1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 16]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 17 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    New Kids Turbo

    Gisteren dus ook geweest.
    Wat een film zeg, geniaal.
    Stukje met die hond ... ik ging echt helemaal stuk :+

    9/10
     
  2. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Was ik de enige die in de bios zat met een hele hoop blije rot kinderen? 8)

    Maar de film was leuk!
    Ik vond die pis scene echt epic :lol:
     
  3. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Niet lezen als je het einde niet wilt zien:
    Ik dacht eerst dat hij schizofreen was, maar dat ze met z'n 2en waren had ik echt nooit verwacht!!
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat vind ik zo mooi aan de film. Toen ik hem voor het eerst zag, dacht ik eindelijk te weten wie de 'wedstrijd beste goocheltruc' gewonnen had:

    Hugh Jackman, omdat hij eigenlijk een rijke heer is (Lord Caldlow), die als Robert Angier, een normale goochelaar, door het leven gaat. Met zijn superieure verdwijntruc is hij de betere goochelaar. Maar dan komt Christian Bale opeens, wauw, wat een verrassing. Zijn broer die zichzelf laat ophangen zodat Bale uiteindelijk dé 'truc' heeft. Hij overleeft de dood. _O_
     
  5. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha bij ons ook een hoop blagen hoor ( 13 / 15 jaar).
    Maar voornamelijk 20+ en allemaal bier zuipen en schreeuwen haha.

    Met die hond vond ik ook wel verrassend ja , en ja die pis scene.
    Of die Nsb-er met z'n wapens die die geruild had voor een paar joden.

    En die rooie was ook echt mega lachen hoor:lol:
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Hoe kom jij erbij dat Jackman de betere goochelaar is, hij heeft alle trucs gejat 8). Bale is de beste ;)
     
  7. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Echt ?! Ik had het
    meteen in het begin al door, als Bale #1 Bale #2 opzoekt in de gevangenis

    Verder wel een geniale film die ik graag herkijk!
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2010
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik zeg net dat dit is wat je als kijker denkt tot kort voor het laatste. ;)
     
  9. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik dacht wel al de hele film dat er iets vreemds was aan hem, aangezien je hem nooit hoorde praten of wat dan ook. En Bale beloofde ook aan z'n dochter dat hij met haar naar de dierentuin zou gaan en toen vroeg aan hem of hij het wilde doen. Maar ik had echt niet zien aankomen dat er 2 zouden zijn!
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Hmm nee ik had meer het gevoel dat Jackman ten onrechte met de eer streek (met de gejatte trucjes van Bale), en dat Bale zich aan het voorbereiden was op een enorme truc. Jackman gaat ook naar Tesla omdat hij die goede truc van Bale moet en zal kopieren.. Die truc met die 2 deuren. Dus ik denk dat ik dan wat anders heb gekeken... Jackman heeft btw geen superieure verdwijn truc toch? Bale had deze eerder 8).

    Ik ben btw blij dat ik redelijk 'dom' ben tijdens het film kijken, zie dingen nooit aankomen (Usual Suspects of Prestige bv), dat houdt het altijd wat spannender :p
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2010
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Uhm...

    Maar het is Jackman wel gelukt de ultieme verdwijntruc te maken, waarbij hij een kopie van zichzelf keer op keer vermoord. Dat is wel een geniale truc hoor en één die hij niet gestolen heeft.
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Hmm ik heb deze film best lang geleden gekeken, maar ik kan mij herinneren dat de 2 deuren truc van Bale chronologish eerder was.. En dat van Jackman is geen truc, het is dat ding van Tesla. Jackman kwam hierop nadat hij deze dubbeltruc gezien had in de show van Bale, amiright?

    Leuk he al die spoilers :+
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, dat klopt, maar da's toch briljant? :9
     
  14. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Bale had 'm inderdaad al eerder en Jackman imiteerde zijn truc eerst ook nog met een dubbelganger, maar die kerel werd weer door Bale tegen Jackman opgezet zodat die uiteindelijk naar een betere oplossing ging zoeken omdat ie ook niet geloofde dat Bale 's truc zo simpel was als een dubbelganger of eigenlijk dus een tweelingbroer.
     
  15. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    [​IMG]


    I'm Gonna Git You Sucka
    :+ Deze film sloeg helemaal nergens op, maar is zo fout en oud dat ie weer leuk is omdat het echt nergens over gaat :D "It's hard to be a black hero" :lol: Er komen gasten voorbij zoals Chris Rock van meer dan 20 jaar geleden, de gast van Shaft, de Chef van South Park en Ninja Joe, die zwarte gast die vroeger altijd in Ninja films zat :lol: Typisch zo'n film die erg leuk is met veel vrienden op de bank en met genoeg bier, want de humor is echt heel simpel :p
    7/10


     
  16. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Iemand die nog een sterke recente thriller weet?
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Brooklyn's Finest?
     
  18. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Lol al die spoilers:9 Gister ook The Prestige gekeken, had 'm al eerder gezien dus wist hoe die af zou lopen. Maar de tweede keer merk je eigenlijk pas hoe goed die film in elkaar steekt.
     
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.999
    Leuk Bevonden:
    3.332
    [yt]6qqeoyn58O4[/yt]
     
  20. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Transformers, tja weet het niet. Vond de 1e wel leuk maar deel 2 was echt slecht. Wel leuk popcorn-vermaak opzich!

    Net Spiderman 3 gekeken, echt een van de slechste films die ik dit jaar gezien heb! Wat een script zeg, hebben ze dat in de brugklas geschreven ofzo?
    Op een gegeven moment gaat het echt helemaal nergens meer over, en uiteindelijk worden alle cliché's er weer bijgehaald.
    =(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina