[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 13]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Daz, 6 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.609
    Pf daar ben ik het echt mee oneens zeg.. Volgens mij wil vrijwel elke regisseur een hele goede film neerzetten, en zijn er indd een paar Hollywood regisseurs die voor het geld gaan..
    Maar anders word je echt geen regisseur hoor, daar moet je een beetje gek voor zijn.

En 99% van de goede films is nooit in de bios geweest? haha wat is dat voor een onzin dan.

2. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is Gforce, daar moet je eigenlijk geen aandacht aan schenken ;)

En the Beach vond ik niet verkeerd, beetje vreemd maar wel lekker! Nummer van Moby die erin gebruikt wordt _O_

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    The Man in the Iron Mask ben ik het mee eens maar The Beach vond ik toch nog best wel leuk. The Aviator en Gangs of New York vond ik persoonlijk niet veel aan

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Daniel-Day Lewis vind ik wel een geweldige rol spelen in Gangs of New York. DiCaprio is misschien niet echt bijzonder, maar de film is toch gewoon leuk? Vind ik wel.

5. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jup, al is het eind gevecht een anti climax! Ik vind vooral Brendan Gleeson geniaal in die film! Maar die is eigenlijk altijd geweldig.

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    99% van alle 'goede' films zijn nooit in de bios geweest :emo:

Definieer 'goeie films' en besef je even dat niet elke bioscoop alleen grote commerciële films toont.

7. Miem

Miem Up The Boro

Leuk Bevonden:
    3
    Juist wel of je moet naar een filmhuis gaan dan ben ik het met je eens, daar worden vaak geweldige niet commerciële vertoont.
    maar de grote bioscopen draaien alleen maar commerciële films.
    paar jaar terug was het veel minder. de bioscopen halen nu al het geld binnen met films als Avatar, Alice in Wonderland, Harry Potter en nog veel meer, ik zeg niet dat dit slechte films zijn maar wel degelijk commerciël

8. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat gevoel had ik dus ook. :'-(:'-(

9. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik doelde inderdaad op filmhuizen. Dat zijn ook bioscopen namelijk.

10. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170

Misschien zijn jullie meer van het type: Alleen maar actie? (of andere genres :+). Want ik vond het dus echt een goede film en zoals jullie gemerkt hebben veel andere mensen ook. :+

11. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Maar als ik naar James Cameron kijk, die man maakt niet helemaal mijn type films. Maar ik geloof wel dat hij het met passie doet en dat het niet puur om het geld gaat. Net als wat er met Christopher Nolan is gebeurt, hij heeft een enorm commercieel succes gehaald met The Dark knight. Daarom heeft de studio hem de kans gegeven om Inception neer te zetten. Een commerciele film vind ik ook niet meteen een slechte film.

Vind het alleen jammer dat bijvoorbeeld Micheal Bay films maakt met een enorm budget, er komen alleen maar matige (af en toe vermakelijke) films vandaan. Als je dat budget verdeeld over 10 getalenteerde regiseurs, komen er waarschijnlijk 10 films uit, die beter zijn dan bijvoorbeeld Transformers: Revenge of the fallen.

Laatst bewerkt: 25 jul 2010
  12. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Shutter Island wel erg goed. Mindfuck waar je u tegen zegt :)
    De eerste keer dat ik eraan dacht dat Teddy een patiënt was, was wanneer hij die migraine-aanval kreeg en op de ziekenboeg kwam. Maar toen wist ik al dat de film een mindfuck was, en dan ga je er wellicht anders naar kijken. En ik had op dat moment ook niet verwacht dat het zo extreem ging worden allemaal...
    9/10

Forrest Gump ook voor de 1e keer gezien, heb er spijt van dat ik die nooit eerder heb bekeken. Manmanman wat een goede film, ik kan niet ontkennen dat ik de helft van de tijd kippenvel had en op 1 stuk moest ik zelfs een traantje wegpinken :'-(
    9.5/10

Ook The Hurt Locker gezien. Prima film, maar al die oscar-aandacht begrijp ik niet helemaal. Oké, het schijnt een goede weerspiegeling te zijn van hoe het er daar in Irak aan toe gaat, maar zó denderend vond ik hem niet. Wel een goede film, daarom toch nog een 8/10.

Laatst bewerkt: 25 jul 2010
  13. Miem

Miem Up The Boro

Leuk Bevonden:
    3
    heb je ook helemaal gelijk in die hebben het hoogst haalbare bereikt en dat hebben ze ook dik verdient!.
    als hun er geen passie voor hebben waren ze nooit zo ver gekomen.

En van Bay is idd erg jammer er lopen denk ik erg veel getalenteerde regiseurs rond die het veel beter kunnen en ook het hoogst haalbare willen halen.

14. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Vanavond naar Inception in IMAX 3D!

15. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik ga vanavond ook naar Inception in IMAX, maar hij is (gelukkig) niet in 3D hoor.

16. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik dacht dat je altijd zo'n 3D bril op kreeg bij IMAX?

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Nee.. Sowieso is IMAX er al langer dan 3D (in de bios dan);)

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    gisteren Percy Jackson and the Olympians: the lightning thief

ofzo....

gekeken. Prima film voor met je broertje/neefje whatever. De cast liegt er niet om (Uma Thurman, Pierce Brosnan etc) en de special FX zijn super gedaan. Het verhaal kent echter veeeeeel gaten, dus daar moet je doorheen kijken. Maar mijn zoon vond het mega en ik kon er prima naar kijken.

Vanavond shutter island kijken

vraag me me wel eens af of mensen (hier) uberhaupt het concept 'filmhuis' kennen. Het is 90% hollywood blockbuster (alice, iron man, batman, inception etc) wat de klok slaat. Op mijn werk krijg ik mijn collega's geeneens zo gek om een niet engelstalige film te kijken 8)

er is zoveel moois te zien buiten de Amerikaanse films om!

films die deze week op de planning staan:

Tokyo! (Japanse film)
    http://www.imdb.com/title/tt0976060/

Eastern Plays (Bulgaarse film)
    http://www.imdb.com/media/rm1982761216/tt1426361

19. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    was voor mij toch de beste film van 2010 tot nu toe
    alleen inception kan die plaats stelen moet em nog checken

shutter island : acteer werk,muziek,sfeer,verhaal,einde,
    gewoon geweldig
    zowiezo in mijn top 10 van beste films ooit gemaakt
    zo goed vind ik em

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Inception zal je dan ook wel leuk vinden, aangezien 'acteer werk, sfeer, verhaal en einde' daar ook geweldig zijn. Muziek is nog twintig keer zo goed. :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina