1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 13]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Daz, 6 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    The Book of Eli

    Aangenaam verrast.. geen idee waar de film over zou gaan maar echt nice, 8.5
     
  2. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Toy Story 3D
    Hele vermakelijke film, lekker weer eens een geanimeerde film.
    Het hele idee van Toy Story is sowieso gewoon geweldig en Toy Story 3 beeld dat gewoon mooi uit. Verhaal is ook goed.

    8,8/10

    The curse of te golden flower
    Niet heel serieus gekeken, kon me blijkbaar niet goed boeien.
    Toch wel fascinerend om te zien, dat maakt de film dan wel weer nice.
    Heel anders dan de westerse cultuur ofcourse.

    6,8/10

    Mongol
    Het verhaal wordt heel simpel en snel opgebouwd maar dat was bij deze film wel lekker. Je ziet aankomen wat er gaat gebeuren maar dan gebeurt het wel nice. Echt een vette film maar geen echte topper.

    7,2/10

    Predators
    Gezien in de bioscoop met echt een heeel groot scherm. Soms gingen close-ups te snel daardoor maar de beelden van wat meer afstand waren daardoor wel echt mooi. Het verhaal is simpel, te simpel. Ik heb me voorderest een beetje geergerd aan de characters en met name aan de main-character. Dit had echt beter gemoeten en daardoor kan in de film geen hoog cijfer geven.
    Wel leuk dat Eric van That 70's show in de film speelde (weet zn echte naam niet).
    6,8/10

    Barton Fink
    Eigenlijk het tegenovergestelde als Predators. Verhaal wordt mooi verteld en de characters, met name Barton Fink, zijn echt top. Weer een fantastische film met fantastische acteurs, gemaakt door top regiseurs. Het verhaal begint rustig, maar wel boeiend. Daarna wordt het allemaal net ff spanneder en nog boeiender. Echt een goeie film. Aanrader (voor wie hem nog niet gezien hebben.
    9/10
     
  3. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Dit soort concluderende reacties kom je dan ook echt alleen op gamefora's tegen. Je moet echt, met alle respect, dom zijn om niet te weten of herinneren waar deze film over ging maar toch met torenhoge cijfers te gooien.
     
  4. DanielLawler

    DanielLawler Pinda's met ananas

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou er niet bedoeld worden dat de poster vóór het zien van de film niet wist wat hem te wachten stond?
     
  5. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Hiermee kun je in ieder geval bijhouden welke films je gezien hebt, wat je er van vond, wat anderen er van vonden, wat je top 10 is, en allerlei andere leuke dingetjes:

    http://www.whatiwatch.net/
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2010
  6. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Repo Men

    Verhaal -1
    De actie met bloed en verschillende moord scenario's maakt het dan nog wel leuk. Onderwerp is wel erg origineel maar het verhaal zit gewoon niet goed in elkaar..

    5/10
     
  7. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Alice in Wonderland
    Zag er allemaal wel mooi uit, maar het verhaal was af en toe echt vaag 8)
    6.5
     
  8. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Ook Repo Men gezien. Vond het wel oke om te kijken. Leuk sfeertje, maar ergens een beetje over de top. Lekker hak en snijwerk, tof! Verhaal is een beetje.. tja.. niet goed genoeg. Leuk dat Carice van Houten een rolletje heeft. Einde vond ik wel tof gedaan! 6/10
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Toy Story 3D

    Nice! Haha heerlijk, Toy Story altijd al origineel gevonden (laatst was deel 2 op BBC, gekeken :D). Het is allemaal zo doordacht, volgens mij is het geeneens een kinderfilm maar meer voor volwassenen. Dikke 8!!
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Vaag?! Dat was juist het hele probleem van de film. Er was NIKS vaags meer aan. Het origineel is (letterlijk?) 1 grote acid-trip en dan komen ze met zo'n klote remake met een Disney-like verhaaltje als rode draad |:-

    Alice speelde wel goed though
     
  11. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Je moet echt, met alle respect, dom zijn om niet te weten wat ik bedoelde. Ik bedoelde natuurlijk dat ik van te voren niet wist waar de film over zou gaan. _0/
    (dat is iets anders als dat ik zou zeggen "geen idee waar de film over ging" (ik denk, leg het even uit :+).
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2010
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    gast..?
    respecteer iemand anders zn mening gewoon.
     
  13. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Dat dacht hij dus ook geloof ik :+ Niks aan het handje dus.
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Dat kan toch best? Toen ik in bepaalde toestand Fear and Loathing keek begreep ik er geen snars van maar ik vond hem geniaal :p.
     
  15. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Om nog maar een voorbeeld te geven: Donnie Darko. Ik snap er geen kut van, maar vond hem geniaal. Maar van de andere kant, American Psycho.. ik snapte er geen zak van en vond hem kut 8)
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Dat vind ik een slecht voorbeeld.. Als je Donnie Darko niet snapt, hoe kun je hem dan waarderen?

    Ik had het meer over als je in een bepaalde gemoedstoestand bent 8).
     
  17. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Wat valt er niet te snappen aan American Psycho? Alles was een hallucinatie/droom/waanidee......of niet. Sommige films willen juist dat je er geen definitieve conclusie aan kunt verbinden. Hoewel American Psycho toch duidelijk impliceerde dat het allemaal in z'n hoofd zat en niet echt was gebeurd.

    Van Donnie Darko gaat zelfs het gerucht dat Linklater zelf ook geen idee heeft wat nou de bedoeling was van het verhaal, en dat gerucht heb ik ook dikwijls gelezen over bijvoorbeeld Inland Empire.
     
  18. rolandje

    rolandje ManU Prevails

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ging twijfelen of het nu een droom of hallucinatie was of niet toen ik de tweede zag. Die begint dus dat een kindje ziet dat Patrick Bateman iemand vermoord en dat zij hem dan vermoord. Toen ik klaar was met de eerste dacht ik dus ook dat het allemaal een droom was maar ben hierdoor dus gaan twijfelen.

    Die tweede american pyscho hoef je trouwens echt niet te kijken. Pure tijdverspilling.
     
  19. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Ehm, hij heeft het over
    Dat is iets anders dan van te voren niet weten wat voor film het is.... :+

    Anders zou het helemaal belachelijk zijn als hij het echt zo bedoelde net zoals ik.. zo van "je hebt geen trailer gezien of niks over de film van te voren gelezen dus je mag geen cijfer geven" :F:
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Net Volume 1 & 2 van Star Wars: Clone Wars gezien uit 2003-2005. Oorspronkelijk een serie met drie seizoenen en korte afleveringen, uiteindelijk gebundeld in twee DVD's.
    Ik ben aangenaam verrast! Volume 1 vind ik niet zo heel bijzonder, veel actie en veel clone wars. Visueel ziet het er erg leuk uit. De stijl van de personages is heel anders dan in de films, dit geeft de 'films' (twee keer een uur) een eigen smoel. Volume 1 krijgt van mij een 7,2.
    Volume 2 daarentegen is veel toffer. Het sluit naadloos aan op Revenge of the Sith en vertelt over wat er gebeurt met Anakin en Obi-Wan, de aanval op Coruscant en de ontvoering van Palpatine. Volume 2 laat zien hoe Anakin tot Knight wordt geslagen en vertelt één heel erg tof ding; ondanks dat Anakin visioenen heeft, de keuzes die hij maakt bepalen zijn lot. Volume 2 krijgt een 8,7.
    http://www.imdb.com/title/tt0361243/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina