1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 14]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Vind je? Heb die op vakantie gezien (HBO, heldenzender) en vond 'm eigenlijk erg tegenvallen. Er gebeurt eigenlijk maar 2 dingen in die hele film als je er na een dag over na denkt. Wel aardig kijkplezier, maar kan bij lange na niet tippen aan andere animatiefilms zoals:

    Horton Hears A Who (ook gezien op HBO). Wat een geweldige film zeg, had er alleen posters van gezien toen hij in Nederland in de bios was, dus wist er verder niks van , maar ik vond 'm echt verassend goed. Leuk , origineel verhaal met leuke personages en ook leuke stemmen (in het Engels dan).
     
  2. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Horton Hears A Who! _O_
    Vond die film erg tof, Vlad the Bunny. :+
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Centurion
    Weet nog dat ik de trailer zag in de bioscoop, zag er erg tof uit toen. Film is slaapverwekkend, niet boeiend, amper verhaal, actie niet boeiend en het bloed ziet er nep uit. Plus het einde is echt cliché en gaar. Kut, 5.
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    En dan toch nog een 5? Wat doet die film wél goed? :eek:
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    O dat sla ik die wel over dan. Dacht dat het wel tof ging worden.
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik vond 'm wel okee, als je gewoon zin hebt in een film waarbij je niet hoeft nadenken. Ik zou 'm gewoon kijken als je toch niks te doen hebt.
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Ach, zo slecht is ie ook weer niet. Als je gewoon van dat soort films houd dan kan je hem gewoon kijken, maar het doet totaal niks speciaals of bijzonders.
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    [yt]Y2spHiYOORc[/yt]

    :eek:

    Ik snap er de ballen van. Is het serieus een documentaire over Joaquin Phoenix die rapper wordt, of is het allemaal een grote grap?
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Geen idee maar ik ga hem wel kijken
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, haha, ik ook! Ben wel erg benieuwd nu.
     
  11. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Volgens mij is dat de achterliggende vraag die kijkers naar de bioscopen moet gaan trekken.

    (maar hoogstwaarschijnlijk is 't een Tony Clifton-achtige act.)
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    WTF, is dat Phoenix? Ik dacht Zach Galifianakis. :+
     
  13. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik dacht precies hetzelfde :+
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat zou wel erg tof zijn :) Ben benieuwd
     
  15. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    inmiddels bij de nummer 21 uit de imdb top 250
    Rear Window (1954)
    Opzich wel leuke film, iemand met een gebroken been houdt alle mensen die achter hem wonen in de gaten door z'n rear window :+ . Verdenkt iemand van een moord en daar gaat het hele verhaal over.
    Leuke film om te kijken, vind het moeilijk om hem te beoordelen want vond hem nou weer niet van een buitencategorie ofzo. Maar misschien voor 1954 was het wel heel erg origineel en een totaal nieuwe invalshoek. Film is van Hitchcock .. schijnt een hele grote te zijn, maarja is zo ver voor mijn tijd :9 . Maar zal denk nog wel meer films van hem tegenkomen binnenkort
     
  16. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Is Disturbia dan een remake van Rear Window? Want dat was echt een zeer middelmatige film met ongeveer hetzelfde verhaal en plot.
     
  17. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Volgens mij was het er wel op gebaseerd, maar geen échte remake.
     
  18. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Remakes van klassiekers, dat is bijna gedoemd om fout af te lopen. Laat je alsjeblieft niet misleiden door dat soort troep. Het staat niet garant voor de kwaliteit van het origineel.
     
  19. rolandje

    rolandje ManU Prevails

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht ook al dat Disturbia een beetje hetzelfde idee had als van Rear Window.

    Zojuist Prince of Persia gekeken. Aardige film lekker over the top met de actie. Zoals eerder werd gezegt erg cliché;) Maar wel prima vermaakt. 6/10
     
  20. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Wilde em ook al poster. Vette trailer man. Heb em al 3 x gekeken, of eigenlijk gehoord.

    “That’s you. Drops of water, and you’re on top of the mountain of success. But one day you start sliding down the mountain and you think, wait a minute – I’m a mountain top water drop. I don’t belong in this valley, in this river, this little dark ocean with all these drops of water. One day it gets hot and you slowly evaporate into air, way up, higher than any mountaintop, all the way to the heavens. Then you understand that it was at your lowest that you were closest to God. Life’s a journey that goes round and round and the end is closest to the beginning. So it's change you need. Relish the journey."

    Wat een tekst hey. Dikke stem ook. Deze moet ik meteen kijken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina