1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 15]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Syn3rgy, 15 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    The Other Guys

    Vond Will Ferell erg zwak in deze film...Mark Wahlberg daarentegen was wel weer erg op dreef! Heb paar keer goed gelachen en ik kon de humor wel waarderen! Leuke film voor in de bioscoop :)

    7/10
     
  2. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Net The Boondock Saints II: All Saints Day gekeken.
    Hij kan (uiteraard) niet tippen aan het eerste deel.
    Buiten dat kijkt hij wel lekker weg en hoef je er niet teveel bij na te denken.
    Dat is ook wel eens lekker. :)
     
  3. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey gezellig. Daar doe ik Grafisch Ontwerpen. Laatste jaar nu. Die lezing is alleen voor fotografie of kan iedereen daar binnen stappen?
     
  4. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Oh, tof. :) Ja, het is gewoon in het auditorium, eigenlijk voor fotografie maar ik heb het vermoeden dat het waarschijnlijk bomvol zal zijn met allerlei andere mensen erbij.
     
  5. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Bourne trilogie gezien. Gewoon 3 toffe actie/thrillers, goed verhaal en flink veel actie. Weinig verschil tussen de 3 films.
    8/10
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat heeft Seagal al eens eerder gedaan hoor. ;)

    In die film met kurt russel en een of andere stealth fighter die onder een 747geplakt zit dan.
     
  7. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Laatst toch maar The Human Centipede gekeken. En damn, I wish I hadn't. Dit is zonder twijfel de slechtste film die ik ooit heb gezien. Verschrikkelijk acteerwerk, totaal geen spanning en er is totaal geen muziek aanwezig om de scene's een beetje te versterken. En laten we het maar niet hebben over het verhaal :emo:

    1,5/10, een half puntje extra omdat de trailer toch nog wist te vermaken.
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Jammer dat er nu weer een 4de aankomt met een andere regisseur. Dit is (imo) gewoon een hele sterke trilogie en dan toch moet er weer een 4de deel aankomen en dan ook nog eens zonder Matt.
     
  9. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen de naam al weerhoud mij ervan om die film te bekijken. :+

    Zometeen American history X kijken. Net ge#*$($)@) via T#($&*#@.
     
  10. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Regisseur en schrijver van deel 4 is Tony Gilroy, de (briljante) scenarist achter niet alleen de bestaande drie Bourne films maar ook Michael Clayton. Dat zit wel snor allemaal.

    Overigens heeft die zelf al aangegeven dat het een deur openlaat dat Bourne (Damon) zelf nog kan terugkomen in latere vervolgen, hij wordt dus niet re-cast of dergelijk.
     
  11. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    je bent niet verplicht om hem te kijken :9
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Nee weet ik, maar ik vind het gewoon irritant als er een paar jaar na dato nog weer een extra deel bij komt van een verhaal wat op zich is afgesloten (ondanks het open einde in het 3de deel). Helemaal met sterke trilogieën, zoals die van Bourne en bijvoorbeeld ook van Indy, vind ik het jammer als er dan weer een 4de deel bij moet komen die sowieso het niveau niet haalt van de eerste 3 en ook weer een ander "gevoel" achterlaat gezien de cast e.d.
     
  13. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    glazen bol?
    er zijn 7 Bourne boeken, dus zo lang het nog geld oplevert zullen ze gewoon doorgaan. En dat is het doel nou eenmaal met dit soort commerciële films
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Sint gezien. Best wel saaie film, met zeer beroerd acteerwerk. Zou zeggen een 5/10.
     
  15. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    An Unfinished Life (2005)
    gewoon een degelijke drama met Jennifer Lopez en Morgan Freeman

    Scott Pilgrim vs. the World (2010)
    geen idee wat ik nou van deze film vond. Zaten wel supervette dingen in, erg origineel, maar voor het mooie duurde hij te lang waardoor het af en toe een beetje teveel werd. Vond het verhaal een minpuntje. Heb me wel vermaakt, maar niet het idee dat ik hem nog een keer wil zien.

    Aliens (1986)
    tegenvaller als ik hem vergelijk met het eerste deel (die ik erg vet vond). In het eerste deel was de spanning beter (meer claustrofobisch) en zaten er weinig aliens in. Nu veel (en grotere) aliens, meer mensen, veel (en grote) wapens.
     
  16. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Niet met het eerste deel vergelijken, beiden staan prima op zichzelf. Aliens heeft wat mij betreft zelfs de voorkeur, samen met de Commando en Predator die puur 'mannelijkheid' uitblinken in de jaren '80.

    Hudson: Hey Vasquez, have you ever been mistaken for a man?
    Vasquez: No. Have you?

    Klassieker.
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2010
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    GAME OVER MANN
    :+
     
  18. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    The Social Network. Een film over het oprichten van Facebook.. en dat was ook het enige wat ik er over wist. Ik had geen trailer gezien, geen verhalen gelezen niks. Ik werd aardig verrast. De acteurs deden hun werk goed, de muziek was erg tof, het verhaal was erg interessant al was het chronologisch soms verwarrend. Mark Zuckerberg (de oprichter van Facebook) is een character opzich en is super om naar te kijken. Ik had 2 minpuntjes, maar dat zullen vast pluspunten zijn voor anderen. De dialogen gingen erg snel, de hoofdpersoon kan volgens mij wel 80 woorden in 10 seconden zeggen.. en dat er veel termen werden gebruikt die mijn kleine hersenen te boven gingen. Ik moet de film echt een keer op dvd kijken zodat ik af en toe kan terug spoelen geloof ik :+ Al met al was het een sterke film die nergens saai te noemen is. 8.5/10


    Ik zie trouwens nu dat de soundtrack is gedaan door o.a. Trent Reznor. Geen wonder dat het zo tof klonk.
     
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    The Social Network. Die film is een must voor iedereen dat iets met ICT, internet of ondernemen doet. :thumbs:

    Wat jij Arti had met The Social Network had ik met de Wall Street films. Daar kwamen af en toe ook termen in voor die ik niet begreep. Vooral de scene waarin die oude bankiers met elkaar aan het lullen waren over een 'bail out' begreep ik geen snars van. Te erg gewoon... 8)
     
  20. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Machete

    8):D

    7/10 + extra punt voor jessica alba = 8/10
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina