1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 13]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Daz, 6 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Holy shit Pierre Kartner represent! :eek:

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    NPH wat doe je? :eek:

3. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Serieuze smurfen shit, baas :cool:

4. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Haha geniaal. Neil Patrick Harris is ook best grappig soms, dus dit kan nog best een leuke film worden. :)

5. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Dit is werk van Lucifer!

6. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Met flink wat smurfintitties, drank, drugs en vieze gore smurfenseks kan het nog best wat worden :D Wat een EPISCHE faal gaat dit worden :+

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860

Gargamel. :+

8. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    die smurfen film moet wel de grootste b-film flop ever worden waardoor die een legendarische status krijgt en iedereen 'm toch wil zien.

9. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Wordt briljant dit. Kan niet anders.

10. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Jullie vergeten even dat er ook nog kinderen op deze aardbol zijn.. Dit lijkt me duidelijk een kinderfilm dus kan best een succes worden.. Ik hoef m niet te zien, maar een kinderfilm bashen is wel makkelijk hoor :)

11. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Kunnen die kinderen van tegenwoordig niet gewoon de oude meuk kijken? De Smurfen is toch nog steeds niks mis mee?

12. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Het is tegenwoordig hip om de retro dingen in een nieuw jasje te steken.

13. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Dit zijn geen Smufen, het zijn blauwe mannetjes die verder bijna geen connectie meer hebben met het origineel. Er worden tegenwoordig allemaal van die goede kinder dingen in hele slechte film vorm gestoken, zonder enige ziel er in. In de originele Smurfen was Gargamel echt een evil bastard die de smurfen wou eten, invriezen en er goud van wou maken, maar dit is natuurlijk te erg voor die tere kinderzieltjes tegenwoordig. In deze film gaat het weer een of ander stom idee zijn waarom hij achter de Smurfen aan zit.

14. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Tsja, in de nieuwe A-team schijnen ze ook te doden :mad:

15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Net 25 minuten Irréversible gekeken, ik geloof op aanrader van iemand in topic (not sure).

Wat een ongelooflijke tering film. Behalve dat ik na een kwartier al tering veel hoofdpijn heb door de constant bewegende en irritant snel draaiende camera, werd ik daarna geconfronteerd met erecties, een ondergronds pand vol neukende homo's en tering veel herrie. Het idee artistiek en intelligent te zijn is hier zo vreselijk overdone, jezus. Daarnaast slaat het nergens op dat het verhaal achterstevoren moet gaan, elke scène speelt zich dus af voor de scène die je net gezien hebt.

Een compleet mislukte poging interessant te doen en artistiek te zijn, op een manier gefilmd die menig kijker epilepsie zal veroorzaken en volgestopt met vreemde of zelfs ranzige beelden, alleen maar om onderscheidend te zijn. Ga er geen cijfer aan geven, schijtfilm.

16. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Grappig hoe meningen kunnen verschillen, ik vind het namelijk een geweldige film. Ten eerste kun je er geen cijfer aan geven omdat je hem niet afgekeken hebt. Je hebt films die je kijkt om ge-entertained te worden en je hebt films die je een ervaring bieden, irrevirsible hoort overduidelijk in die laatste categorie. Het is maar wat je wilt, ik wilde geraakt worden door deze film, en mede door hoe de camera gehanteerd wordt lijkt het alsof je meegezogen wordt in de ervaring die deze film je biedt. Mensen hebben erecties, en homo's neuken ook, al zou je dat niet zeggen wanneer je naar de gemiddelde film kijkt die alleen sprookjes laten zien.

Halverwege zit er een verkrachtigsscene in die 10 minuten lang duurt, ook heel veel mensen hebben hier commentaar op, maar hoe wordt een verkrachtingsscene in andere films afgebeeld? Je ziet een vrouw gebukt staan, ff schreeuwen "NIET DOEN" en er wordt alweer geknipt naar een ander beeld. Niet in deze film, het drukt je met de neus op de feiten hoe verschrikkelijk verkrachting is, zonder het te hollywoodiseren.
    En geloof me, als je de film had afgekeken had je het kunnen begrijpen waarom het verhaal verteld wordt zoals het verteld wordt, net zoals in Memento heeft het een zeer effectieve clou aan het einde namelijk, wat de hele film verklaard.

De film afdoen als zijnde ranzig om het artistieke vind ik erg kortzichtig, de film is rauw en laat een kant van het leven zien die ook bestaat, zonder er doekjes om te winden. Geniale film.

Laatst bewerkt: 19 jun 2010
  17. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer dan eens 9 Songs
    O-)

18. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138

Mee eens !
    Irreversible , staat in mijn top 5 !

Ontzettend goed in mekaar gezet. Kan er weinig aan toevoegen wat Sloober zegt.

Waarschijnlijk was ik het waardoor je het ging kijken. 8)

Het einde is het begin en andersom.

19. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Nav de smurfendiscussie van de vorige pagina:

20. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Tot je laatste alinea ben ik het helemaal met je eens. Ik heb de film niet afgekeken en geef er daarom ook geen cijfer aan (niet zeggen dat ik dat doe want dat doe ik niet :+ ). De 25 minuten die ik gezien heb vond ik niet leuk. Het begin van de film greep me, vanaf het moment dat de credits achterstevoren het beeld in kwamen en die twee mannen in een cel (?) een korte dialoog hadden. Daarna ging het voor mij bergafwaarts. Een film mag van mij ranzig zijn en de waarheid laten zien, en ook al is wat ik zag in die SM-kelder een waarheid, ik kon er niet naar kijken.
    Ik heb geen probleem met schokkende beelden, maar ik had gewoon geen zín om daar naar te kijken. ;) Ook kreeg ik gewoon koppijn en werd zelfs een beetje misselijk van de schokkende en snel draaiende camera. Dit in combinatie met de ranzige beelden, je snapt wel dat ik geen zin had om verder te kijken!
    Als laatste, ik doe de film niet af als zijnde ranzig om het artistieke, ik vind de film iets te veel schreeuwen "Ik ben artistiek!". Op zich niet erg, maar in combinatie met de andere factoren voor mij om niet verder te kijken, wilde ik gewoon niet verder kijken. Ik heb me al vaker door films geworsteld, maar hier had ik gewoon geen zin in.
    Helaas, want ondanks dat ik bepaalde dingen echt ranzig vind (gewaagd als regisseur, producer, etc.) was ik wel geïnteresseerd wat er nou precies aan de hand is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina