1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 14]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou dit eerder met een rambo vergelijken wat toch wel de beter actiefilms zijn.. Of transporter

    Terwijl als je naar seagal films kijkt kom je alleen b-films tegen.

    Er zijn zoveel slechte actiefilms en maar een paar goede. Ik vindt dit wel een goede en steekt met kop en schouders boven de meeste actiefilms uit. Met 13 in een dozijn bedoel ik de b-actiefilms. ;)

    Een goede actiefilm maken schijnt nog best moeilijk te zijn als je ziet hoeveel gewoon slecht zijn ;)
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    WTF, the American van Anton Corbijn staat gewoon bovenaan bij de Box Office op IMDB :eek:
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Zag het gisteren inderdaad al. Nederlandse trots! \o/
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Jup, ik ben er echt benieuwd naar. Corbij is een fantastische fotograaf dus ik verwacht wel goede still shots enz. En Clooney als huurmoordenaar _O_
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wel met 'maar' 13 miljoen, dat is niet heul veel. Maar, Nederlandse regisseur, dus vind het wel heel stoer. :cool:

    EDIT: Oh, 16.4 miljoen alweer. :+
     
  6. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Doet Corbijn toch wel erg goed. Hij kwam voor mij toch wel een beetje out of the blue met Control. Maar nu blijkt ie dus ook gewoon een goede regisseur te zijn. Hij zal ook wel de nodige ervaringen op hebben gedaan met het fotograferen van bands en beroemdheden e.d. Niet te shy om die mensen instructies te geven.
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Uh ja, dat is hij vrij bekend mee geworden 8).
    Na zijn foto werk uiteraard.
     
  9. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Zeker de moeite waard :) Ik ben een notoire zeikerd en je moet mijn mening sowieso nooit hoog opnemen, met name als ik (erg) kritisch ben. Gewoon zelf kijken.
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2010
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Haha je kan dit toch helemaal niet met Transporter vergelijken joh 8).
    Dit is een ode aan de actiefilm uit de 80's. Dus een ode aan Predator, Rambo en Terminator enz. Van die no-nonsense knalfilms. The Transporter is een hele goede film met tof verhaal en vette actie, maar een hele andere benadering. Deze film neemt zichzelf totaal niet serieus, heeft wat komische noten, en uiteraard die typische one-liners.
     
  11. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    [​IMG]


    Four Lions
    5 gasten die terrorist willen worden en het allemaal niet helemaal volgens plan verloopt :+ Best wel hilarisch :D
    7,8/10
     
  12. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Primer (Shane Carruth, 2004)

    [​IMG]

    Nice. Ik snap er geen reet van. Vanaf het moment dat *het lukt* ben ik het volledig kwijt. Ik snap de gesprekken niet meer en de gebeurtenissen niet meer.
     
  13. vozz

    vozz Je kat is je hond

    Berichten:
    330
    Leuk Bevonden:
    0
    I love you, Philip Morris

    gezien dus, niets van verwacht, uitstekende film! Grappig, ontroerend en verassend. Jim Carrey mag vaker zulke rollen uitproberen :thumbs:
     
  14. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Inderdaad een erg leuke film :)
    Einde had toch wel weer een plotwendig die ik gek genoeg niet zag aankomen :+
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Net Prince of Persia: The Sands of Time gezien. Wat een leuke film! Ben echt verrast. Er zit veel humor in, de film is lekker fris en luchtig, sprookjesachtig. Heb echt genoten. Jake Gyllenhaal is komisch, dat lachje van hem, die ondeugende blik. :lol: En Gemma Arterton is knap, speelde ook goed. Het verhaal was interessant, gebeurde genoeg, de actie is flitsend, de stunts en acrobatiek is leuk in beeld gebracht. Vooral een bijzonder leuke film, aanrader voor ieder die het spel gespeeld heeft of graag avonturenfilms ziet. Ohja en, Alfred Molina als Sheik Amar, held! _O_
     
  16. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    Las net dit stukje op imdb : Uwe Boll takes us to ‘Auschwitz’ http://bit.ly/dwxeb2

    Heftig:{
     
  17. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Mijn god, dat kan je toch niet menen? :/
     
  18. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Precies wat ik dacht. Sorry hoor, maar dit gaat mij te ver.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Snap niet dat je daarin wilt meespelen.
     
  20. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Ik ook niet. Ben afgelopen zomer naar Auschwitz geweest en krijg nog een knoop in m'n maag als ik er aan terug denk.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina