1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 13]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Daz, 6 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Ik heb maar een klein stukje gezien, maar de art direction zag er wel heel erg strak uit.

2. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    How about .........

Megan's Fox-hole ?

3. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ben niet zo'n horror fanaat :+ Had ook iets meer in de richting van Actie verwacht dan Horror...Ik moet bekennen ik vond de weer'wolf' idd meer weg hebben van een opgepimpte op steroïde verslaafde beer dan een wolf :emo:

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik lees net deze trivia op IMDB:

Ik denk dat we er zeker van kunnen zijn welk comic verhaal van Thor gebruikt word voor de film! :)

5. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net Sherlock Holmes gekeken.
    Erg vermakelijke actie film maar het hele verhaal blijft mij nog een beetje onduidelijk :+

6. vozz

vozz Je kat is je hond

Leuk Bevonden:
    0
    Ook Sherlock Holmes gezien, leuke film, maar het had denk ik beter gekund.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    WTF, ik heb ook zojuist Sherlock Holmes zitten kijken 8).

Ik ben een Richie fan, dus ik vond hem wel vet. Was blij om te zien dat hij zijn speelse manier van regisseren nog steeds had, ook in een film als deze.

8. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Death Proof net gekeken.
    Heb echt gelachen, maar de film is wisselvallig. De gesprekken zijn op zich vermakelijk, maar ik heb ze beter gezien van Quentin. Maar achtervolging op het eind maakt alles goed, echt genoten van dat stuk, lekker sadistisch }:]
    Oja en de muziek is echt fantastisch, heerlijke 60's en 70's muziek. Ben echt een fan van Tarantino.

8/10

Laatst bewerkt: 25 mei 2010
  9. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Vind Planet Terror toch mooier...Het zit op de Zelfde DVD bundel dus als je die al mooi vond staat je nog wat te wachten :)

Je hebt ze toch beide?

10. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    The Dark Knight weer gezien. Wat blijft het toch een goede film, goede dialogen, plottwists en misschien het beste van alles is nog wel The Joker. Kippenvel bij het einde, kan niet wachten op het volgende deel. [9.5/10]

11. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens! Planet Terror vond ik vele malen beter dan Death Proof, maar dan moet je er wel van houden ;).

12. Hezzel

Hezzel Peace in my Panties

Leuk Bevonden:
    1
    Net Coraline gezien.

echt enorm vette film. ik had echt iets totaal anders verwacht maar wat bleek was dat het echt een enorm mooie, en enorm creatieve film is. die sfeer is echt enorm tof.

Ik geef 'm een 8. :thumbs:

13. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Naja ik denk als je Death proof kunt waarderen dan is Planet Terror gewoon een must see.

Vind het zonde dat de echte 'Joker' weg is....En 2face ook al weg is :+

Vandaag 28 Weeks Later gezien.
    Het had zeker vette momenten!! En ik zat op bepaalde stukken op het puntje van mijn stoel! :eek:
    Wat ik wel jammer vond was
    heb je 28days later niet gezien snap je niks van 28 weeks later want er word NIKS gezegd over waar het virus vandaan komt en wat de oorzaak is. En ik vind het jammer dat die 'vader' zo snel en apart dood ging, Had dan een brute moord gemaakt ofzo...

Het is nu wachten op een ander deel! :thumbs:

8/10

14. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.965
    The Return of the Jedi, woensdag 26 mei 2010, RLT7

Tsjah, geniaal gewoon. Pure nostalgie die oude delen, (nieuwe ook). Keek ze van kinds af aan al, had een hele vitrinekast vol met Star Wars poppetjes en shit, liggen nog steeds ergens in een paar dozen, en Lego Star Wars ofcourse. Maargoed, de films zelf zijn gewoon nog steeds prachtig, samen met Lord of the Rings trilogie de beste films ooit in mijn ogen. Echt fantastisch gewoon.
    Weet iemand trouwens wat er veranderd is aan de nieuwe versie van The Return of the Jedi? Ik weet dat dit een geremasterde versie is die ze uitzonden..want op het eind zie je Hayden Christenen als Anakin Skywalker, in de oude versies is dat een andere dude, en je ziet een shot waar ze feest vieren op Naboo, volgens mij is die ook nieuw. Niet meer toch? Volgens mij zijn de echte, echte originele versies geneens op dvd te krijgen. Moet ik het maar met m'n VHS-versies doen. :emo: Vind het nu ook geniaal met hoeveel gevoel je nu de oude trilogie kan kijken, nu die eerste films ook uit zijn.
    Edit: ah, dope artikel dit: http://www.dvdactive.com/editorial/articles/star-wars-the-changes-part-three.html
    De films die ze uitzonden op RTL waren dus allemaal de laatste DVD versies.

10/10

Laatst bewerkt: 27 mei 2010
  15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik zou er zelf toch minstens een punt aftrekken vanwege de Ewoks

16. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.965
    Want? Omdat iedereen dat doet/heeft gedaan?
    Die ewoks ownen gewoon en die film is pure entertainment, zelfs nu nog. Dan verdient ie in mijn ogen gewoon een 10.

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ze zijn gewoon net iets te cute om er naar mijn smaak echt in te passen. Jawa's zijn ongeveer de max aan cuteness die ik kan hebben in een Star Wars film.

Ik geef de Ewoks er de schuld van dat we in de tweede trilogy personages als Jar Jar en Droids met hoge piepstemmetjes hebben gekregen.. Als iedereen de Ewoks wat harder had uitgekotst had ons dat leed bespaard kunnen blijven

18. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    _O_

19. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo zonde van al die aanpassingen in de DVD release van de originele Star Wars. Dat stukje van die band in Jabba's den in Return of the Jedi is zo tenenkrommend slecht. Naast dat het gewoon totaal niet past in de film is de CGI ook nog eens bagger. Verschrikkelijk.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    'CGI is bagger'.

Ja, ik vond de special effects in Clash of the Titans ook veel beter :emo:

Uit welk jaar komt die film ook alweer?
    Ik moet altijd lachen als ik me realiseer dat er gewoon dwergjes zitten in die pakjes _0-

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina