1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 13]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Daz, 6 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Uh ja. :+ Tenzij er een tussenmaat is. *)

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Net Two Lovers gezien. Het is romantisch drama, een genre dat ik normaal schuw. Maar de cast, Joaquin Phoenix, Gwyneth Paltrow en Vinessa Shaw is wat me interesseerde en ik ben niet teleurgesteld!
    Two Lovers is een vrij rustige, stille film en vertelt hoe Joaquin zijn personage verliefd word op twee vrouwen. De ene is een veilige match, wat ook hij beseft, een goede vrouw, iemand die hem kan helpen met zijn depressiviteit. De ander is een vrouw die een aantal problemen heeft en af en toe drugs gebruikt.
    De rustige, ingetogen en ietwat kille sfeer van de film maakt de film in mijn ogen goed. Het verhaal bevat enkele clichés, maar op die na vind ik de film zelfs spannend! Ik was benieuwd hoe het verder zou gaan met deze onmogelijk zonder slachtoffers op te lossen situatie.
    Joaquin Phoenix vertolkte zijn rol perfect, zijn stem, gezicht en houding spreken zo veel en versterken zijn dialogen zo enorm. Geweldige prestatie. Vinessa Shaw acteerde ook prima, heel natuurlijk. Gwyneth Paltrow vond ik bij vlagen wat minder, maar ook zij zit goed in deze film.

Met andere woorden, één van de weinige echte romantische films die mij aanspreekt. De eerste 20 minuten wist ik het nog niet zo, maar de film word steeds beter. 7,5/10

3. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Zombieland
    Ik vond hem erg vermakelijk. Best simpele film, maar desondanks leuk om eens te zien.

7,5-10

4. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    HEAT

Weer eens even gezien, dit maal in HD. Echt masterlijk goede film, Pacino De Niro :thumbs:

Bruutste fire fight scene die je ooit hebt gezien in een film, die galmende salvo's tussen de hoge gebouwen, alles kapotschietend wat in de weg komt :cool::cool:
    Film: 8,8 Vuurgevecht scene: 9,9

5. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Dantes Inferno: An Animted Epic
    7.5/10

Na het lezen van de Goddelijke Komedie, 2 keer uitspellen van het spel en het bekijken van de film vind ik de film net iets beter dan het spel. Het volgt gelukkig niet precies het spel en er zit wel leuke informatie in die niet in het spel zit en wel in het boek :) . Daar komt bij dat ik al, 3 jaar, geen animé heb gekeken dus het was wel weer vermakelijk :) .

Trouwens, hebben ze voor elke ring in hel een nieuwe tekenaar aangesteld?

6. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    heb je de film gekocht? Zo ja? Waar? Kan hem niet echt vinden online voor een redelijke prijs...en zonder use of Credit Card

7. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0

Ik heb hem eerlijk gedownload O-)O-)O-)
    Heb even voor je gezocht en enige waar ik hem voor een redelijke prijs kan vinden is hier

8. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    En anders heb ik evt. de blu ray nog wel voor je ;)

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Morgen avond naar de film. Wat raden jullie aan, Robin Hood of Prince of Persia?

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Robin Hood 100%
    Die was echt vet!

11. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ben zelf een Ridley Scott fan, maar puur voor het vermaak en de special effects zou ik naar Prince of Persia gaan.

Heb je zelf HD - geluid ?

Laatst bewerkt: 18 mei 2010
  12. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Robin Hood is inderdaad best een goede film :) Openingsscene is echt supergaaf.

13. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sowieso is Michael Mann de koning van de vuurgevechten. Niet alleen de beelden zijn goed maar ook het geluid. Een van de weinige regisseurs die niet bang is om geweren ook echt te laten knallen.

14. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    HD geluid? Nee gewoon een HD tv met 5.1 set, lekker open draaien. Gelukkig geen buren die kunnen gaan klagen :cool:

Zeker weten. Ik herken de films van hem direct aan de vuurgevechten want die zijn altijd super bruut. Net zoals Public Enemies, ook een paar vette shootouts. Maar HEAT blijft echt mn favoriete film van Mann.

Laatst bewerkt: 18 mei 2010
  15. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Net Crank: High Voltage gezien, wat een kut film.
    Vond deel één nog wel leuk vermaak, maar dit. :'-(

16. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Haha nee man, die films zijn geweldig :cool: Dat moment dat hij de hele tijd achter zijn "hart" aanzit en uiteindelijk ziet wat het echt is, ik ging stuk :lol:

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Oja heb zaterdag voor het eerst The Evil Dead gezien. Voor deze tijd is het een afschuwelijke film , maar toch kon ik er wel van genieten (kan me ook goed inbeelden dat het in de jaren '80 wel een behoorlijke enge film was).

Nu lees ik over The Evil Dead II dat die hoofdpersoon (Ash) weer in die cabin zit met zijn vriendin Linda, maar die was toch al dood? Snap niet helemaal hoe deel 2 in elkaar zit? Kan iemand me dat uitleggen en meteen ook vertellen of die het waard is om te bekijken?

18. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Bangkok Dangerous - 4
    Idee is al honderd keer gedaan, ik verwachte weliswaar ook niks meer. Gewoon een leuke assassinfilm, niets meer en niets minder. Maar als de ice-cold killer verliefd wordt op het dove Thaise meisje dan haak ik snel af.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Morgen premiere van de filmdocu The Doors - People Are Strange in het Filmhuis.
    Gaan hier nog mensen heen? Wil hem altijd nog ff zien.

20. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Zeker waard om te kijken en je komt er vanzelf achter hoe het allemaal zit. Kijk dan ook gelijk Army of Darknes :+ Komt ie met zijn kettingzaag en shotgun in de middeleeuwen terecht :lol:

Trailertje alleen is al epic!!

[yt]THV1KkPXIxQ[/yt]

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina