1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 12]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 11 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ook al was die op TV. Wie kijkt er nog films op tv? Je ziet nog meer reclame. ;)
     
  2. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Morgen naar de sneak, hoorde dat het Millenium 2 of The Imaginarium of Doctor Parnassus wordt. Ik hoop heel erg op die laatste ^^
     
  3. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Iemand al Black Dynamite gezien? Zo ja, hoe was die? Zo nee, OMG go check it and tell me how it was!
     
  4. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0

    :thumbs:

    IMDB ( een 7.7/10)
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.705
    Leuk Bevonden:
    17.923
    Aanstaande woensdag naar Avatar IMAX 3D in Pathe Arena!
    Verschilt dat veel met een normale 3D versie in een bios? (heb hem al in normaal 3D gezien maar IK MOET EN ZAL er nog een keer heen omdat het echt een prachtfilm was.)
     
  6. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    X-Men

    Blijft vet, al is het einde het minst leuk. Maar kijkt lekker weg :)

    7,5/10
     
  7. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja! De beleving is veel intenser in IMAX, en ik kan je nu wel de PR praatjes van beeld en geluid op gaan hangen maar je moet het gewoon ervaren. Ik zeg: doen!
     
  8. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:

     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.705
    Leuk Bevonden:
    17.923
    Oke, ik zal het zien morgen. :)
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Sherlock Holmes

    Zoals anderen hier al zeiden: Heerlijk sfeertje in de film, de hele visuals van London in opbouw zijn geweldig. Toch duurde de film mij wat te lang (iets meer dan 2 uur) en waren een aantal dingen inderdaad wat voorspelbaar. Toch een aanrader, want het is wel gewoon een solid film met sfeer, genoeg actie en humor.

    8.0
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Sherlock Holmes
    Precies wat ik verwachte, gewoon een hele toffe film om eens te zien. Sfeertje is top, Londen ziet er goed uit, humor is tof (Normaal haat ik overdreven grote lompe badguys maar die Fransman is een held!) en het verhaal is ook wel tof. Downey JR is ook weer baas, net zoals Jude Law die ik ook tof vond. 8

    Zat alleen te wachten op een 'No shit, sherlock' maar die zit er helaas niet in. Misschien in deel twee met
    Professor Moriarty
    . :cool:
     
  12. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb hem net gezien en ik vond hem zoooooo fantastisch. Maar dan ook echt fantastisch. Ik zag wel parallellen naar dingen en zo en ook uiteindelijk een soort van punt, ben benieuwd of ik dat zelf verzin of dat anderen daar ook zo over denken.
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Kent iemand de film After.Life? Ik kan hem gewoon NERGENS vinden op het internet. Zelfs niet op Wikipedia.
    IMDB: http://www.imdb.com/title/tt0838247/
    Wiki: http://en.wikipedia.org/wiki/Afterlife_(disambiguation)
    En dan nog meer zoeken vind ik er wel IETS over op Wikipedia, namelijk hier.

    Hoe kan het dat die film 60 stemmen heeft ontvangen op IMDB sinds november? En dat terwijl Liam Neeson er in meespeelt! :eek: Kan me niet voorstellen dat die film drie maanden na zijn première op een filmfestival niet in meer zalen te zien is geweest.
     
  14. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oké, gek. En die stemmen kunnen van mensen komen die de film op (een) filmfestival(s) gezien hebben, want de film is wel in première gegaan op een filmfestival.
     
  16. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    X2

    Beter dan deel 1 :thumbs: Morgen deel 3 :cool:

    8/10
     
  17. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Dat 'punt' zag ik ook wel:

    De wisselvallige emoties en psyche van een kind; de emoties van de dieren zijn de emoties die zich in Max afspelen, zoals iemand op een ander forum het prima verwoordde.


    Maar elke vorm van structuur ontbrak voor m'n gevoel. Daarom wist ik niet zo goed wat ik er mee aan moest. En nog steeds niet... Gevoelsfilms moeten altijd even bezinken bij me, en op een later tijdstip ga ik óf terug verlangen naar de film, óf zinkt ie langzaam weg uit m'n geheugen :) Kortom: ik ben er nog niet uit.

    Maar ik kan me wel voorstellen dat je helemaal verliefd wordt op deze film.
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2010
  18. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja, precies.

    En dus de uiteindelijke weg naar een soort van volwassenheid

    Ja, maar dat gebrek aan structuur droeg voor mij alleen maar bij aan het kinderlijke gevoel van de film. En verder ben ik gewoon heel goed met gevoelsfilms als deze. :+
     
  19. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Zondag Avatar in de bios gezien.
    Ik weet niet waarom veel mensen deze film afkraken, ik vond het echt een geweldige film! Misschien niet het beste verhaal, maar het was een prachtige film, prachtige wereld en hele vette gevechten.
    Een dikke 9.
     
  20. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Filmfestivals dienen ook als een plek om je film laten op te vallen en zo op te laten kopen door een distributeur, niet alleen om film premieres te draaien.

    Zowat 3/4 wat op Sundance bijv. jaarlijks draait duurt wel 6/12 maanden later om in theaters te worden uitgebracht (promotie, marketing etc.).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina