1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 13]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Daz, 6 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Nou....

Die twijfels kwamen vooral toen hij die vrouw in die rotsen ontmoette, ben de naam even kwijt. En nog wat andere dingen.
    En natuuuuuuuuuuuuurlijk kunnen we het einde niet vergeten. Hij zit daar samen met zijn 'partner' en zegt dat ze er samen wel uitkomen, dus hij ziet hem gewoon weer als zijn maatje en niet psychiater en hijzelf speelt dit ook mee, of juist niet...daarom twijfel ik nog erg.

Laatst bewerkt: 29 mei 2010
  2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Once Upon A Time In The West

"I saw three of these dusters a short time ago, they were waiting for a train. Inside the dusters, there were three men. Inside the men, there were three bullets."

Zoals velen van jullie weten was de film vandaag weer eens op tv. Ik heb de film ondertussen zo vaak gezien dat ik de tel kwijtgeraakt ben, maar hij blijft fenomenaal.

- Geniale regie
    - Meer dan geniale muziek
    - Geniale cast
    - Geniale locaties
    - Geniale sets
    - Claudia Cardinale

Meer hoef ik niet te zeggen. Sommige dingen in het leven hebben geen uitleg nodig.
    11/10

3. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Public Enemy

Vond het een erg sterke film, goed verhaal en de geluidseffecten zijn me positief opgevallen.

8/10

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
  5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Pff, er was jaarmarkt hier op de hoek, en dat wordt afgesloten met vuurwerk.
    Begint er tijdens de laatste shootout opeens alleen maar vuurwerk te knallen.
    Hoe kun je een film verpesten zeg damn :mad:

Ook was dit de laatste keer dat ik films ga kijken op commerciële zenders. Hoe je het in je hoofd krijgt om in een film van tweeënhalf uur 7 reclameblokken te gooien, tijdens een van de belangrijkste scenes ook nog, verdien je echt een nekschot.

Edit: dit ging dus over C'era una volta il west.

Laatst bewerkt: 29 mei 2010
  6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Daarom heb ik allang fuck you tegen films op tv gezegd en check mijn films gewoon op de andere bekende manieren. Je wordt echt gestoord door al die tering reclames, geef mijn portie maar aan fikkie hoor, lol.

7. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Bij lange films spelen ze het vaak ook versnelt af, of knippen ze er stukjes uit. Als je wilt genieten van een film moet je zeker niet op tv kijken.

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Ik wacht al jaren op de film op blu-ray, maar filmstudio's van tegenwoordig zijn ongelooflijk gay en luisteren blijkbaar niet naar fans. :mad:

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Inderdaad, dit was de verkorte versie ook nog.

Gelukkig was het geen SBS, die hadden er vroeger een handje van om een half uur voor het einde van de film een aflevering Hart van Nederland er tussenstoppen waardoor je nog een halfuur moest wachten 8).

@Modder: idd, ik zat laatst ook naar de BluRay versie te zoeken! Gelukkig is er wel een HDTV versie op the internetz.

10. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Die partner schudt daarna ook nee naar die andere psychiater als ik me niet vergis, waarmee hij aangeeft dat hoofdrolspeler (Leo) weer in zijn oude patroon is gevallen als detective en dat hij zichzelf nog steeds niet als patiënt ziet.

Daarom heb ik nooit gedacht dat je 2e verklaring aan bod was.

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ooooh in that case...ben ik het met je eens, het was me niet opgevallen gelijk. Maar toch, ik zie op de IMDB forum zoooooveel theorien over wat er nou precies wel/niet waaar is....hmmmm

12. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    De boards op IMDb zou ik niet teveel aandacht noch tijd aan te besteden. Misschien wel de moeder van moeders onder klaag- en bitch fora's. Of het nou Megan Fox's nieuwe tattooage is of Nicholson's befaamde uitspraak "I warned him" die twee jaar na de dag van Ledger's dood nog steeds wordt geciteerd bij elke andere dode celeb, 't is een gigantisch rotzooi daar.

Alleen goed voor een flinke lach m.b.t. het fanboy-ism gedrag (zie The Dark Knight bijv).

13. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Harmonica: And Frank?
    Snaky: Frank sent us.
    Harmonica: Did you bring a horse for me?
    Snaky: Well... looks like we're...
    [snickers]
    Snaky: ...looks like we're shy one horse.
    Harmonica: You brought two too many.

_O_

14. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ennio Morricone _O_.

15. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn beetje zelfde films als in het rijtje Superbad, Youth in Revolt, Adventureland, Sex drive? Vind opzich wel geinige films voor wat ze waard zijn.

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Er zitten echt hele aparte lui bij inderdaad. Pure fanboys ja, ze schelden elkaar de huid vol omdat zij niet in elkaars theorien geloven, wtf man. Maar er zijn er echt veel, en ik moet zeggen; ik zag er wel een paar tussen waarvan ik weer zou kunnen gaan twijfelen aan alles. Maar ja, dan komen we weer bij die eindscene, die is dan nep volgens die gasten?

http://www.imdb.com/title/tt1130884/board/threads/

Daar heb ik net nog even gekeken, er zitten wel interessante dingen tussen zoals -->

Some of the Sane Theorists' reasoning for their belief:

1. Missing Cigarettes
    2. Denial for access to Hospital Records
    3. "RUN"
    4. Andrew Laeddis being a Distinct Person in Teddy's Dream
    5. If Teddy is insane, he does not recognizes anyone in the island which presumably was living for 2 years, but instantly recognizes George Noyce.
    6. The Storm
    7. Dr. Seehan's insistance to go to ward C. His allowance for Teddy to wander the ward.
    8. Noyce's insistance that Teddy always kept the priority in finding Laeddis over the exposure of conspiracy in ascheliffe.
    9. The Meeting with Rachel Solando at the cave. All Hallucination scenes were distinctly treated i.e. with echoic sound, characters (Teddy's wife & the war victim kid) emerging from nowhere and then vanishing, Camera focus on Teddy's confused face whenever he hallucinates. This scene was treated like any other normal scene. That was also not a role play, because if we have to believe that, then Dr. Crawly would have agreed that she was part of role play, instead he says "I don't doubt. She doesn't exist. Your Hallucinations are more severe then I thought."
    10. Dr. Naerhing's sudden confrontation with Teddy and his attempt to inject the sedative (which could have jeopardize the roleplay exercise if he was insane)

17. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ben vandaag naar de voorpremiere van Killers geweest http://www.imdb.com/title/tt1103153/

Film begon erg cliché en downright flauw..maar na een tijdje kwam de snelheid erin en wordt het een niet onaardige actiecomedy. Niet veel meer dan dat, maar goede actie gecombineerd met een aantal grappige momenten zijn wel het bekijken waard.

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Lijkt me echt een wannabe Mr & Mrs. Smith. Sowieso heb ik een grafhekel aan mr kutcher.

19. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    clash of the titans:
    Begon ongeloofelijk sterk maar einde was zwaar afgeraffeld.
    6.5/10

Prince of persia sands of time:
    Ik vond wel leuke film. Maar had zeker beter gekund
    7/10

20. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Daar heb ik me ook even aan geergerd ja. Hij moest in het begin ook nodig 10 minuten zonder shirt rondlopen..:emo: ) ..soppende vrouwen naast me.. maargoed. Wat verderop vergeet je het, en Katherine Heigl is ook een leuke actrice. Uiteindelijk dus best een aardige en vermakelijke film.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina