1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 14]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Ik vind Life inmiddels al weer beter.
    Maar Earth is ook mooi.
     
  2. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Heb beide series op dvd en kijk ze altijd als ik met een epische kater op zondag de dag moet doorkomen :+ Prachtige serie idd. Vooral Life op bluray is fenomenaal _O_
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Planet Earth, maar je hebt inderdaad gelijk. Prachtige docu. Was het trouwens wel de originele versie met David Attenborough?
     
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Wat een hoop interessante films op tv de laatste dagen! Vandaag weer Enemy of the State en King Kong.
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Nice!
    KingKong duurt een beetje te lang voor de commerciële omroep ben ik bang... Enemy of the State maar kijken dan.
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Enemy of the state nu echt al tig keer gezien, het is sinds 2 jaar wat minder , maar daarvoor kwam die film echt 1x per kwartaal. Wel goede film tho.
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Ja aangezien ik nooit films kijk op TV is het voor mij best lang geleden :p.
    KingKong toen in de bios gekeken, best vet!

    Zie ook dat Ironman en X-men binnenkort op tv zijn!
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2010
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Iron man, nice.

    Gisteren in de bios After.Life gezien, maar snap er geen moer van :+. Was er niet helemaal bij met m'n hoofd dus misschien dat ik wat heb gemist, maar ik weet nou nog steeds niet of
    Liam Neeson nou echt die gave had, of gewoon een ordinaire seriemoordenaar was (ik gok het 2de) , maar waarom kon dat jochie dan zijn dode moeder zien en was die Paul uiteindelijk ook niet echt dood ondanks dat hij een fataal ongeluk heeft gehad.

    Aargh, snap niks van die film 8) Misschien binnenkort maar weer is zien (heb Pathe Unlimited namelijk).
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind stiekem de beelden van Planet earth nog wel mooier, heb ze allebei op bluray en planet earth heeft toch meer "wow" momenten.

    Al heeft life misschien wel interessantere beestjes :+
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    @Dyonko: Ik had de film gedownload, maar was hem na twintig minuten echt beu. En dat terwijl ik Liam Neeson een toffe acteur vind. De moeite waard om te kijken?
     
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Mwah, vond 'm in het begin nog wel interessant maar na een tijdje word de film wat langdradig. Het is zeker geen topper, maar heeft wel een verhaal wat je heel erg aan het denken zet (althans , had ik dan want snap er geen fuck van).

    Dit is serieus de eerste film waar ik weinig van snap en daar zit ik mee:+. (En Donnie Darko, maar daar hoort het gewoon).
     
  12. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Vet, komen alle afleveringen langs? Gister toevallig hier thuis de eerste aflevering van Life bekeken, mijn vader heeft de dvd box gekocht een tijd terug. Echt fantastisch!
     
  13. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Geen idee eerlijk gezegd zapte er toevallig langs haha kijk er normaal nooit vind Animal Planet over het algemeen echt een pauper zender..
     
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Vind Animal Planet ook een kutzender, omdat het 9 v/d 10 programma's zijn als 'Pet rescue squad' enzo.. Geef mij gewoon wilde dieren!
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik zit trouwens nog een beetje over K-PAX te denken... fuck er klopt veel niet! Bewust gedaan natuurlijk en tof om over na te denken.

    Hoe kan Prot zo precies die planeten uittekenen als hij op bezoek is in dat ruimtecentrum? Waar was hij toen hij een paar dagen zoek was? En waar is Bess?!
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Heeft iemand Machete al gezien? En wat vond je ervan?
     
  17. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520

    Ja dat is juist het dubbelzinnige wat de film goed maakt. Geloof je dat ie echt van een andere planeet komt of geloof je dat hij gewoon een gestoorde zwerver is met mooie verhalen ;) Een definitief antwoord geven ze niet in de film en is open voor je eigen interpretatie.
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja!

    Dat vind ik er zelf ook zo mooi aan. Het laat je nadenken, maar eigenlijk weet je al dat je nooit een antwoord zal hebben. En damn, dat is aan de ene kant echt vervelend, maar ook wel 'spannend'.
     
  19. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520

    Haha ja idd, denk je dat je het weet en dat komt die gast in die rolstoel op het einde :D
     
  20. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Beetje jammer is dat wel ja.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina