1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 15]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Syn3rgy, 15 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Bedoel je niet Afterlife ?

Deel 3 is Extinction, namelijk

2. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Kick Ass is inderdaad wel lachen :D 8/10

3. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    My bad! Afterlife inderdaad!

4. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Even kijken hoor wat heb ik laatst lopen kijken. Iron Man 2 heb ik gezien en ik moet zeggen dat ik nu alweer de helft kwijt ben van die film, maar het keek wel lekker weg dus ehmm voor een actiefilm geef ik het een 6.5je denk ik. Mickey Rourke is echt een baas.

Ook Machete gekeken. De actiescenes zijn gewoon tof. Kom op man 3 koppen eraf met 1 beweging? Gewoon nice. Leuke bijrollen van leuke acteurs, maar serieus.. wat een barslechte film is het eigenlijk. Wat een ongelofelijk dom en saai verhaal. Machete don't text, daar moest ik wel keihard om lachen. 6/10.

Sunshine. Ik had hier wat verhalen gelezen dat het echt een toffe film was dus heb ik deze ook maar gekeken. Best een toffe film. De setting is ook cool, vooral die tuin. Ik heb geen idee waarom, maar ik vond die tuin(en) zo vet eruit zien. De film richt zich wel heeeel erg op de psyche van de mens en daar moet je van houden en ik hou daar dus niet van. 7/10

The Expendables ook gezien. Ik las een paar pagina's terug dat iemand deze beter vond dan de A-Team, nou die mening deel ik dus echt niet. Leuke acteurs? Tuurlijk. Toffe actie? Jazeker. Humor? Yes! Maar ook bij deze film was het verhaal saai. + Alsof zo'n grote commando heel z'n team voor een of andere bimbo riskeert. Sowieso ben ik niet van die bolivia setting. Hou er gewoon niet van. Wel leuk om te kijken though. Ik twijfel tussen een 6.5 en een 7, zou ik em nog een keer kijken? Nee, niet binnenkort dus: 6.5/10

Date Night. Gewoon kijken met je chick. Ik heb er best om moeten lachen. Is weer is wat anders dan die 'serieuze' actie romcoms. Deze neemt zich bij voorbaat al niet serieus en dat vond ik best cool. 7/10.

Op de planning staat nog: Nightmare on Elm Street, Robin Hood en How To Train Your Dragon. (waar ik de helft al van heb gezien, en tot nu toe: top!)

5. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ik heb net Trees Lounge gezien, van en met Steve Buscemi. Goeie film.

6. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Iron Man 2

Erg vet :D Verhaal mag dan niet zo boeiend zijn en de film staat bol van de actiefilm-cliché's, maar daar stoorde ik me totaal niet aan.

8/10

7. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Jonah Hex

Niet bijzonder, wel een toffe setting. En uiteraard, Megan Fox.
    Leuke film, leuke special effects & actie.

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Saw (James Wan, 2004)

Het concept is wel bekend denk ik, aangezien ik waarschijnlijk de enige in Nederland ben die hem nog niet gezien had. Een erg voorspelbare, best wel saaie film eigenlijk. Deed me weinig en vond 'm nogal simpel van opzet. Niet echt mijn ding, dus ik laat de volgende delen vrolijk voor wat ze zijn.

Lord Of The Flies (Peter Brook, 196:cool:

Door een volgens mij niet nader omschreven reden (of ik moet een stuk introtekst aan het begin hebben gemist ofzo, boek ook niet gelezen) belandt een groep jonge jongens op een onbewoond eiland en dienen ze te overleven zonder de hulp van volwassenen. In eerste instantie gaat het nog met de nodige hiërarchie en structuur, maar al snel verworden ze tot een zooitje cro-magnons.

Dat gegeven leek me geweldig voor een sterke film, maar helaas kon ie me eigenlijk maar matig boeien. Jammer...

9. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Hey Saw 1 is geniaal hoor :eek: De volgende delen hebben ze nog geprobeerd een heel ingewikkeld verhaal in te proppen maar eigenlijk is dat gewoon als excuus voor het gorefest dat die reeks is :) Dus als je niet van simpele gorefilms houdt, niet kijken idd.

Ikzelf vond btw alle zes de Saw films erg fijn om naar te kijken, gewoon lekker vermakelijk.

10. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Dat mag jij natuurlijk vinden, maar ik heb een ander idee bij de term geniaal.

11. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Saw is gewoon helemaal verneukt door het getrouwtrek van de filmmaatschappij en de makers van de film. Saw 1 vond ik echt briljant. Voor mij was het de eerste in z'n soort. De rest was erg matig tot gewoon ronduit slecht.

12. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Net The A-team gezien.
    Op sommige momenten grappig, op sommige momenten te slecht voor woorden.
    Zo zonde als een film het van overdreven en slechte special fx / actie scenes moet hebben, die nergens op slaan. Maar goed, dat is helaas het geval bij menig actie film al vele jaren.
    Gewoon een film die aardig is om gezien te hebben en om een avondje mee te vullen.

13. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond die eerste Saw echt awesome :cool::cool:

net The Last Song (2010) gekeken. Miley Cyrus speelt erin en die vind ik toevallig wel heel schattig :D . Eerste half uur was beetje crappy maar daarna werd het beter. Het is een drama/romantiek, ook echt een oversentimentele film, kan ik soms best goed waarderen en al plaats je hem in dat perspectief/genre was hij best wel oke :)
    Je moet er van houden .. natuurlijk zitten er 1000 clichés in, maar daar hoor je niet op te letten in dit standaard drama/romantiek genre :)

14. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Net de Blu-ray van Avatar gezien. In 2D is hij net boeiend als in 3D moet ik zeggen, ik mis u alleen het bulderende surround geluid van de bios. En de meningen over Avatar lopen uiteen, maar ik vind hem briljant. Vol clichés, maar elke cliché is briljant uitgewerkt.

15. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    17 november komt de extended dvd/blu-ray uit met enorm veel extra zooi erbij. :)

16. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dan al? Mooi, wist niet dat het zo snel zou zijn. Kan niet wachten! Tijd voor een home cinema set. :'-(

17. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Star Wars alle delen. Na het lang uitgesteld te hebben ben ik maar eens alle 6 delen van Star Wars gaan downloaden. Zelf ben ik een echte sci-fi liefhebber en hou wel van een film met een goed verhaal. Deel 2 had ik ooit in de bioscoop gezien zonder de andere delen te kennen en hij trok mij wel aardig. Mooie special effects ook.

Sinds deel 1 werd het mij al duidelijk dat de meeste films nogal gehaast overkomen. Ze proberen een heel groot verhaal te vertellen, maar hebben niet echt goede overgangen van scene naar scene. Ook vind ik het verhaal zelf wel aardig goed, maar de uitwerking is weinig origineel. Het meeste is gewoon te voorspelbaar in het goede tegen het kwade. Hier en daar een goede twist, maar het is niet zo dat het blijft verbazen. Ook vind ik het acteerwerk maar matig en de aliens zien er vaak veel te nep uit. Alsof ze echt in een plastic kostuum zitten. De film heeft nooit mijn volledige attentie gekregen en ik ben dan ook erg teleurgesteld. Ik had veel en veel meer verwacht van deze films. Misschien dat ik te laat ben begonnen met kijken en daarom hoge verwachtingen had. Of misschien dat de films al verouderd zijn.

Ik heb ze nu allemaal gezien en kan er dus over meepraten, maar ik zal ze in ieder geval nooit meer opzetten. 6/10

18. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    4/5/6 als eerste gekeken?

19. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Machete

Iemand Machete al gezien,heerlijk!!
    Ik geef hem een dikke 8...ik houd ervan.Koppen rollen over de grond en ledematen vliegen door de lucht...veel bloed...en Danny Trejo Rules!!
    Ook met een speciaal filter gefilmd,waardoor er een geweldige vieze mexicaanse sfeer overheen hangt...Heerlijk!!

20. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik ben vooraan begonnen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina