1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 16]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 17 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Die dans scène.. :'-(
     
  2. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja op dat moment had ik echt de neiging om 'm uit te zetten!
    Dit was wel echt het dieptepunt van de hele film:emo:
     
  3. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    Net The Town gezien,

    Ik had aan het begin van de film een pilsje gepakt en merkte pas bij de aftiteling dat ik de hele film met een dicht biertje in me hand heb gezeten...
    Mijn god wat zat ik in die film! 9/10 het is dat ik uit principe geen tienen geef maar naar mijn idee hoort elke film zo te zijn. _O_
     
  4. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Zojuist Catfish gezien.

    Bij de (dus foute) beschrijving stond dat het een thriller was.
    Bleek het een real life verhaal te zijn zonder ook maar 1 eng moment.

    Hij was zeker vermakelijk, en ook best leuk. Al vraag ik me af of dit wel in de bioscoop thuis hoort.

    (6.5/10)
     
  5. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga new kids zeker wel zien! Moest de film plaatsen en mensen dus een plaats aanwijzen (zaal van 400 man/vrouw) Dus dan komt het tuig al aanlopen!! Groep van 25/12/41 8) En toen de film begon allemaal als 1 zaal juichen en kut roepen, heb nog nooit zo hard gelachen in de bioscoop :lol: heb ook maar een stuk meegekeken! Echt geniaal!
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Is dat die film waar in de trailer de twist al te zien is?
    Wat natuurlijk niet zo is. ;)
    Ga hem morgen even kijken. :)
     
  7. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Bedankt kut.


    New Kids Turbo

    Gewoon zien:cool:! Ook grappig hoe heel de zaal meeging in die film! Echt een van de leukste films van 2010!

    9/10
     
  8. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Inception weer opnieuw gezien. Blijft gewoon een geweldige film. 9/10
     
  9. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Despicable Me
    Had meer negatieve dan positieve reacties gelezen over deze film. Maar wilde hem toch wel even zien, en hij viel me erg mee, zaten wel leuke en goede grappen in :) Vond alleen die stem van Gru erg matig, beetje raar geforceerd accentje, vond het niet passen. Dat kleine meisje is sweet, 'it's so fluffy' had ik al een paar keer gelezen in reactie als iemand het over die film had...toen ik het zag dacht ik .. was dit het nou =(
    Gru-ray player _O_
    7.5

    Step-up 3
    ik vond de vorige 2 delen nog wel aardig. Chille muziek, hippe dansjes en stoere chicks .. meer moet je niet verwachten. Maar deel 3 kon dit zelfs niet waarmaken. Kut! 4.5
     
  10. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    [​IMG]


    In Bruges
    Verhaal begint een beetje langzaam, maar als je er eenmaal in zit is het echt een goede film. Vooral het einde van de film is erg goed. Zeker de moeite waard om es te zien.
    7,5/10
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Nieuwe Thor trailer.

    Weet het nog niet, blijf nog niet overtuigd. Ben eerder benieuwd naar Captain America.
     
  12. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Beste film van 2009 doei.
     
  13. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    net gekeken, en vond het best wel een tegenvaller. Duurt veel te lang en voor een thriller werd het nooit spannend, erg traag verhaal. En vond het wel beetje erg toevallig hoe de verhalen aan het einde samen kwamen, het hele verhaal kwam er de hele film niet echt uit. Wel mooie opnames en goede sfeer, en acteerwerk was ook wel prima. Verder kan ie gewoon in de redelijke middelmaat.
    6,5
     
  14. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Is het ook niet, valt eerder onder misdaad / drama.
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat meen je niet? :lol: Wat een waardeloze film. Ik kan de 'andere soort' film goed waarderen, maar dit sloeg nergens op.
     
  16. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    dat was wel een heftige en zware film die zeker niet voor iedereen bestemd is maar om nou alles 'dom' te noemen :9
    Wat ik er nog van weet is dat het verhaal best abstract en pittig was. De sfeer en beelden wel supergoed waren .. en die ene scene .... 8) ......
    Beetje tegen de heilige huisjes en standaards in Hollywood trappen :)
     
  17. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik wel waarderen, ik vind de films die afwijken altijd degene zijn die het meest blijven hangen
     
  18. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja, dat meen ik wel. Je moet niet altijd alles proberen te ontleden. Antichrist is voor mij geen film die ik rationeel bekijk, maar gewoon emotioneel gezien op me laat inwerken, en dat doet het echt fantastisch. Ik heb me echt nog nooit zo lang kut om een film gevoeld.

    Over sommige dingen moet je niet praten, die moet je gewoon kijken en verder niks.
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Anti-Christ is een smerige, nutteloze film over het depressieve van de mens. Sorry, maar ik heb veel-en-veel betere gezien.
     
  20. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    lol freak
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina