1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 15]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Syn3rgy, 15 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Ik vond Robin Hood echt vreselijk.. Zo veel foutjes en gewoon overall weinig boeiend. Meer een combi van Peter Pan met die kindjes, vrijmetselaars en een beetje riddertje spelen.

Leuke setting, maar daar hield het ook wel op. Zeker niet wat ik bij een Robin Hood film verwacht.

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Je bedoelt historisch inaccuraat? Of zitten er foutjes in de beelden, dingen die niet kloppen? Mij waren een paar dingen opgevallen, maar dat was het dan wel. Vond het niet storend.

3. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond Robin Hood ook wel een beetje een tegenvaller, eerste uur was wel aardig daarna vond ik het snel minder worden.

Gister weer eens La Vita e Bella (1997) gekeken, denk dat iedereen die al wel heeft gezien en zo niet dan moet je dat toch ff heel snel gaan doen!
    http://www.imdb.com/title/tt0118799/ :D
    9-

4. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Vriendin van me was daar aan het filmen voor de film en was van begin tot eind aanwezig, zij is er erg tevreden over! Dus ben wel benieuwd! 16 december komt die :9:9

5. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Gister The Football Factory gekeken.
    Aardige film over, tja, hooligans met die kerel die ook dat hooligan programma presenteerd op discovery. Had er meer van verwacht. Helaas word er wat weinig in gevochten en is het verhaal weinig boeiend. Leuk voor tussendoor.

6,5/10

6. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Gister even Matrix: reloaded gekeken. Nog nooit een Matrix film gekeken, shame on me! Verhaal was tof en de actie. De omgevingen vond ik af en toe beetje de eentonig. Cijfer: 8

7. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    zou je dan niet gewoon beginnen bij deel 1? 8)

8. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    En het daarbij laten.

9. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    Zo slecht zijn deel 2 en 3 niet vond ik :)

10. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ja, je moet ervan houden. Het is sowieso niet mijn genre. Deel 1 was nog wel een sterk concept, maar die andere delen wisten me niet te boeien.

11. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Deel 2 en 3 zijn -buiten dat ze zich kwalitatief niet kunnen meten- toch ook gewoon totaal contextloos als je deel 1 niet gezien hebt. Zonde man...

12. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Kon ik niet vinden in de DVD-collectie van me vader. :+ Weet niet of deel 1 via de xbox is te streamen?

BTW:

Deze heb ik in Indonesie gekeken.

The expandables (Door Sylvester Stallone)

De concurrent van The A-team. Stallone, Dolph lundgren, Jet lee en zelf Schwarzenegger. Bijna iedere grote acteur zit erin, wat de film leuk maakt. :+ Het verhaal gaat over een groep ingehuurde soldaten die latige klusjes oplossen voor veel geld. Like the A-team. Alleen nu met meer man, meer actie en "betere" acteurs. Ik heb beide films gezien en vond deze zeker beter.
    Ik geef de flim een 7.2. :)

Laatst bewerkt: 7 okt 2010
  13. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Deel 1 is gewoon een van de beste sci-fi films ooit! Deel 2 en 3 zijn meer add-ons of zo :p. Zie ze er eigenlijk ook los van.
    Vond het ook mooi dat Quentin Tarantino een lijstje had opgesteld met beste films van het afgelopen decenium (dat was zo'n twee jaar geleden trouwens). Hij had Battle Royale op 1 staan, gedeeld met The Matrix... als deel 2 en 3 niet waren gemaakt. Ik kan daar enigzins wel mee inkomen. Ik vond de vervolgen niet slecht, maar liet gewoon veel minder over aan de fantasie van de kijker en gaf er een hele mythologie aan wat een beetje overbodig was.

14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Exact, de latere delen hebben gewoon afbreuk gedaan aan deel 1.

15. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Mee eens, deel 1 was wel prima maar deel 2 was ongelovelijk saai, deel 3 ging dan wel weer.

Zondag One Flew Over The Cuckoo's Nest gezien. Wat een film _O_, geweldige humor

9.5/10

16. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    Matrix deel 2 en 3 waren volgens mij volgestopt met actie, gevechten en special effects. Vond ze zeker niet saai :eek:
    Waren geen briljante films meer maar het hele verhaal had nog wel iets speciaals :cool:

17. Mac Chickgun

Mac Chickgun Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vorige week The Other guys gezien....

Geef de film een 4,5....misschien ligt het aan mij, maar de humor was te slecht voor woorden. Ga er heen als je stoned bent, misschien valt er dan wel wat te lachen.

18. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Resident Evil: Afterlife

Vele malen beter dan verwacht. Na het afschuwelijke 2de deel en het matige 3e deel had ik er nog weinig vertrouwen in. Maar was echt in de mood om deze film te kijken, eigenlijk is het niets meer dan puur vermaak. Als je van de setting en het sfeertje houd is eigenlijk best wel geweldig. Enorm veel slow-mo's en actie en ja, dat doet me best goed. Gewoon niet teveel nadenken en kijken maar! Ik zou hem een 8 geven, wat eigenlijk het hoogste cijfer is wat ik voor zo'n soort film kan geven.

Laatst bewerkt: 7 okt 2010
  19. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    niet alleen humor.... geweldige acteerwerk van Nicholson! Deze film meet zich met Awakenings en Scent of a Woman. Must see's... maar ja ik ben dan ook een Pacino/DeNiro/Nicholson fan

20. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Niet alleen van Nichelson! De andere (gekken) waren ook ijzersterk in hun rol! Taber/Mr. Martini/Bibbit etc. _O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina