1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 14]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Zonet Killers gekeken met m'n zusje. Best leuk eigenlijk het is een soort actie-rom-kom. 8/10 heeft me goed vermaakt
     
  2. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    @Karate Kid

    Nou,

    Die laatste trap was niet te voorspellen :+
     
  3. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Houd toch op, een lachertje. Jij hebt blijkbaar The Searchers nog niet gezien, een cinematographisch pareltje die meesters als Scorcese en Tarantino tot de dag aan van vandaag nog odes aan doen in hun werk. En 't is wel overduidelijk dat jij het nogal hoog van Merricone hebt, dus daar ga ik maar verder niet op in (het is overigens scores, geen soundtracks).
     
  4. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Nee ok, maar de uitkomst. ;) Wel een mooie move. :9
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Ik heb het wel degelijk over de soundtracks, dus laat ik het hier maar bij. Een soundtrack gaat theoretisch verder dan een score, daar gaat het namelijk ook nog over geluidseffecten en dialogen. En jij als elite filmcriticus zou toch moeten weten dat vooral natuurlijke geluiden een enorme rol spelen in OUATITW.
     
  6. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Iemand die mij nog een serie kan aanraden en die ook de moeite waard is om te verzamelen?

    Ik heb That 70's Show helemaal compleet en al 3x gekeken! Blijft geweldig, maar wil toch wat nieuws, maakt niet uit wat!
     
  7. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Vond Paranormal Activity niet zo eng eigenlijk.

    The Fourth Kind

    Die vond ik pas eng ! Check die film !
    Het gaat over alien-abductions. Een onderzoekster laat beeldmerk zien van haar sessies met cliënten die menen to worden "abduct" door aliens.

    Lees geen reviews, maar kijk gewoon de film. It scared the shit out o my rectum.
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2010
  8. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke nice, ga ik zeker checken. Ben nog steeds best wel freaked out, aah die voetstappen telkens! 8)
     
  9. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik vond het niet echt een 'enge' film, maar toch heb ik vol spanning zitten kijken. Ik zat echt te wachten op het moment dat ik me helemaal kapot zou schrikken, helaas kwam dat moment niet. Dat wachten kwam vooral omdat er zo gehyped werd over hoe eng deze film wel niet was...
    Misschien is de film enger/spannender voor mensen die helemaal open staan voor dit soort dingen (spookjes enzo! :+). Ik ben zelf zo'n type van: Eerst (zelf) zien, dan geloven!

    Vandaag trouwens EINDELIJK een keer The Hangover gekeken:

    Wat een stoere, komische film, spijt dat ik er zo lang mee gewacht heb :+.
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2010
  10. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Onder 'filmtechnisch superieure films' versta ik toch echt dat jij bedoelt dat zijn films op bijna alle vlakken uitmuntend zijn dan alleen maar het muzikale aspect.

    Zonder twijfel zijn zijn films erg vakkundig gemaakt maar hetgene waar ik met voornaam op doelde, was het feit dat jij andermans werk in hetzelfde genre automatisch afkeurt zonder het gezien te hebben. Heb je wel westerns gezien buiten die van Leone? Of stopte je maar gelijk nadat je zijn hele oeuvre had doorgespitst?
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2010
  11. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Schijnen trouwens twee eindes te zijn. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat je niet bent geschrokken bij het einde dat ik heb gezien :+ namelijk:
    Katie staat op uit bed, staart eerst naar Micah voor een tijdje, loopt dan naar beneden en begint ineens keihard te schreeuwen. Micah erachter aan en je hoort niets meer. Dan ineens weer die voetstappen en je ziet maar niks en niks en ineens vliegt die man tegen de camera aan. Toen schrok ik me wel rot. Daarna zie je Katie richting de camera lopen, bijt in Micahs lichaam en ineens haar freaky demon-face in de camera.

    Maar goed, ik zat eigenlijk telkens te wachten tot die demon zelf een keertje in beeld kwam of iets dergelijks, maar dat is gelukkig niet gebeurd. Misschien dat je daar op doelt.
     
  12. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik heb dat 2e einde ook gezien, maar dan op Youtube. Helaas heb ik dus niet kunnen ervaren hoe het zou zijn geweest in mijn donkere kamertje met het geluid hard aan :+. Het zag er wel een stuk enger uit.
    In die spoiler staat trouwens precies waar ik op doelde :9
     
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Wtf dat was echt de meest niet-enge kutfilm van 2009.
     
  14. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik schijt al peulen als ik denk aan dat soort smekfilms.

    Al meer van Wong Kar Wai gezien? Ik zou beginnen met In The Mood For Love, mocht dat niet het geval zijn. 2046 is nogal...tsja, en het zou zonde zijn om je te laten afschrikken, mocht je het niks vinden.
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2010
  15. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.326
    How I met your mother.
     
  16. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Two And A Half Men.
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Nope. Dan ga ik maar eerst eens The Mood For Love opzoeken.
     
  18. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Ik dacht ook steeds: Kut, weer nacht :p. Maar ik maak mezelf ook heel snel bang. Ga dan naar alle geluidjes luisteren, en alles opmerken. Ik was er echt serieus bang van. Heb het einde ook niet gezien.
     
  19. rolandje

    rolandje ManU Prevails

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    The Expendables: 7/10
     
  20. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ook al kunnen de meesten zich wel een redelijke voorstelling van deze film maken, iets uitgebreider mag je post wel zijn hoor;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina