1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 13]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Daz, 6 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    The Bank Job

Kijkt lekker weg. Verder niet echt bijzonder, en het einde gaat wel alles heel makkelijk volgens plan.

7.5/10

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wat vond je dan van The Box?

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Tom Ford?

anyways ik vond het een goede film. Niet bizar goed, maar ik geloof dat de vraag ook was dat ie recent moest zijn.

Film is redelijk traag en gaat over een homofiele man. Daardoor ongetwijfeld niet voor iedereen. Sterk acteerwerk en er wordt erg mooi met kleuren gewerkt, de emoties worden ook sterk in beeld gebracht :)

4. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    SLECHTSTE FILM EVAR!

5. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520

The Omega Man
    Een paar classics gezien die ik nog niet eerder gezien had. The Omega Man, dit is de film waar "I Am Legend" op gebaseerd is. Basically hetzelfde verhaal maar dan wat gewelddadiger en met effecten van 40 jaar geleden. Zitten nu wel dingen in waar je om zou lachen, zoals die witte gasten :+ Maar verder best vermakelijke film als je weet dat de film al 40 jaar oud is. Is btw overduidelijk dat Charlton Heston wel van wapens houd :lol: Tis een klassieker, niet echt te vergelijken met "nieuwe" films.
    7,5/10

Zardoz
    Scheen een klassieker te zijn. Dacht zal wel aardige film zijn, Sean Connery speelt erin dus zal toch niet zo erg zijn..... :F: Jezus als je Sean Connery op zn gayst wil zien in zn rode Borat bikini pakje dan moet je de film zien, maar anders snel overslaan. Verhaal is te vaag voor woorden dat ik zelfs na het einde van de film niet precies weet wat het nou was. Die gasten hebben in de jaren 70 overduidelijk teveel aan de drugs gezeten, de hele vibe in de film straalt dat ook uit. Ziet er uit als een slechte B film en volgens mij was dat het 35 jaar geleden ook al =(
    5/10

6. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Idd, had m gekeken en toen dacht ik van: Hmm, wat heb ik nou precies gekeken 8).. Echt een enorme boutfilm!

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vind er wel redelijk momenten inzitten, maar vooral veel stukken die helemaal niet uitgewerkt zijn en totaal geen toevoeging aan de film of het verhaal geven. Neem dat stuk in de bibliotheek waar hij een portal moet kiezen. Slaat totaal nergens op. Dat lijkt wel een slechte C film.

Verhaal en het plot op zich zijn nog best te pruimen.

8. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Wel jammer, ik volgde de regisseur van donnie darko op twitter en hij gaf een beetje te kennen dat het met deze film (the box) erop or eronder was omdat zijn vorige film ook al geflopt was.. IMDB geeft ook geen nieuwe projecten voor hem weer. D Darko blijft toch een van mn favo films, mede omdat ik ook opgegroeid ben met de muziek, had echt t gevoel alsof deze film voor mij was gemaakt :)

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    I am legend is op een boek gebaseerd toch?

http://en.wikipedia.org/wiki/I_Am_Legend_(novel)

10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Niet gezien, schijnt ook maar matig te zijn. Wel leuk om eens gezien te hebben?

11. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Omega Man is door John William Corrington geschreven. Als je bij de film I Am Legend op bv IMDB kijkt zie je dat bij screenplay "John William Corrington 1971" staat.

12. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    The Box heb ik volgens mij niet eens afgekeken. Begin was goed, maar toen kwam er zo'n space-verhaallijn en sloeg het nergens meer op...

13. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Gast. Nee. Ik was serieus gewoon chagrijnig nadat ik die film had gezien.

14. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Oké, ik weet genoeg. Dan niet.

15. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    :thumbs: Bedankt voor de tip. Al weleens wat van de film gehoord, maar nooit iets van gezien. Even wat op IMDB rondgelezen en de film lijkt mij wel tof.

16. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Eden Lake

Horrorfilm die wat langzaam op gang komt, maar naar het einde toe echt fucking ziek en eigenlijk vooral disturbing wordt. Jezus christus wat een lugubere film. Speelt zich af in Engeland waar een koppel de natuur in gaat ruzie krijgt met de typische Engelse jeugd en vanaf daar gaat het echt gruwelijk mis. Krijgt van imdb ook een 7/10 en ik vind het in zijn genre een erg sterke film. Goed geacteerd en na afloop had ik echt de rillingen....

8/10

17. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Die heb ik ook gezien, best een lugubure film. Het einde vond ik wat tegenvallen, maar was aan maakte het aan de andere kant ook wel compleet. Zieke familie. =(

18. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Zieke film idd...

19. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Dat ene jochie dat ook in This is England meespeelt is trouwens wel een aanstormend acteertalent zeg! Ik zie dat jochie echt groot worden.

20. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    ^Vond em behoorlijk saai, half jaar geleden gebleven bij dat die gast in het huis gaat van 1 van die kinderen, toen in slaap gevallen. Misschien ook niet echt mijn soort film, zat me alleen te irriteren aan die kut koters. Wel erg herkenbaar though, gedrag komt vaak al bij de ouders vandaan.

Misschien toch maar eens af zien :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina