat speelde er, dus waar ging de film nou over, wat was de reden? Zeg maar de rode draad van de film, want het sloeg kant nog wal.

Laatst bewerkt: 24 mrt 2010
  4. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    De rode draad was dat die ene bij de secret service (of een soortgelijke instantie) wilde horen en daarvoor opdrachten moest doen, een opdracht was dus John travolto helpen. Dat de film alle kanten op ging was volgens mij om een beetje in het gedachte patroon te komen van de ene, want die dacht ook wtf is dit allemaal.

5. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Wow ''zoveel'' mensen positief over The Descent : Part II.

Ik vond die film echt gewoon slecht (andere acteurs, bout verhaal) deze film hadden ze nooit moeten maken.

6. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    :+ Euh huh? :D huh?

Ja maar dan had die ene wel gelijk want het was de hele tijd WTF gaat dit nu weer over. Ze wilden van alles in de film gooien, maar zonder een rode draad in de film sloeg het allemaal nergens op. De terrorist had totaal geen reden om een aanslag te plegen, werd iedergeval helemaal niks over gezegd en volgens mij was het de bedoeling dat dat de rode draad in de film was.

En allemaal van die dingen. Eerst draaide het om een computer chip, waar je vervolgens niks meer van hoort of waarom het in de film zat. Op een gegeven moment zet hij een afluister apparaat neer onder de tafel, waar je vervolgens niks meer van hoort 8) Why in the fuck laten ze dat allemaal zien als er helemaal niks mee gedaan wordt. Echt HUH why? waar in the f*ck slaat dit op.

Of ben ik de enige buiten mn vrienden om die daar over valt?

7. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Dat afluisterding en het verwisselen van de nummerborden, was alleen maar om te laten zien dat hij niet alleen voor die minister? werkte maar ook nog met iets anders en daarvoor moest hij zulke klusjes doen, ik vond het ook totaal niet belangrijk om te weten waarom hij dat deed en wat er mee gedaan werd.

8. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Idd, echt onbelangrijke info waar ze zo lang op in gaan terwijl de hoofdlijn van de film niet eens duidelijk is, zelfs niet op het einde van de film.

Als ze hadden willen laten zien dat hij zulke klusjes deed om een beetje een inleiding te geven in zijn persoon, dan had dat heel wat korter gekund ipv een kwart van de film eraan te besteden aan zoiets onbelangrijks. Hadden ze beter de reden van de terroristen kunnen uitdiepen.. naja uitdiepen, iedergeval laten zien waar die voor stonden en waarom ze een aanslag pleegden. Je krijgt allemaal info waar je niks aan hebt en vervolgens vergeten ze het belangrijkste van de film; de reden uitleggen voor die aanslag.

:+ Just my 2 cents though.

9. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Dus, Survival of the Dead gekeken.

Leuke film, hier en daar wel droge stukjes.
    Maar, het verhaal slaat echt als een lul op een slagroom taart.

Dawn of the Dead etc zijn echt vele malen beter.
    Hier en daar wel wat leuke kills, en over the top scenes.

Mocht je 'm toevallig tegenkomen, kun je er gerust even lekker voor gaan zitten.
    Niet echt de moeite waard.

10. Remco

Remco Guest

Ik ga vanavond naar Alice in Wonderland 3D, ben benieuwd! :D

11. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Order of Chaos gekeken en deze film is zeer naadje.

Edit: En survival of the dead was ook te slecht voor woorden.

Laatst bewerkt: 26 mrt 2010
  12. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
  13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    heb er 1 besteld, ben benieuwd of ik wat krijg.

Laatst bewerkt: 26 mrt 2010
  14. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
  15. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    2 besteld, 1 onder mijn huis adres en 1 onder die van mijn ouders. 2 euro kan er weinig mis gaan.

16. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Gister samen met m'n vriendin 2 films gekeken.
    We begonnen met The Ugly Truth. Total chick flick, maar wel geinig.
    Lekker lijf heeft die Catherine Heigl. :cool:

De tweede was Carriers.
    Het concept is al vaker gedaan, en ook goed gedaan.
    De opzet, acteurs en de setting waren ook erg goed.
    De uitwerking daarintegen, kut.

17. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    Taken:

Had er iets meer van verwacht. Kijkt lekker weg maar is allemaal wel heel erg simpel. Actie is opzich wel goed maar voor de rest is het nogal standaard.

25th hour:

Hele vette film!

18. Remco

Remco Guest

Wat een heerlijke film! Alice in Wonderland is ook mijn favoriete Disney-film, dus dan is het al snel goed. Maar wat een geweldige film. Zo knap gemaakt. En wat is Johnny Depp een held, zeg! Niet normaal!

Minpunt: Veel te kort. Ze hadden er veel meer uit kunnen halen. Hij had van mij wel een uurtje of 3 mogen duren. Of een trilogie voor mijn part!

[9-/10]

19. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    The March Hare uit Alice in Wonderland! _O_

20. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.