1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 14]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Terry Crews stal de show... Ik vond het een heerlijke actiefilm, waarbij nostalgie een grote rol speelde. Het helpt ook wel als je de film in de bioscoop ziet.. ;)
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Ik had btw echt een kutplek in Pathé, ik heb het steeds minder op bioscopen.

    Misschien dat ik nog naar The American ga, kijken hoe dat bevalt. Machete wacht ik wel wat reviews af.
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Keek wel de HD versie. Dat scheelde al iets! :+
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    iig de moeite waard om aan te zetten dus. Ik zal hem eens aanzwengelen na

    moon
    that evening sun
    2081
    fish story
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Gister naar Machete geweest. Ik weet nog niet goed wat ik ervan moet zeggen.

    Het is misschien wel het beste voorbeeld van de "nieuwe grindhouse" maar of het daarmee ook de beste film is?

    Ik vond het begin erg sterk, lekker veel gore en humor maar naarmate de film vorderde begon ik me steeds minder te vermaken.

    Er worden heel veel characters geintroduceerd die eigenlijk maar bar weinig toevoegen aan het verhaal en wiens verhaaltje natuurlijk aan het eind allemaal nog even samen moeten komen en dat gebeurde op een nogal rommelige manier.

    De rollen van Lindsay Lohan en Don Johnson hadden er wat mij betreft bijvoorbeeld net zo goed niet in kunnen zitten.

    Ik vind het ook nogal lastig te beoordelen omdat ik niet zeker weet of het slechte acteerwerk nou express slecht was of niet. Robert de Niro bijvoorbeeld is bij vlagen volgens mij niet helemaal wakker, en Danny Trejo is super-badass in sommige actiescenes maar daarna zit hij er weer 10 minuten bij met een uitdrukking op z'n gezicht of hij nogal nodig moet poepen.. Daarnaast waren de teksten die Trejo had ook echt van een enorm pulp niveau maar jammer genoeg zater er weinig sterke one-liners tussen.

    Wat ik wel grappig vond was dat alle scenes die in de fake trailer voor Planet Terror zaten ook echt in de film zaten , het was net alsof ze die trailer gepakt hebben en daar maar een flinterdun verhaaltje omheen geschreven hebben. Daarna nog Don johnson, Lindsay lohan, De Niro en Steven Seagal toegevoegd voor wat bekendere gezichten en dat was het dan wel.

    Pluspunt vond ik wel dat het verhaaltje (hoe flinterdun het ook was) wel enige hedendaagse politieke relevantie had.

    Al met al vond ik de trailer beter dan de film zelf. Dat kan ook makkelijk want die trailer was natuurlijk zo geweldig dat dat geen 90 minuten vol te houden is.

    Maar goed, ik ga hem absoluut thuis nog wel voor een 2e keer kijken want interessant was het zeker. Niet 100% non-stop awesome maar zeker vermakelijke pulp.

    (opvallend vond ik nog wel dat hij en 16: 9 opgenomen is, zal wel bij de stijl horen ofzo)

    cijfer geven vind ik lastig. Ik denk een dikke 7 want ik kan hem ondanks de minpunten toch wel aanraden.. Al is het maar omdat het wel een film is waar je een mening over kan hebben. Beetje love it or hate it.
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Gast, die 6 minuten dat ie totaal in beeld is? 8)
     
  7. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het stukje met Arnold, Bruce en Stalone heel vet en beste deel. En dat waren misschien net 5 minuten :+
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ben toch wel blij dat er nog wel mensen die het ook troep vinden.
    Had bijna de hoop in de mensheid opgegeven. ;)
     
  9. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    "He wants to be president."

    _O_
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Lol, dat waren 2 minuten gevuld met slechte dialogen en kutgrapjes :p.
    Als dat het beste deel moet zijn..
     
  11. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Jup, komt ook door zijn bad ass wapen natuurlijk! Daarnaast hoop ik dat hij in het vervolg een wat grotere rol krijgt, evenals Dolph Lundgren & Mickey Rourke :D
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Ik hoop dat Chuck Norris en Jean-Claude van Damme in het vervolg zitten :D.
    Mag Statham weg. Hij is wel tof, maar geen legendarisch Rambo type :p.
     
  13. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    En Ahnuld gewoon bij het groepje doen, net zoals Carl Weathers :D
     
  14. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik vind Statham toch wel de 'nieuwe' actieheld hoor :+. Misschien niet zo 'lomp' als Stalone of Swarchenegger maar hij is toch wel heel stoer :eek:.

    Had Stalone, Willis niet al gevraagd voor een vervolg? Hij wou hem als de bad guy in de film hebben!
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Ik vond het juist wel leuk dat die dialogen ook echt klopten, zoals dat Stallone graag in jungles speelt etc. :+

    Daarnaast vond ik Statham gewoon de held van de film en is het heel erg jammer dat Rourke maar zo'n kleine rol had.
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Statham mag echt niet weg. Geweldige vent!
     
  17. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Van Damme? Dude....

    Waarom een tweede rangs actie held bij de echte actiehelden stoppen?

    Dan kan je net zo goed Seagal erbij doen en heb je zeker een 13 in dozijn actiefilm.
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Maar dat is toch precies de bedoeling van de film?
     
  19. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Inderdaad, als dit al geen 13 in een dozijn actiefilm was dan weet ik het ook niet meer... :9
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Van Damme was back in the days echt geen tweede rangs actie held hoor!

    Sterker nog, Van Damm was de eerste kerel die Stallone gevraagd heeft, maar die weigerde!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina