[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 13]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Daz, 6 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Ik weet niet precies wat het met gamers te maken heeft, maar de film was inderdaad heel goed. Schattig verhaal. :) En grappig ook nog, zo nu en dan. [8/10]

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    9.028
    Ach, ga dan lekker Transformers kijken als je niet van dialoog houdt.

3. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de graphic novel gelezen hebt stelt de film niks voor. Sterker nog, gewoon een verschrikkelijk slecht einde waardoor de hele film is verneukt!

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    9.028
    Volgens Willem is dat met de Ultimate DC opgelost.

5. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik durf hem niet te kijken, ik ben bang dat het ruim 3 uur van mijn leven is die ik nooit meer terug zal verdienen ><

6. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    526
    :eek: Maandje terug net nog de gewone versie gezien. Meteen es kijken dan voor de Director's cut. Vette film :cool:

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Niet mee eens! :eek: De graphic novel is beter dan de film, duidelijk, maar het einde van de film vind ik eigenlijk nog beter. In plaats van dat de mensheid:

bang is voor aliens omdat hun hersenen fucked up zijn door een of ander psychic shockwave, is de mensheid nu bang dat Dr. Manhatten de aarde vernietigd als oorlog voortduurt. De mensheid denkt dat hij bewust steden heeft vernietigd met zijn krachten. Vind het een slim en goed einde.

Wat ik wel mis in de film is de diepgang die de 'bijlages' in de novel toevoegen, dat de koude oorlog spanningen wat minder zijn en dat het nauwelijks over de eerste generatie gaat en hoe de nieuwe generatie daar op kijkt. Dat verschil daar tussen en hoe zij elkaar bekijken zat echt sterk in de comic, vond ik erg cool.

8. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt die ultimate director's cut gewoon in de winkels? Ben 'm nog niet tegengekomen.

9. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Op dit moment alleen in Amerika uitgebracht, EU release is nog niet bekend.

10. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Zal waarschijnlijk ook nooit naar hier komen, tenzij het een gigantisch succes is in de US (denk ik). Wel jammer, zou die graag willen hebben. Heb 'm gedownload en vind hem echt tof, daarnaast ook benieuwd naar de tonnen extra's.

11. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk eens Rush Hour 3 gezien.

Vond het een vermakelijke film, typische Jackie Chan actie en Chris Tucker blijft geniaal. :9

8/10

12. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    De filosofie van het einde van de comic komt zo veel beter uit de verf! De enige manier om vijanden te verbroederen is om een grotere vijand te creƫren. Dat word natuurlijk ook in de film gedaan, maar met een personage die juist aan het einde zijn onpartijdige mening geeft over het hele gebeuren. Er word in de film ook nauwelijks iets over Ozymondeas (weet zo niet hoe je het schrijft 8)) verteld. Terwijl juist zijn hele backstory zo intrigerend is. Ik vond in de comic het einde zo veel beter uitgewerkt, vond de film maar een slap afgerafeld einde hebben. Zat in de bios dan ook zowat te schreeuwen toen ik merkte waar het heen ging met de film :eek:. Maar goed, moet mischien die ultimate directors cut een keertje gaan checken.

13. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Dat was een geintje, omdat hardcore gamers vaak meer gamen dan goed voor ze is (althans naar algemene mening), en dus niet sociaal zijn, wordt gamen weleens met autisme gelinkt, iets wat niet geheel ongegrond is naar mijn mening. Maargoed :)

14. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Zo meteen komt Ponyo on the Cliff by the Sea op Film 1, nog nooit gezien, al veel goeds over gehoord. Ben benieuwd. :)

15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Aw, vet lieve en mooie film! Echt leuk! Wat een fantastische personages en een leuk verhaal.

16. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Zit der Untergang te kijken. Wel een goede film, maar heb niet echt heel goed op zitten letten. Viel me op dat de man die,toen de duitsers naar de russen gingen om de capitulatie te bespreken, in de kast werd geduwt erg op Roman Abramovich leek :+

17. 7719

7719 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net batman begins gekeken, had m nog nooit gezien, maar wat een ongelooflijk vette film zeg!
    The dark knight is in mijn optiek beter, maar deze is ook erg goed!
    Zelfde regisseur zeker?

18. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Jup, allebei van Christopher Nolan.

19. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    KICK ASS _O_

Wat een vette film, a must see!

20. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.331
    Ik hou wel van dialoog. Maar niet dialoog omwille van de dialoog ... Het bleef maar gaan-en-gaan-en-gaan. Daarom vergeleek ik hem ook met Inglorious Bastards. Ik vond Watchmen leuk, maar niet meer dan dat. Zal hem ook geen 2e keer kijken.

*kruipt weg en gaat Transformers kijken*

:+

Net weer even 3 Star Wars delen gekeken. 4,5 en 6. Wat blijven ze toch goed meegaan :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina