1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 13]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Daz, 6 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ja dat 't van de hamer komt weet ik, maar is toch gewoon puur magische kracht dat uit dat ding stroomt? Vind ik nog minder een verklaring voor zijn powers dan gebeten worden. 8) Niet dat ik de Fantastic Four zo fantastisch vind. :+ Maar, nu je het zegt, als je al die helden in de Avengers zou stoppen staat Thor er niet raar tussen.

2. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Oh man ik heb die game. Vroeger was ik zo bang voor dat spel dat ik hem nooit heb uitgespeeld.:eek:

3. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Nja, het ligt wat ingewikkelder. Odin (de vader van Thor) vind dat hij een bestaan moet leren leven en word op de aarde gebracht als onwetende man, die er later dus achter komt dat hij Thor is. In het ultimate universum is hij een mentaal gestoorde man die gelooft dat hij de noorse god Thor is. Persoonlijk vind ik dat een interessantere verhaallijn.

4. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, het eerste verhaal ken ik. En die vind ik dus maar zo-zo binnen het Marvel universum. Er is voor alles een niet-bovennatuurlijke verklaring (mainly sci-fi), en dan valt Thor beetje buiten de boot. :9 Maar, er kan natuurlijk van alles aan de franchise gedaan worden om hem bij de Avengers te zetten. Ach, we wachten af. Kijkend naar hoe bijvoorbeeld Iron Man gemaakt is, verwacht ik nu heel veel van de komende Marvel films.

5. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Net das leven der anderen gezien

10/10 zag em liggen bij de frs voor 5euries en wou hem altijd nog een keer zien.. beste koop van het jaar!

6. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Curious Case of Benjamin Button.
    Weet niet echt cijfer eraan te hangen, kan wel zeggen dat ik het zelf een mooie film vond.

7. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Shit, heb net RocknRolla gezien! _O_

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Deliverance (John Boorman, 1972)

Ergens in regio redneck waar de genetische diversiteit kleiner is dan elders plannen vier vrienden een ritje met de kano op een rivier die spoedig zal verdwijnen omdat het gebied omgetoverd wordt tot een gigantisch meer. Na de eerste relatief normale confrontaties met de plaatselijke bevolking volgt inmiddels een eindje down the river een confrontatie die de rest van het verhaal bepaalt. Een verhaal dat je bij vlagen doet beven van afschuw. Maar die afschuw is wel de beste voedingsbodem voor een enorm spannende wildwaterbaan (letterlijk), en de aan weerszijden door rotsen ingedamde angst is bijzonder drukkend en claustrofobisch. Erg gave film, die mede door z'n typische zeventiger/tachtiger jaren kleurenpalet en beeldkwaliteit eigenlijk al direct m'n aandacht te pakken had en niet meer losliet.

Laatst bewerkt: 16 apr 2010
  9. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Dat werd ook tijd zeg. :eek:

10. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Hehe net Mega Piranha binnengehaald :D Ben benieuwd. De trailer was in ieder geval episch!!

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    afgunst? Mag toch hopen dat je afgrijzen bedoeld :+

12. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    The Informant! (2009)
    http://www.imdb.com/title/tt1130080/

De Amerikaanse regering besluit om een groot agrarisch bedrijf te vervolgen, wanneer de vice-directeur Mark Whitacre (Matt Damon) besluit om te getuigen over de louche zaakjes binnen ADM. Wanneer de FBI de zaak probeert rond te krijgen, raken ze steeds meer gefrustreerd door de levendige fantasie van Whitacre.

het was best een vreemde film, er zat af en toe echt hele droge komedie tussen. Het verhaal is ook best onlogisch .. al is het wel gebaseerd op een waargebeurd verhaal. Maar die vent is super slim, maar ook weer super dom 8)
    Ben er nog steeds niet uit wat ik ervan moet vinden .. dus geen cijfer :9

13. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Vanavond naar Rampage, de nieuwe film van Uwe Boll, geen gameverfilming dit keer, ben benieuwd! (soort van)

14. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    ** haalt binnen **

15. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Van de week How to Train Your Dragon (3D) gaan zien. Vind 3D nog steeds geen toegevoegde waarde hebben (enkel de neerslag was cool :+), maar de film was top voor zijn genre. Ben er ook zeker van dat de 2D versie even goed is. Het is een kinderfilm, net zoals Shrek een kinderfilm is. Er zitten dus genoeg grappen in voor de volwassen (het sarcasme van het hoofdpersonage is ook niet direct voor kinders lijkt me). Zeker een aanrader voor mensen die gewoon een leuke film willen gaan zien :).

16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Is het bij HTTYD in 3D ook het geval dat het beeld met 't brilletje op een stuk donkerder is? Bij Avatar was dit niet zo, maar bij alice in wonderland en clash of titans (beide 3D dus) wel, heel vervelend voor de beeldkwaliteit.

17. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Was bij Avatar ook hoor. Althans, ik heb Avatar in 3D gezien en daar maakte de bril het beeld absoluut wat donkerder.

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Daarom wordt het ook tijd dat elke film het niet meer als gimmick aanpakt en een voorbeeld neemt aan Avatar.

19. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Niets van gemerkte, de helderheid was mij goed (Belgische cinema > Nederlandse :+). Avatar 3D niet gezien, die andere ook niet.

Zou liever hebben dat ze het gewoon bij 2D houden. Wordt er soms zot van dat ik mij niet meer op het volledige beeld kan focussen. Zo heb ik bij HTTYD de ondertiteling totaal niet gebruikt omdat het lezen ervan te moeillijk was en het nu totaal mijn aandacht van de rest van het beeld trok.

20. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Net terug van Kick-ass. Wat een geniale entertainende film is dat.. zat vooral het hele einde continu met een big smile op m'n gezicht.

Aanradertje!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina