1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 14]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Waarom moeten eigenlijk in iedere film een excuus neger inzitten? :D
    Zit ik nu Centurion te kijken. Is een van de bijrol spelers (Centurion) een neger. Niet dat ik het erg vind maar het valt me toch wel altijd op.
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Is volgens mij zo omdat je in amerika afro Amerikaanse protestgroepen hebt die gaan janken als er geen neger in een film zit:emo:

    En vervolgens wel films maken waar geen blanke in zit natuurlijk (en als er een blanke inzit, het altijd een gigantische knurft is).
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    The Karate Kid
    Had er eigenlijk niet veel van verwacht, maar vond het toch wel een mooie film. Is echt zo'n feel good film dat me uiteindelijk een goed vrolijk gevoel achterlaat. Hier en daar een aantal grappige momenten en dat stuk in de auto vond ik toch wel mooi (en stiekem treurig). Jackie Chan blijft awesome en dat joch speelt ook wel leuk. Heb me de hele film afgevraagd waar ik dat gezicht toch van kon, pas bij de credits zag ik foto's van hem met Will Smith en toen werd het duidelijk dat het zijn zoon was, precies dezelfde kop als zijn vader. :+
    8
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Centurion

    Verhaal is niet echt boeiend en er klop ook geen snars van. Actie is wel tof en soms over the top maar dat is het wel. Einde is ook bs.

    6.2/10
     
  5. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Indiana Jones and the Raiders of the Lost Ark (1981)
    film kon me niet boeien, Indiana Jones is gewoon niet mijn ding, zeker niet zo'n oude actie/avonturen film. De film zal best de basis zijn voor adventurefilms en indiana jones zal wel een held zijn voor oudere mensen, maar niet meer voor mij, heb er niks mee.
    In perspectief gezien wel een goede film, maar 8.7/10 op imdb vind ik wel overdreven :9
     
  6. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Met een inhaalslag bezig Mike? ;)
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hhmmm...

    [yt]5jaI1XOB-bs[/yt]

    Ben benieuwd!
     
  8. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    Die heb ik van de week ook gezien, En heb em echt met moeite uitgekeken. Wat een bout film zeg.
     
  9. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540


    Hmm, ik zie heel veel ballet, drama en een klein beetje 'mysterie'. Ziet er (voor mij) uit als een tegenvaller, maar wie weet.

    trouwens, die mila kunis proppen ze nou ook overal in.. jeez.
     
  10. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    The Hangover
    Hilarische comedy met een fantastische rol van die dikkere gast met die rooie baard (naam ff kwijt, vrij moeilijk naam). Wat heb ik me doodgelachen om die character.
    De film itself is echt een grote WTF, in a good way. 9/10

    BTW,
    Dinner for schmucks lijkt me ook grappig, trailer zag er goed uit.
    Steve carell and die dikke baard gast zijn sowieso top.
     
  11. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ja, heb zoveel films gezien en er komt niet zoveel meer uit, ging alweer films voor een 2e keer kijken.
    Dus nu maar ff imdb top 250 afwerken (denk niet dat ik ze allemaal ga kijken 8) ) maar ben gewoon bovenaan begonnen met wat ik nog niet had gezien. Veel oude films nog niet gezien waarvan sommige toch wel heel goed waren, dus we gaan vrolijk verder:

    23. Psycho (1960)
    24. Once Upon a Time in the West (1968)
    30. It's a Wonderful Life (1946)
    32. Sunset Blvd. (1950)

    oh en morgen Inception in de bios. Daarna ontbreekt alleen ToyStory3 nog :9
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Psycho blijft heilig _O_



    En Once Upon a Time in the West ook nog niet gezien? Schaam je, die is zo vaak op TV geweest dat je hem eigenlijk niet hebt kunnen missen :+
     
  13. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    The expendables wat een cast, jammer van de kleine rol van Bruce Willes. Verder te veel dialoog :9 Droge geweldige humor, heerlijk schieten, Keiharde actie! :D.
    Had na de film zin om mijn shotgun te pakken en alles en iedereen op te blazen. The one liners zijn soms zo slecht dat het daardoor weer grappig is. Deze film is precies wat ik hoopte
    wat hij zou doen, gewoon tof :)

    Ik treur niet teveel over de kleine rol van Bruce willes dat gaat deze film helemaal goed maken:
    [yt]ayFfMfN5AvE[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2010
  14. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Wou gister naar The Expendables gaan met moeder en zus. Hun gingen alvast kaartjes halen, blijkt dat ik er niet eens in mag :mad:. Als ik 14 ben mag ik wel met me moeder mee, wachten tot 3 september dan maar :p.

    Dan maar naar Salt geweest. Hele vette film met een erg leuk begin. Toen ze op het eind door het bos liep vond ik al dat de film lang begon te duren, en toen stopte het dus ook.

    8/10
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2010
  15. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Slaat zowiezo nergens op.:lol: Keer ging ik met mijn ouders en broertje naar de bios om naar Zwartboek te gaan, mochten ik en mijn broertje er niet in, zijn we maar naar Jackass 2 gegaan.:lol:
     
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    RED lijkt me geweldig, sowieso zijn Morgan Freeman en Bruce Willis geweldig.
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Lol nee ik heb Dinner for Schmucks in de sneak gezien, wat een kudtfilm niet eeh gaan.
     
  18. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom denk je dat ik nu al die oude films aan het kijken ben
    heb btw al jaren geen film meer op tv gezien, vreslijk is dat.

    vanmorgen naar Inceptiongeweest bij Pathe Arena imax. Over de film is genoeg geschreven, heb me wel goed vermaakt. Maar ik weet het niet, hij kon op mij de mega hoge verwachting eigenlijk niet waarmaken. Leuke invalshoek mbt het verhaal, of het echt origineel is betwijfel ik (matrix?). Geeft stof tot nadenken na afloop en genoten van een paar superdikke scenes.
    Over paar maandjes nog maar een keer kijken, geef hem nu een 8,5 :)

    was trouwens voor het eerst in 4 jaar dat ik weer is in de bios kwam 8) Imax is best wel nice, alleen het geluid van de reclames en trailers stond veel te hard :x
     
  19. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Salt

    Wat een teleurstelling zeg. Het had op zich best een tof uitgangspunt, soort van Russische manchurian candidate's. Alleen het is gewoon zo slecht uitgewerkt en het plot zit boordevol gaten. Maar buiten dat was het wel redelijk vermakelijk.

    6,5/10
     
  20. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.326
    Mij stoorde eigenlijk voornamelijk Angelina Jolie als badass. Zo'n skinny vrouwtje van 40 sloopt effe een paar dozijn hardcore motherfuckers. Rot toch op man.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina