1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 15]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Syn3rgy, 15 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Net naar Inception geweest:)!

Moest hem toch maar een keer zien en had vanavond niets te doen, dus ben er maar naartoe gegaan. Had wel hoge verwachtingen en die zijn ook uitgekomen! Wat een topper dit, alles klopt ook! Maar mij werd verteld vooraf dat op het einde alles duidelijk werd maar vond de film op zich nog wel vrij duidelijk en juist het einde gaf mij vraagtekens.
    Nog wel of niet een droom? Aangezien de tol door bleef draaien/bijna stopte?

Echt lange tijd geleden dat ik me echt de hele tijd heb vermaakt bij een film:)!

9,9/10
    -0,1 omdat ik hem iets te lang vond duren.

En over The Town. Ik zag vandaag de trailer vooraf aan inception ervan en heel het verhaal kwam er al in naar boven:x.. Wilde 'm graag zien maar nu is de verassing redelijk weg!

Laatst bewerkt: 12 okt 2010
  2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja dat mag je dus zelf beslissen. ;)

Net zelf Kung Fu Kid gezien.

Had een zoetsappige film verwacht en op een paar momenten na was het ook zo maar niet zo erg als ik verwacht had.
    Keek wel lekker weg. Jammer dat er zo stereotype zwarte moeder moet inzitten gelukkig komt ze niet te vaak in beeld. Jochie lijkt echt btw teveel op zijn vader, hij heeft nu al dezelfde trekjes.

7.5/10

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Gisteren een geniale Deense zwarte komedie gezien, zelden me zo vermaakt met een film

Adams æbler

Zwart van begin tot eind en echt helemaal in mijn straatje. Acteerwerk van beide heren is ook echt super gedaan.

9

4. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Is dat niet dezelfde acuter als uit 'Festen'?
    Weet niet of je die al gezien hebt trouwens, wel vergelijkbare film.
    Niet kwa verhaal maar hij is ook Deens en het is een zwarte komedie.

5. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Salt. Wat viel mij deze mee zeg! Mijn verwachtingen waren erg laag, maar ik vond het erg leuk uitgewerkt. Je moet alles wel met een korrel zout nemen natuurlijk, maar op een gegeven moment dacht ik echt.. ehm laat me even terug spoelen hoor.. wat doet ze nou? wie is ze nou? Nu snap ik de posters ook meteen. Who is Salt? Ja leuke actie. Helaas slaat ze wel honderd man neer en als ik iets haat is het wel een vrouw in de hoofdrol die iedereen molt. 8/10

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    No phun intented? En inderdaad, Jolie die al die kerels in elkaar slaat, dát slaat nergens op.

7. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Dude, kom op een 8 voor salt? Ieder zijn ding natuurlijk maar wat een nep film. Het einde heeft een leuke twist maar dan heb je ook alles gezegd. Het is lang geleden dat ik zo'n beroerde special effect heb gezien. Het moment in die lift schacht alleen al. Het is een leuke wegkijker maar nog niet bijna een 8 waard.

8. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    hahaha shiiiiit dat ik nog eens zo'n grap zou maken zonder dat ik wist dat ik een grap maakte.
    Ik beoordeel films op 'leukheid' niet op hoe goed ze zijn. Natuurlijk is Salt geen Godfather of Matrix, maar ik vond de film erg leuk. Daarom geef ik een 8. Bij mij draait het om kijkplezier en dat had ik bij deze film. Sowieso beoordeel ik niet op special effects. Dan ben je echt een kneus. Dan kan je alle films voor 2000 al gedag zeggen.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    _O_

Bedankt voor je ongezouten mening Mark.
    ok die was slecht 8)

10. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    c'mooon 8)

11. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Flaaauuuuw!

Doe er een beetje... :+

12. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Kom op mensen, opzouten met dat off-topic en terug on-topic.

Onlangs Ip Man 1 en 2 gezien. De eerste film heeft een goed verhaal met diepe personages en de weinige gevechten die er in voorkomen zijn vrij realistisch. Dus geen mannetjes aan kabels die liggen te vliegen. Dit is in de tweede film wel wat anders. Daarin komen een pak meer gevechten, maar bij sommige is er overduidelijk gebrukt gemaakt van een kabel waar de personages aanhangen. Gelukkig is dit maar voor een of twee gevechten. Ook is het verhaal niet zo sterk en zijn de personages minder diep. 9/10 voor de eerste en 8/10. Voor de tweede.

13. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ip man 1 heb ik ook gezien, maar vond hem niet zo goed. Ik vond de personages niet zo diep en het verhaal eromheen meer een excuus voor de kungfu. Mijn Chinese vriendin vond het maar een slechte film terwijl ze zelf wel van kungfu films houdt. Ik geef het een 6,5 :)

14. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is pun i.p.v. phun. Not trying to be a wiseass.

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ooh nee, een /b/Nazi

16. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wat is /b/ in godsnaam?

17. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    De spam channel van 4chan zeg maar :+

18. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Spam channel?

Er gaat weer een heleboel langs me heen merk ik :+

19. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Ik begrijp het ook niet helemaal, maar volgens mij is het ook pun...

Anyway, paar dagen geleden Gattaca gekeken. Beetje saai verhaal op zichzelf, maar een goed thema vond ik. Echt interessant. De setting maakt de film goed. Ik geef de film een 7.5.

20. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    Gattaca heb ik ook hier liggen. Op aanraden van iemand in deze thread. Binnenkort maar eens kijken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina