1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 13]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Daz, 6 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Koreaans? Dit is een Amerikaanse western met Russell Crowe en Christian Bale?

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Dat is de remake. Of ben ik nou in de war met een andere film 8).

Wacht, ik denk dat ik in de war ben met The Good, The Bad and The Weird.
    Excusez.

Laatst bewerkt: 13 jun 2010
  3. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
  4. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Het origineel uit 1957 is met John Wayne, meer Amerikaans dan hem bestaat er niet.

5. LifeLongGamer

Leuk Bevonden:
    2
    Niet met John Wayne maar Glen Ford. Ook al zo'n ouwe western rot.

6. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals eerder vermeld vind ik Revolver erg ongewardeert, is wel alleen tof als je het psychologische thema vet vind.

7. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Gelukkig hebben we tegenwoordig nog pareltjes zoals Lil' Wayne.

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Yaauw!

9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    12 Monkeys gezien ja, vond ik best een toffe film. Oldboy ook, damn die was geniaal. _O_ En de 3:10 to Yuma remake vond ik goed te pruimen. :)

Verder zie ik hier nog wat tips staan die ik ga uitproberen.

10. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Andere generatie ;)

11. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Net Cry Freedom op ned 3 gezien. 7,5/10
    Een aangrijpende film. Een overtuigende Steve Biko gespeeld door Denzel Washington, prachtige discussies met die blanke bezetters. Het tweede gedeelte waarin Donald Woods probeert te ontsnappen was spannend, maar toch minder. Hou toch wel echt van dit soort films die op waarheid zijn gebaseerd en dit soort onrecht aankaarten.

12. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    It's complicated 5/10

Geen leuke film om met wie dan ook te kijken.. te soft verhaal waarin Alec Baldwin erg irritant is en Merryl Streep ook niet geweldig om naar te kijken is. Te oude acteurs voor een film met een vrij voorspelbaar plot.

13. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mulholland Dr.

Een film die ik met hoge verwachtingen ben gaan kijken aangezien deze overal flink de hemel in wordt geprezen. Whatever, mij deed deze film helemaal niets. Vanaf het begin heb je al door dat je enigszins gefuckt wordt, aangezien er zo expliciet overgeacteerd wordt. Maar goed, er zal in de loop van het verhaal wat rare gebeurtenissen plaatsvinden, maar ik ga niet al te veel uitweiden over het verhaal. Ik vond het maar een zeer trage film (en dat bij een film die tweeënhalf uur lang duurt) en waren er eigenlijk amper momenten van spanning. Niet een film die ik snel opnieuw ga kijken, maar het schijnt dat de film de tweede keer leuker/beter is aangezien je de film dan wel enigszins snapt.

6.5/10

Inside/Á l'interieur

Weer wat horror van Franse bodem. Alles wordt prima in beeld gebracht in deze film en het acteerwerk is ook goed. Het bloed is overmatig aanwezig en de special effects zijn niet allemaal goed, maar van redelijk niveau. Het verhaal daarentegen is behoorlijk slecht te noemen, het is een vrij matig geschreven film met keuzes van de personen waarbij je je vraagtekens zet. Uiteindelijk doet Inside mij eigenlijk niets, terwijl je in feite zeer schokkende gebeurtenissen te zien krijgt, maar het verhaal dekt die lading totaal niet. Ongeloofwaardig, maar wel beter dan de standaard-horror, wel aardig als tussendoortje. De muziek was trouwens wel angstaanjagend en zeer gepast, nare soundtrack...

5.5/10

14. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Gisteren The Birds gekeken. Begon veelbelovend maar begon langzaam saai te worden. Op ongeveer de helft begon het spannend te worden. Daarna zelfs freaky! :9 Maar toen het einde naderde dacht ik dat er nog een verklaring kwam waarom die vogels zo agressief waren. Maar nee hoor, de film was gewoon opeens af! En zelfs nu geloof ik het niet... wat een KUT einde :+

7.0/10

15. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Gister The A-Team gekeken.

Lekkere actiefilm, met cheesy one-liners.
    Trek vooral geen vergelijking met de serie, dan het komt allemaal best goed. :)

Toffe film, lekkere actie, veel explosies. :cool:

16. LifeLongGamer

Leuk Bevonden:
    2
    Irreversible gezien. http://www.imdb.com/title/tt0290673/

Een paar scenes kwamen aan als mokerslagen, wat een martelgang deze film en wat een ellendige sfeer.

Moet je gezien hebben.

17. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Keiharde, maar prachtige film idd. Eén van de weinige films die me echt emotioneel heeft aangegrepen. Dacht er een half jaar later nog steeds wel eens aan. Zeker een aanrader!

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Held _O_ Vond het eerste deel een van de betere harde actiefilms van de laatste tijd.
    Toch hoop ik dat ze het rustig aan doen, want vaak zijn sequels op dit soort films kut.

19. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    She's Out of My League

Best goed te doen. :cool:

20. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Die heb ik halverwege uitgezet, totaal niet mijn ding.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina