1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 14]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Inderdaad, en daarnaast hoeft er van mij niet zo heel veel humor in een film zoals deze. Het draait gewoon om de brute actie. :thumbs:
     
  2. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Net terug van The Expendables:

    Strakke film. Lekker, overdreven veel, zinloze actie. Je verstand gewoon op 0 zetten en kijken maar. Het 'verhaal' ging werkelijk nergens over ,maar dat boeit mij bij een film als deze niet zo :+. Er zaten toch wel wat geinige stukjes in, natuurlijk niet genoeg om in de slappe lach te raken, maar ze waren er wel :)

    Cijfer:

    7.5/10
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2010
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik snap zowiezo niet waarom je in godsnaam een "verhaal" in zo'n film wil hebben? Met zulke namen zou je moeten gaan zitten en moeten genieten van de brainloze acties. Althans, dat heb ik gedaan. Maarja, to each his own.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Alleen maar actie is ook niks. Moet toch wel een beetje een degelijk verhaal inzitten vind ik. Dit komt geeneens in de buurt van degelijk.
    Mag ook wel voor dat geld wat ze besteed hebben. Vind het gewoon zonde van talent. Had ik liever gehad dat Statham een andere film had gemaakt in de tussen tijd dan deze zooi. Maar he dat is mijn mening. :)
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2010
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Eh nee, in een ode aan de actiefilms uit de 80's is een verhaal zeker niet het belangrijkste. Als ik het zo lees ben jij gewoon met de totaal verkeerde verwachtingen naar deze film gegaan! ;)
     
  6. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    The Descent

    Kreeg best hoog bij IMDB (7.4). Opzich wel een vette horror maar het verhaal loopt erg raar.

    6 vriendinnen gaan een grot in en blijkt een onbekende grot te zijn. Leven natuurlijk allemaal Goblins en moeten ze zien uit te komen.

    Einde is wel verrassend. Een goede horror met af en toe toch wel wat schrik momenten. Binnenkort maar deel 2 kijken;)!

    7,5/10

    [yt]l5I1q4KhKNU[/yt]
     
  7. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    @ Broertje psv: Deel 2 vond ik wel een stuk minder. Deel 1 vond ik echt best een originele horrorflick. Moet je ook maar eens REC (1 of 2) checken. Vette films _O_
     
  8. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Hmm, nog nooit van REC gehoord, dacht ik. Maar aan de trailer te zien heb ik deel 1 al gezien :eek:. Was inderdaad een goede film :) (netzo als the Descent)

    Editje:

    Ik heb dus REC nog niet gezien. Even gekeken, maar de film die ik gezien heb was 'Quarantine'. Ook een geinige film, maar REC ziet er wel beter uit qua horror (voor zover een trailer kan laten zien)
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2010
  9. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Je weet dat Quarantine de Amerikaanse remake van REC is, neem ik aan?
     
  10. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Jup. Maar die is toch een stuk minder imo...Net als met Yu On en The Ring zijn de Amerikaanse remakes gewoon echt een stuk slechter :mad:
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2010
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Hehe. Nee ik "ging" met de verwachting gewoon een goede hersenloze actie film te zien. Maar dan verwacht je met deze acteurs en met het geld wat besteed is toch een beetje een goede actiefilm. Ik had ook gewoon Punisher opnieuw moeten gaan kijken of Rambo 4. Dat is pas goede overdreven actie.
     
  12. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    REC al zo'n 5x gekeken haha:9. Deel 2 vond ik iets minder van REC. Overigens een van de vetste horrors!
     
  13. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik wist het niet, maar ik ging er wel vanuit. Hij leek er zoveel op in die trailer :+
     
  14. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Gisteren The Expendables gezien.

    Echt een heerlijke actiefilm met lekkere humor. Vooral het stukje met Arnold kon je mij oprapen. Lekker bruut en over the top. Ik ben benieuwd naar deeltje 2 :).
     
  15. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik ben For A Few Dollars More aan het kijken en het is nu, na 3 kwartier, gewoon al fucking baas. :cool:
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Iedereen aan de spaghetti(westerns) 8).
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hehe goed toch? ;)
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Alleen het feit dat sommige mensen het magnum opus maar een 7 geven stoort me. :+
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    He 7,5. ;)
    De Dollar trilogie ligt me gewoon beter denk ik. Hou wel van dat oppervlakkige. :)
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Kijk deel 2 maar niet, is andere cast enzovoort. (moeten dezelfde mensen voorstellen)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina