1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 15]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Syn3rgy, 15 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    films zijn voor entertainment, sommige mensen krijgen eenmaal een kick van zwaar shockerende beelden of extreme gore/geweld enzo.

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Slaughtered Vomit Dolls is ook zo een zieke film.

Maar wat van bovenstaande films aan het binnen halen, eens zien of er wat leuks tussen zit. :+

Battle Royale is ook best heftig en zeer vermakelijk.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Battle Royal heeft nog een soort van tof verhaal, en die film draait niet alleen om gore..
    Bij bv. Sprsaksrksi film is het verhaal ondergeschikt aan alle shit die je te zien krijgt. Kan ik niet echt waarderen, een film die meer is bedoelt om te shockeren.

4. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Vanavond naar Due Date:).

5. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Weten jullie meer Franse films over die ghetto's/banlieue's etc.. films zoals Le Haine.

6. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de humor zoals die van The Hangover kunt waarderen zal deze film ook wel in de smaak vallen! Ik heb me er prima mee vermaakt! Verwachtte helemaal niks en ik heb goed gelachen!

Ik zelf moet Kick-ass nog kijken en Inglorieus Bastards. Heb ook nog Outlander (schijnt ook wel tof te zijn) Welke word mij als eerste aangeraden?!

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Keek daar een stukje van op Youtube, dat een meisje met een geamputeerd arm moet gitaar spelen. Echt... sick. Daar hou ik dus echt totaal niet van! Blegh.

8. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Kick-ass en Inglorious Bastards zijn natuurlijk hele verschillende films. Ik zou Kick-Ass eerst kijken.

9. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik zou hem nog lager geven. Dit is één van de slechtste films die ik ooit heb gezien. Terwijl ik hem nog een keer als aanrader kreeg (Moet je zien, erg toffe film:emo:)

Nog slechter dan The Day After Tomorrow, maar met hetzelfde sfeertje. Die stereotiepe Russen waren nog het ergste van allemaal. ''Werry Good''

10. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.102
    The Big Lebowski

Wat een soms wat wazige, maar toch briljante film. Die Nam veteraan maakt het af :+

8/10

11. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Moest wel lachen bij dat "Engine......Start" gedeelte, maar voor de rest is het inderdaad crap:{

Zie:

12. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    Whaha als dit je slechtste film ooit is, heb je er denk weinig gezien, of je bent heel goed in het uitzoeken van je films :D
    weet niet waar jullie op gaan letten bij zo'n film, geloofwaardig verhaal? geweldig geacteerd? goed script? Het is een rampenfilm waar de aarde vergaat, moet je ook niet teveel van gaan verwachten natuurlijk.
    Niet dat ik het een geweldige film vond, maar heb me er op een zondagavond wel prima mee vermaakt. Niet nadenken en lekker genieten van de special effects :)

13. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Me too ! Verstand op nul, heerlijke geluid over mijn 5.1 en de russen worden vaak slecht neergezet.

14. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    De keuze is een beetje tussen Due Date en The Social Network. Maar ik kon The Hangover wel waarderen dus denk dat deze ook wel in de smaak valt:). Hij is alleen een stuk minder gehyped dan The Hangover dus verwacht dat hij iets minder is?!

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Zit daar een verband tussen dan?
    Shawshank Redemption is de beste film, maar was totaal geen hype en heeft heel kort in de bios gedraaid 8)

16. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    Sen to Chihiro no kamikakushi (2001) (aka Spirited away)Top 250 #51
    Geen idee hoe ik deze film moet beoordelen. Het is Japanse anime en hij staat echt heel hoog in de imdb top250 dus ik dacht dan moet het wel voor iedereen toegankelijk zijn, aangezien ik nooit anime kijk (misschien vroeger Pokemon als dat er ook onder valt *) ). In het begin dacht ik oké aparte style, het is vrij simpel met heel veel kleur en niet echt heel mooi ofzo (toch 2001). Verhaal begon wel goed en vond het eerste half uur ook wel prima maar toen werd het ineens wel een stuk 'abstracter' met rare monsters en vond ik het allemaal wat minder interessant.

17. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Nouja er werd in veel bladen geschreven dat het de beste comedy van t jaar was etc. Maar over Due Date lees ik niet zo veel.

Maar hij heeft een 7.2 om IMDB, dus moet goed komen denk ik;). Alhoewel die punten vaak ook niet veel zeggen, moet toch je gevoel voor humor zijn.

Laatst bewerkt: 8 nov 2010
  18. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Misschien moet je gewoon stoppen met het afkijken van de top 250 ;) Je verwachtingen wegen blijkbaar totaal niet op tegen wat je uiteindelijk krijgt voorgeschoteld. Logisch ook, maar het lijkt me vreselijk om steeds teleurgesteld te worden. Je bent op deze manier volgens mij heel veel pareltjes niet aan het beoordelen zoals je zou doen zonder kennis van hun (IMDB-)status. Erg zonde als je 't mij vraagt.

My 2 cents ;)

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd. Gewoon kijken welke type films je leuk vind van de 250. Als Anime je niets interesseert dan zal je het nooit het leuk gaan vinden ook al staat de film in de 250. Zelfde voor mij als ik bijvoorbeeld de 250 ga kijken sla ik de horror al over. Ook al staat die op 1 ik zal het waarschijnlijk niet leuk gaan vinden.

20. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    Maar als ik het niet doe kom ik sommige 'pareltjes' ook weer niet tegen doordat het me op voorhand misschien niet m'n voorkeur lijkt maar achteraf de film me toch erg verrast heeft. Zo kan ik nu oude films van jaren 40-50 veel beter waarderen dan voorheen.
    Voorheen keek ik gewoon alle nieuwe films die me enigszins interessant leken, daar zit alleen zoveel tussen wat gewoon dikke middelmaat is en tijdverspilling is. Dus die lijst is nu m'n inspiratie :+ Ik ben ook echt niet elke keer teleurgesteld hoor! :D
    ik heb wel het idee dat veel mensen erg fan zijn van bijvoorbeeld bepaalde directors. Die een bepaalde stijl van filmen (camerahoeken) en verhaal vertellen hebben en een film meerdere malen kijken om zo steeds meer dingen te zien. Maar zo ver ga ik ook niet, wat denk het voornamelijke verschil bij mn beoordeling is (tussen een mooie voldoende 7.5 en een 'imdb'rating 8.5).
    Had ook niet echt de intentie om heel die top250 te gaan kijken, iedergeval de top 50.

@Hybrid ik kan natuurlijk geen mening over anime hebben als ik niet enkele films heb bekeken. Ik vond het overigens wel interessant om te zien.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina