1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 13]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Daz, 6 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    [​IMG]

    Bespreek hier de laatste films die je gezien hebt of de films die je nog wilt gaan zien. Bij de reeds gekeken films is het leuk als je er een cijfer (0-10) aan vast plakt met eventueel een link naar imdb. :)

    Vorige deeltjes:

    Deel 1

    Deel 2

    Deel 3

    Deel 4

    Deel 5

    Deel 6

    Deel 7

    Deel 8

    Deel 9

    Deel 10

    Deel 11

    Deel 12

    Deeltje 13 alweer!
    Stelling: Wat word de in jouw ogen top 5 van beste films van dit jaar?
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    @Willem: Voor VIDEO_TS bestanden gebruik ik die Nero Showtime speler (:+), dat werkt wel ideaal!
     
  3. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zeer benieuwd naar:
    Kick-ass, Iron man 2, Scott Pilgrim vs the world, Predators en Inception(!!!!).
    Ik vergeet er denk ik een paar, maar goed.

    Laatst ook nog The Good, The Bad and The Weird gekeken.
    Erg vermakelijk! Fantastisch geschoten en het verhaal is net genoeg om de film te onderscheiden van de standaard actie films. Kijk wel de originele Koreaanse versie, want er is ook een internationale versie waar het 1 en ander ontbreekt.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik snap echt niks van Kick-Ass.
    Ik zie steeds een trailer met dat meisje en dan heet het steeds Kick-Ass i am a hit girl.
    Dan heb je ook nog een trailer met de gast op het gebouw en die gast in het groene pakje.
    Is het een film of zijn er gewoon meerdere?
     
  5. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Waarschijnlijk hebben de makers een keuze gemaakt om meer dan één protagonist in de film te stoppen. Vreemd genoeg komt dat overeen met de graphic novel waarop de film is gebaseerd.
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Het is gewoon één film, met meerdere belangrijke personages. In de trailer wordt steeds één personage uit de doeken gedaan. Film gaat over een groep kinderen die zich afvraagt waarom niemand ooit op het idee is gekomen zelf een superheld te worden... zo gezegd, zo gedaan. :+
     
  7. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet zo moeilijk doen! 8)
    Kick-ass gaat over een jongeman die beslist om superheld te worden, maar hij heeft geen superkrachten. Hij heeft een groen kostuum en twee stokken, thats it! Hij word meerdere malen in elkaar geslagen, maar red 1 iemand, dat word meteen op youtube gezet en hij word een internet sensatie, waardoor meer mensen op hetzelfde idee komen. Dat is zo'n beetje de rode lijn van het verhaal. De strip was geweldig (Mark Millar, John Romita Jr _O_). En ik twijfel niet over de film!
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ah oke duidelijk.
    En ik doe niet moeilijk. ;)
     
  9. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren Gran Torino gezien.
    Wat een prachtige film levert Clint Eastwood hier weer mee af. Schitterend om te zien hoe Walt een band opbouwt met Thao. De mensen aan wie hij eerst een hekel had, blijken toch meer bij hem te passen dan hij had verwacht.
    9/10
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Dat klinkt nog best tof! Het leek me eerst echt een boutfilm, misschien deze maar een kans geven.
     
  11. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Rated R for strong brutal violence throughout, pervasive language, sexual content, nudity and some drug use - some involving children.

    Zou hem zeker in de gaten houden, want dit wordt 1 van de grote verrassingen van 2010.
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Tss, check dan Defendor. Die is geniaal. :cool:
     
  13. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga naar de Sneak toe volgende week! Ben benieuwd! :cool:
     
  14. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Nah, was niet eens grappig.. naja behalve dan dat ie met knikkers gooide en met die bijen, maar vond em verder niet echt grappig ofzo.
     
  15. Miem

    Miem Up The Boro

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    3
    Of je hem te zien krijgt ?
    Als ik naar de Sneak ga dan krijg ik altijd onbekende films waar niemand normaal gesproken naartoe gaat :x

    en die zijn alles behalve leuk :+
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Net Hancock gezien, de blu-ray. Toffe film, vind 'm met name op het audiovisuele erg goed. De plotwending is verrassend, denk dat de film beter / mooier was geweest zonder deze. Máár, zoals de film nu is, is hij ook erg leuk. Prima film.
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
  18. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu al slecht.
     
  19. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    *werkt er dus krijg al ruim van te voren te horen welke het is*
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Net nog eens Fanboys gekeken. Had 'm vorig jaar ook gezien, wat een film. Echt een waardeloze film, maar heel het Star Wars maakt alles goed. Pwn. :D De cameo's, de oneindige hints, scènes die 1-op-1 kopieën zijn, dialogen, damn.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina