1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 15]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Syn3rgy, 15 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Eh als je de openignsscene van IB het beste van de film vond lijkt het mij juist dat je niet van de constant-actie films bent? 8)

Ik denk zelfs dat ik het eens ben met hem.. Overgewaardeerde film. Voetnoot is dat ik dan ook geen geile Tarantino fan ben. Maar die openingsscene vond ik ook het beste van de film!

2. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Rustig mensen, ik zeg helemaal niet dat die scene bout is!
    Vond alleen dat omdat het een dialoog is van zowat 20 minuten ik op het begin moeilijk in de film zat, en het voor mij dus iets wat 'sloom', maar absoluut niet slecht aanvoelde.
    Eventjes ter opheldering, brengt wel veel ophef zeg :+

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Je krijgt altijd gelijk die Tarantino fanboys op je dak met dit soort opmerkingen, dat had ik destijds ook toen ik zei dat ik het één van de slechtste films van de laatste 10 jaar vond :+ Het is gewoon een "hate it or love it" film, de één vind het een pareltje en de ander valt erbij in slaap of vind er écht geen foek aan.

4. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Maar dit heeft niks met fanboys te maken, dit is gewoon een niet geloofwaardige opmerking.

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Heb het even teruggelezen en ik heb het gelukkig alleen gedacht en niet gezegd :+ Maar elke keer als je zegt dat je deze film niet tof vind dan krijg je weer dezelfde discussie, vind dat altijd wel apart bij zijn films. Elke film kan je "afkraken" maar als je wat over zijn films zegt, met hoeveel argumentatie ook, dan heb je opeens geen verstand van films of kijk je er te weinig. Ik ben dit hier, en ook op andere fora, al diverse keren tegengekomen.

6. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Achja, dat is met alle fanboys zo. Films, games, muziek, Voetbal...
    Maar ja, je moet je niet gaan inhouden, omdat je anders een bende fanboys over je heen krijgt. Je hebt het recht om je eigen mening te geven op een forum, ook al kan je daar misschien andere members mee kwetsen en/of een hele rits aan reacties uitlokken.

Ik vond het trouwens een hele leuke film, al zijn er een heleboel leukere films.

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856

Yeah, hier zit ik op te wachten! al moet ik toegeven dat ik de teaser niet zo boeiend vind. Fuck het, Simon Pegg en Nick Frost samen zijn genius. :cool:

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik zit hier meer op te wachten. Coen Brother, Jeff Bridges en Matt Damon. :cool:

9. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Echte Tarantinofanboys claimen om de een of andere reden altijd dat ze hele bijzondere films kijken (vandaar ook dat je 'geen verstand van films hebt' als je z'n films afkraakt), alsof ze een soort elite vormen, terwijl het gewoon vrij platte, inhoudsloze films zijn in principe (wel vermakelijk natuurlijk). Vind dat altijd wel komisch om te zien :+

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik ben wel zo'n Tarantino fanboy maar dat komt vooral door Pulp Fiction en Reservoir Dogs. Die twee films kan ik om de zoveel jaar kijken en dan blijf ik ze goed vinden. Maar ik wil best toegeven dat ik Inglorious Basterds niet zo heel sterk vond. Het idee was goed, het was uberhaupt leuk dat hij een film in dat tijdperk maakt en die Hans Landa is een eersteklas creep en speelt erg sterk maar voor de rest zitten er niet heel veel scherpe dialogen of memorabele scenes in.

Death Proof vond ik trouwens ook al niet zo geweldig, hele film draait om dat ene moment waarop de zaak omgekeerd word en voor de rest is het maar een saaie film met voor Tarantino suffe dialogen

11. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Das Leben Der Anderen (2006) Top 250 #58
    Film speelt zich af in de jaren 80 waar een vent van de veiligheidsdienst (Stasi, DDR) in Duitsland iemand moet afluisteren. Film duurt 2 uur 20 min en is Duits gesproken.
    Heb hem in 2en gekeken want na een uur trok ik het echt niet meer en heb hem vandaag maar afgekeken. Maar was nog wel benieuwd naar hoe het ging aflopen. De film is erg langdradig en het onderwerp vond ik niet echt boeiend (hele oost/west Duitsland gedoe) dus als je dan nog ruim 2 uur traag tempo, sobere beelden en kille houdingen krijgt is het best pittig.
    Sfeer was goed, acteerprestaties ook .. maar de film kon me niet boeien: 7/10

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Altijd weer diezelfde acteurs... :p

Een 7 voor een film die je niet kon boeien..
    Je mag heus wel een lager cijfer geven hoor ook al is het een top 60 film ;).

13. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Maar waarom dan geen David Fincher fan (Fight club en Seven)? Of Christopher Nolan (Dark Knight, Memento, The Prestige) Of Stanley Kubrick (talloze films)? En zo kan ik talloze regiseurs noemen. Ben het met je eens over Death Proof, die vind ik gewoon echt te droog en niet spectaculair (terwijl Planet Terror weer echt geniaal is (in mijn ogen)).

14. Mac Chickgun

Mac Chickgun Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kurt Russel speelt erg goed tho....vooral de scene waarin hij een boekje heeft en dan zegt: "I have a book and I write down every single peron I met and Im afraid you will be on the page Chickenshit!" :lol: Weet niet precies hoe het het ging maar dat was toch wel erg tof! :thumbs:

Erg goed geacteerd!

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Wie zegt dat ik geen Fincher, Kubrick of Nolan fan ben? Ik heb denk ik alle films van Kubrick gezien en kan de meeste ook zeer waarderen. Zelfde geld eigenlijk voor Fincher. Nolan heb ik volgens mij alleen Dark Knight en the Prestige van gezien..

maar Tarantino blijf ik door met name zijn vroegere films wel 1 van de meest bijzondere regisseurs vinden. Ook 1 van de weinige waar ik blind een bioscoopkaartje voor koop.

16. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.955
    HOLY SHITT star wars episode 1 is in 3D aangekondigd voor 2012! BESTE OOOOIT!!!

17. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Grown Ups, heb me echt prima vermaakt. Gewoon een feel good film met aardig wat komische stukjes.

7

18. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond een cijfer geven wel erg lastig voor die film. Het is geen slechte film, alleen ik vond hem niet zo boeiend. Dus moet ik nou een cijfer geven voor de film of voor de mate waarin ik me vermaakt heb :9 Vond daarom een 7 wel op z'n plek ;)

Net The A-team (2010) gekeken (extended version ofzo). Na 10min dacht ik, oh shit dit wordt echt een verwachte teleurstelling. Maar als ze echt weer een plan gaan maken komt de film helemaal los :D Wat heb ik gelachen om die Murdock :lol: , Face vind ik ook echt geweldig. Hannibal en B.A. vond ik niet echt interessant. Vond vooral Liam Neeson niet echt geschikt als Hannibal, vind het gezicht van Clooney er eigenlijk beter bij passen. Verder weet ik niet meer precies hoe de serie allemaal ging, is me alweer wat jaar teveel geleden. Maar de film is qua actiefilm ook wel prima! Lekker zwaar over de top, maar toch erg vermakelijk. Valt denk wel beetje te vergelijken met Die Hard 4.0.
    Prima vermaakt, enorme meevaller 8/10
    (werd wel erg gesponsord door Mercedes)

Laatst bewerkt: 19 okt 2010
  19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gattaca

Zo heb echt genoten. Snap niet dat ik deze "oude" film nog nooit heb gezien of van gehoord had.
    Maar gaat gelijk in me favoriete lijstje.

8.5/10

20. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    The A-team beoordeel je dan wel weer op entertainment. :+

Ik vond Death Proof trouwens wel goed, juist doordat het Tarantino gehalte wat minder hoog was. Niet dat ik niet van films van Tarantino houd, maar omdat het eens wat anders was. Ik vond de opbouw goed, en de actie kwam echt precies op het juiste moment, wat aan de late kant waardoor het irritant werd maar toch net niet zeg maar. Ik denk dat ik Death Proof eigenlijk ook wel het vaakst gezien heb (misschien Reservoir Dogs vaker).

Laatst bewerkt: 19 okt 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina