1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 13]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Daz, 6 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik de enige die vond dat:
    Het eindgevecht een beetje lame was, Whiplash komt er super bad-ass aan, ze vechten 2 minuten. Boem! Whiplash neer, self destruct, wegvliegen en dat was het dan weer. Vond de film vet hoor, alleen vond dat het eindgevecht een stuk spectaculairder mocht. "Happy" is trouwens de regiseur van de film ;).

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dat dacht ik ook, maar uiteindelijk vind ik het niet verkeerd. Het was een bazig gevecht, ook daarvoor met die Drones en dat was prima voor mij! Kwam er toevallig net achter ja, dat Happy de regisseur is (zag op het op IMDB).
    Erger me trouwens aan reviews op IMDB, mensen schrijven dat ze Justin Hammer irritant vonden (en daarom is het een minpunt aan de film). Ja hallo, het is de hele bedoeling van Justin dat het zo'n irritante sukkel is.
    Die scène op de Stark Expo. Het grootste globale probleem is straks dat de journalisten zonder inkt zitten!!!! En dan 5 mensen in de zaal klap, klap, kla-.... :+

3. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Hetzelfde probleem als mij dus.
    Word gewoon geklaagd over het verhaal, de actie ... en klaar. Het verhaal is goed, meer als in Iron Man 2 en de actie is ook goed aanwezig. Verschrikkelijk dat mensen dit weer gaan vergelijken met The Dark Knight. TDK was leuk, maar ook geen super film. Vanwege de Joker? :emo:

4. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    The Dark Knight en Iron Man 2 met elkaar vergelijken slaapt helemaal nergens op. Beide films willen iets heel anders laten zien en de kijker een heel ander gevoel laten ervaren. Ik vind The Dark Knight een subliem vervolg op Batman Begins, en Iron Man 2 een subliem gevolg op het eerste deel.

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Wel benieuwd of we
    Hammer
    terug zullen zien. Iron Man 3 zal vast na The Avengers komen lijkt mij, want die komt al in 2012. Ik ken The Avengers eigenlijk niet, ben wel benieuwd wat voor een badguy je daar zal krijgen.

Gaat in ieder geval iets moois worden denk ik. Hulk, Iron Man en Thor in een film, damn. Oh, en Captain America ook nog. 8)

Laatst bewerkt: 1 mei 2010
  6. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    The Dark Knight is de beste superhelden film aller tijden. Ok doag.

7. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Over Justin Hammer:

Wanneer hij door de politie weggevoerd word zegt hij nog: "Je bent nog niet van me af." En Pepper keek toen echt heel vreemd, vind ik. Alsof ze hem nog gelooft ook... spannend!
    En ik vind dat Agent Coulson eigenlijk Captain America moet worden! Hij is daar echt perfect voor, en is ook al in aanraking gekomen met dat schild. Jammer dat op IMDB al te lezen is dat iemand anders hem gaat spelen.

8. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Net Gran Torino gezien. Mooie film, vind ik.

Walt :'-(

9/10

9. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.860
    Die gast van Fantastic Four is Captain America, beetje gaar eigenlijk. Maar goed, ik ken Captain America niet qua comics en vind het eigenlijk maar een gare personage dus ik zie wel hoe de film is. :+

10. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Dat F4 is inderdaad gaar personage, maar in bijvoorbeeld de film Sunshine speelt hij ook mee en daar vind ik hem goed acteren. Ik denk dat hij het wel kan. Ben het meest benieuwd naar hoe Cap America gepresenteerd word. Om het mooi in de Avengers film te laten passen. Aan de andere kant, misschien word de Avengers film wel een no-nonsense lekkere film met een groep superhelden die het met baddies aan de stok krijgen. :+

11. AgentSmith

AgentSmith Guest

Voor de Dark Knight lovers onder ons. Warner Brothers maakte afgelopen nacht het volgende bekend....

BATMAN 3 Gets An Official Release Date!
    Beaks here...

Warner Bros. has just announced that the release date for Christopher Nolan's third BATMAN film will be...

July 20th, 2012

The story is once again being generated by Nolan, his brother Jonathan and David Goyer. As for whether it will be fully shot in IMAX, 3D or Feel-Around, stay tuned.

That is all.

12. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Alsjeblieft geen 3D. :emo:

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Captain America is bruut, man. Helemaal alleen dankzij de Red Skull en de nazi's. :cool:

14. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    +1

Zat ik dus over na te denken. Cap America in het Avengers verhaal, dus deze tijd. Maar nazi's? 8) Misschien zit ie ingevroren en vinden ze 'm ergens. Lekker lame. :+

*zet tekenserie met Mark Hamill weer op*

15. AgentSmith

AgentSmith Guest

Eerste pic van Thor die nu gefilmd wordt.

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Maarja, aan de andere kant is Dr Doom ook een geniale villain, maar ook helemaal verkracht in die FF film(s) :mad:

17. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Jup, denk ook niet dat hij het word. Zou wel heel raar zijn als je een acteur én een villain uit F4 in Cap America steekt. :lol:

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Nee, ik bedoelde meer: Misschien wordt de film helemaal niet zo bruut en verneuken ze de evil Red Skull net zo erg als ze met Dr Doom in F4 hebben gedaan. Die Doom daarin was gewoon een mietje.

19. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.860

WTF, dit?

Daar ben ik een beetje bang voor, Iron Man is realistisch (Nouja, niet natuurlijk maar ik bedoel daar mee dat er geen gekke wezens zijn met superkrachten ofzo). Met The Avengers zul je dat waarschijnlijk krijgen, en wat voor mij dan belangrijk is of dat niet gaar gaat zijn. Maar goed, ik ken de comics van Iron Man, Thor, Captain America, Hulk, The Avengers, Shield niet dus weet dus praktisch nog niks erover.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dat is de Red skull :D een klassieke Captain amerika vijand

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina