1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 13]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Daz, 6 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Cape fear gekeken. Film met Robert Deniro die een psychopaat speelt die net vrijkomt uit de gevangenis. Hij wil wraak nemen op zijn advocaat, die hij als verantwoordelijke ziet voor zijn gevangenschap. Toffe thriller.
    8/10

2. Cyfax

Cyfax Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vorige week naar Clash of the Titans geweest en naar Kick Ass,

Clash of the titans, al had ik verder geen verwachting dat het een hele goede film zou worden..is het dat ook niet echt geworden. Ik vond het een vermakelijke film, maar verder geen aanrader. De actie was verder prima, vooral het stuk(je, was enigszins kort voor m'n gevoel) met The Kraken was gaaf (geluid in de bios doet het 'm toch). Maar daarentegen vond ik bijvoorbeeld Houtskoolman (Djinn :+) erg lame, en die 2 andere knakkers die mee gingen waren ook een aparte toevoeging aan het team. Daarnaast vond ik ook het 3D vrij weinig toevoegen (vergelijking met Avatar zal ik niet eens mogen maken denk ik) Ik geeft het een 6

Daarentegen vond ik Kick Ass een aangename verrassing, ik vond de trailers weinig goeds voorspellen en verwachtte eigenlijk een slechte film. Maar het tegendeel was waar, al vond ik in sommige gevallen de humor wel erg flauw worden heb ik me hier prima vermaakt en zou hem ook best aanraden. Ik geeft het een 7,5

3. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Was inderdaad best ok! :)

4. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Ik kwam er pas een hele tijd later achter dat die hoofdrolspeler dezelfde acteur is als die van THIS IS SPARTAAA :D

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12

Fantasyfilms zijn vrijwel nooit aan mij besteed, en dat blijkt ook nu weer. Technisch gezien ziet de computerwereld er fabelachtig uit, maar het weet me werkelijk geen seconde te boeien. Clichéverhaal, vervelende karakters, neptaal (irritant) en moralistisch geleuter. Vervelend vond ik het niet, maar matig toch zeker. Volledig volgens verwachting dus eigenlijk.

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ach, in de bios, in 3D en met HARD geluid is het een fantastische beleving. Heb erg genoten van de film. Als ik nu op DVD kijk vind ik 'm ook niet bijzonder. ;)

7. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Heb Avatar 2x in de bios gezien in 3D, en gister op blu ray. 3D vond ik meer irritant door die klotebril maar was wel een superervaring, maar om nou alle films in 3d te zien nee. Maar op blu ray was hij zeker nog zo goed want potverdrie was een scherp beeld. Dit is mijn beste film

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ja, maar het maakt de film nog niet beter natuurlijk. Ik kijk niet voor special effects en geluid. Het is een leuke bijkomstigheid als het goed is (zoals bij Avatar), maar ik beoordeel films liever op andere criteria.

Beste film of beste beeld?

9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik beoordeel films het liefst op allerlei criteria. Als ik zwáár onder de indruk van al de pracht en praal en het denderende geluid de bios uitstap, was het mijn geld waard en heb ik kunnen genieten. Dat het niet echt een goede film is, tuurlijk, maar vind het een fijne film om af en toe te kijken. ;)
    Er zijn zat films die ik beter vind, maar niet eens één keer jaar hoef te zien (Apocalypse Now of de Godfather bijvoorbeeld).

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Idd.

Ik vond het 3D gebeuren in de bios eigenlijk wel leuk maar dat kwam meer omdat het iets nieuws was. Zou er niet aan moeten om de film in 2D nog een keer moeten te kijken, daar voor was de film mij te lang/saai

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Ik heb Avatar toen in Pathé Rotterdam gezien. Dus 3D in IMAX, dat scherm is echt muthafuckin groot.
    Toen ik de bios uitstapte waren we het allemaal eens dat de film misschien niet echt super was, maar aangezien dit onze eerste ervaring was met zulke techniek was het wel een hele beleving.

12. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.965
    Is dat hele 3D gebeuren nou slecht voor je ogen of niet?
    Tijdens Avatar had ik er in het begin wel last van, later niet meer, maar had wel het gevoel alsof ik half scheel keek..vond het zelf een fantastische film, prachtig. (Beste films voor mij blijven gewoon LOTR..)
    Eerste keer voor mij was Schagen, daarna Pathe Arena. En in de Arena. Wheeueuwwwwh.

Laatst bewerkt: 26 apr 2010
  13. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Gisteren Xmen Origins: wolverine gezien.
    Leuke film maar vond het te veel met die momentjes wat te overduidelijk linkt naar de 1e xmen film.
    Een leuke film maar wow factor bij lange na niet gehaald.
    6,5/10

14. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Vandaag Green Zone met Matt Damon gezien.
    Na de hoge verwachtingen (ik las overal goeie reacties) viel hij toch wel wat tegen!
    Het werd nooit echt spannend en het verhaal was niet echt denderend, nogal voorspelbaar enzo. Ik weet het niet, het is geen slechte film maar het wist me nooit echt volledig te boeien.

O-)

15. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    vanavond zombieland kijken :) ben benieuwd!

16. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb toen straks op school Jay and Silent Bob strike back gezien. Echt een supervette stoner comedy. :D Man man man wat zaten er grappige stukjes in. :+ Veel bekende acteurs komen er ook in voor zeg, dat verwachtte ik niet eerlijk gezegd. Zeker niet nadat ik zondag Clerks 2 heb gezien. En daarover: Is dat nou een soort van vervolg op Jay and Silend Bob Strike Back? Of gewoon over dezelfde setting een film alleen dan met andere hoofdpersonen?

17. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Iron man 2 review :
    http://www.empireonline.com/reviews/reviewcomplete.asp?FID=135908

Beste comic verfilming dit jaar zal toch echt Kick-Ass zijn imo, toch kan ik niet wachten op Iron man 2 \o/

18. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Clerks 2 is het vervolg op Clerks 1. Jay and silent Bob strike back is gewoon dezelfde setting alleen met andere hoofdpersonages.
    Als je Clerks 2 en Jay and Silent Bob leuk vond, misschien ook wat andere films van Kevin Smith proberen, zoals Mallrats of Clerks 1.

Laatst bewerkt: 27 apr 2010
  19. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Nou, heb inmiddels ZombieLand gezien en wat is die film gaaf zeg :9
    Mist af en toe toch nog wat meer diepgang enzo maar het verhaal is erg leuk en zeker een vermakelijke film!
    Hij krijgt van mij een 7.5

20. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Klopt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina