1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 13]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Daz, 6 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Se7en net weer gekeken en dat blijft natuurlijk gewoon een geweldige film. Kreeg weer/alsnog rillingen naar het einde toe. Het enige wat me dit keer opviel was het acteerwerk van Brad Pitt. Niet dat het slecht is, maar het komt er niet helemaal uit naast Morgan Freeman.

2. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Even 2 ninja films er doorheen zitten rammen:

Ninja:

Kut, kut, kut. Stoorde me aan bijna alles in deze film. Alleen sommige special effects waren oke, voor de rest alles beneden pijl.

Ninja Assassin:

Stuk beter! Nerazzurri zal het wel volkomen met me eens zijn (:+), maar ik heb me goed vermaakt met deze film. Gewoon mooie harde actie, goede special effects, en doet wat mij betreft wat een actie film moet doen. Leuke achtbaanrit en ik koop em :cool:

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
  4. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    lol ben hurtlocker aan het kijken bijna afglopen... maar waarom dit ook maar 1 oscar gewonnen heeft? Wel aardige film verder.. 7/10

5. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Nieuwe Resident Evil Trailer

[yt]HM_gl76O328[/yt]

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Oh god ook al 3D?
    Maar RE blijft wel altijd vet. ;)

7. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Ik ging al regelmatig naar de bioscoop, maar als films 3d zijn ga ik er helemaal graag naartoe.

8. AgentSmith

AgentSmith Guest

Zaterdag naar Clash of the Titans (2D) en maandag naar de sneak met daarin Kick Ass.

9. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Vandaag weer eens Das Experiment gekeken. Blijft een geweldige film al word ik nog steeds bijzonder agressief bij bepaald scenes en misselijk bij andere :D Zorgt bij mij altijd voor een rollercoaster aan emoties. 8.3/10

10. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Aangezien het vanmiddag opeens ging regenen had ik Case 39 maar even opgezet. Horror/Thriller films zijn eigenlijk de enigen waarbij ik kinderen wel kan uitstaan in de hoofdrol, normaal erger ik me er juist kapot aan. Zij deed het allemaal heel goed en ringu was er bij bepaalde scenes niets bij en dat zonder zware make-up. Uiteindelijk een toffe film, niets bijzonders en ook niet eng maar wel met een aardig verhaal en zowaar
    een gesloten einde :eek:

7.5/10

11. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Vorige week met Pasen Mary & Max gezien, een claymation film. Zoals Chicken Run , Wallace & Gromit , Corpse Bride, etc.

FANTASTISCHE film!

Mijn oma was er ook, en dus wist ik dat ik niet voor een harde thriller moest gaan, dus op IMDB zie ik deze film en het is animatie, klaar dacht ik. Maar het was dus alles behalve een vrolijk film, tjonge jonge. Aardig sombere dingen in deze film, zeker geen film die je moet kijken als je je al echt shit voelt, zeg maar.

De maker van de film heeft het gebaseerd op eigen gebeurtenissen, het is hemzelf overkomen en heeft dit in characters verwerkt.

http://www.imdb.com/title/tt0978762/

Ik ga ook niks verder vertellen van het verhaal, daar is IMDB voor. Ik ben bang dat ik teveel spoil gelijk, hoe dan ook..als je een diep en realistisch verhaal wel kunt waarderen , deze film absoluut zien. Echt top, onbegrijpelijk dat je er amper over hoort.

12. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    1 was gewoon echt goed! 1 van de weinige films die ik kan blijven kijken, 2 kwam minder over en maakte het niet af voor mij en er kwam teveel vage krachten bij te kijken, waar ik normaal wel fan van ben maar nu was het niet echt overleven meer maar gewoon doelloos je ding doen. 3 alleen begin gezien en wil hem nog wel kijken.

Nu ik 4 zo zie heb ik eigenlijk zoiets van, zonde en spijtig dat ze als eerste al reclame gaan maken van dat 3D gebeuren en niet op het verhaal ingaan. En het lijkt nu meer een stand alone film dan eentje uit de serie. Komt allemaal wat gehaast over

13. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Is ook een reboot, geloof ik. En ach, zie nu veel bekende personages uit het laatste spel, vind het prima zo.

14. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    8) Toffe film?

Dat einde verkracht die hele film :x Come on....Die arm :lol:

15. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Wordt geen reboot toch?
    Niet echt een spoiler maar toch:

Het vorige deel eindigde met dat je al die clones van haar zag en ook nog al die mensen die voor al dat zombie gebeuren hadden gezorgd, en toen zij zij iets van: ik kom naar je toe blabla

16. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Oké, dat is waar. Maar meen me te herinneren dat er een reboot aan zou komen... nou ja, we zien wel.

Ben zelf benieuwd naar deze film:

De fragmenten die ik gezien heb, sommige zitten in de trailer, hebben wel een heel andere sfeer. Dit lijkt horror, heb zelf meer drama / thriller gezien. Maar goed, ben benieuwd. :)

17. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Eens! Ik haakte toen helemaal af. Vervolgens krijg je van die shots dat een vliegtuigvleugel of een bril recht op je af vliegen. Dat zijn 3D effecten uit Disneyland. Ga toch weg met je 3D, ik wil gewoon een goeie film zien!

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    haha ja idd, die was wel erg slecht :lol:

19. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520

Red Cliff
    Film over een opstand tegen een warlord in China rond 60 AD geloof ik. Vond het een erg mooie "film". Hij bestaat uit 2 delen die elk de duur van een losse film hebben. Erg grootschalig en ik hou zelf wel van dit soort films. Goed verhaal, goed gefilmd. Voor de mensen die een beetje geïnteresseerd zijn in de Chinese historie en dergelijke films wel te pruimen vinden, moeten zeker deze zien. Hij is wel heel anders dan films zoals Hero, dus verwacht niet hetzelfde.
    8,5/10

20. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Wat voor soort film is het? Realistisch, of met fantasy invloeden? Overdreven? Stil en rustig? Vind zelf Mongol een geweldige aanpak van een geschiedenis, de mythes en werkelijkheid over Genghis Khan verwerkt in een realistische film.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina