1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 16]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 17 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Tucker and Dale vs. Evil

    Een beetje een droge komediethriller , wel met onverwachte (niet minder droge) momenten.
    Leuk om naar te kijken, meer niet.

    [​IMG]

    6,5/10
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 dec 2010
  2. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    [​IMG]


    The Heavy
    De film begint een beetje traag maar naar het einde wordt ie wel beter. Had misschien wat meer actie in mogen zitten, maar best leuk om es even te zien. Vooral het einde was wel ok.
    6,9/10
     
  3. vozz

    vozz Je kat is je hond

    Berichten:
    330
    Leuk Bevonden:
    0
    Transformers 2 gezien.....

    .... en helemaal tot het eind

    daar zou een achievement voor moeten zijn..
     
  4. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik vind alle 2 de delen best tof:9.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vond ik ook. Ook al was Deel 2 lastiger te volgen tijdens gevechten. En toch een klein beetje minder. :)
    Diepgaand of niet. Voor dit soort films ga ik graag naar de Bios. :)
     
  6. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Had het eerste deel pas gekeken toen deel 2 uit was. Leek me eerst zo'n overdreven Power Ranger film haha:9.
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    _O_

    Dat was precies mijn gedachte destijds "Waarom zit ik dit uit?". Zelfs als no-nonsense actiefilm vond ik hem tergend ten opzichte van deel 1.
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    :emo:

    Mens leest review.
    Review valt tegen.
    Mens gaat met andere mening naar film kijken.

    Mensen zien snel van hun eigen mening af als ze maar iets gelezen hebben wat tegenvalt. Vind zowiezo dat de met reviewers films e.d enorm snel afkraken. It's hard to please lijkt het wel tegenwoordig.


    Is altijd zo met films. TF2 is niet slecht maar kon veel beter. De flauwe humor had er echt wel uit gemogen. Deel 1 was leuk en vermakelijk. Deel 2 was meer van't zelfde ... maar als je non-stop actie wil ( zie Expendables ) vond ik deze nog best te doen.

    Ieder zijn ding.
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2010
  9. vozz

    vozz Je kat is je hond

    Berichten:
    330
    Leuk Bevonden:
    0

    Zal ongetwijfeld zo zijn bij sommigen, echter ik heb geen review gelezen van TF2, dus een mening over de film had ik niet. Na de film wel. Die mening is niet positief. Ieder z'n ding indeed.
     
  10. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Gelukkig maar.
     
  11. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap je punt wel, snap sowieso soms niet waarom bepaalde mensen een film kijken waarvan ze van te voren weten dat ze het niks gaan vinden. Of niet uit de toon willen vallen door ineens een 'slechte film' goed te vinden
    ik heb het meestal andersom, dat ik 'goede' films kijk maar het eigenlijk niks vind, zijn mensen hier altijd teleurgesteld in me :+
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Uh jij ging toch ook de hele Top 250 van IMdB kijken?
    Dan weet je ook dat er geheid films tussen zitten die je kut vind?
     
  13. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    hele 8)
    Klopt, maar het waren geen films waar ik van tevoren al wist dat ik het niks zou gaan vinden. Veel films hebben me aangenaam verrast, ook wel films waar ik dat van tevoren niet had verwacht. Dus het was een uitdaging bij gebrek aan inspiratie (en nieuwe releases).
    Maar ik zou niet snel vrijwillig Harry Potter of Narnia gaan kijken omdat ik daar vanaf minuut 1 weet dat ik het niks vind. Dat bedoelde ik eigenlijk meer.
     
  14. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Despicable Me gezien. Erg leuk, goeie stemmen ook. Vooral Cru - Steve Carrell vond ik geslaagd. Ik was verbaasd over de af en toe grove humor, soms leek het iets over het randje te gaan, al kan ik daar niet echt mee zitten. 8/10
     
  15. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Van de week WALL-E gekeken. Ik weet eigenlijk niet precies waarom want ik vond de eerste twee Pixarfilms wel leuk, maar was er ook al vrij snel weer klaar mee. Ik zie wel dat het goed gemaakt is en zo, maar het is allemaal zo mierzoet en bleh. [5/10]

    Verder heb ik gister maar weer eens The Lord of the Rings: the Fellowship of the Ring gekeken. Zal wel door kerst komen of zo. Blijft natuurlijk briljant, al duurt de EE me iets te lang als je het verhaal al kent. En ik kan Sam & Frodo niet zo goed uitstaan. 8) [8/10]
     
  16. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Lees zelf nooit reviews over films van te voren en had die film gezien en vond het ook drie keer niks. Dus geen idee waar je dat hele review verhaaltje vandaan hebt gevist maar het is dus helemaal niet van toepassing, ook niet op mening van vozz (en wss matrix) :F:

    En je bent van mening dat reviewers sowieso films e.d. (wat is en dergelijke? films en ..?) enorm snel afkraken? Transformers 2 wordt door de meeste mensen als niet veel bijzonders gezien dus wat dat betreft, misschien is jou mening wel uitzondering op de overheersende mening.
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    *zucht*
    Hij is er weer hoor. Ik begin jou toch steeds leuker te vinden. Eerst afwachten of mensen het niet met mij eens zijn en dan je eigen bij dat groepje mensen scharen zodat je er niet alleen voor staat. Wat een HELD! :emo: Serieus, mijn aanbod staat er nog. Aanbod? Ja, je weet wel. Dat leuke spring spelletje.
    Zo, genoeg tijd aan jou besteed.

    Ik zal gewoon wat simpele voorbeelden noemen waarom ik vind dat je aan top-reviewers geen tijd meer moet verdoen.

    Hoe heet die kut film? Ohja, The Hurt Locker. Was die nou echt zoveel Oscars waard? Niet echt. Gewoon een slome-zeik film. Maar omdat het weer met de "trotste" Amerikanen te maken heeft heeft die film al gelijk een streepje voor.

    Avatar, nog zo'n film. Geweldig hoor dat 3D maar het verhaal was, bij nader inzien, ook gewoon Pocahontas 6. Iedereen was er laaiend enthousiast over.

    Terminator Salvation, was die film dan echt zo slecht?
    Transformers 2, oké, voor het verhaal hoef je het niet te doen ... maar zo super slecht is het nou ook weer niet.

    The American ( film met Clooney? ) ... word ook goed aangeschreven. Waarom? Omdat ze de standaard Amerikaan weer gruwelijk de hemel in prijzen.
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2010
  18. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik vind Frodo een vervelend ventje.. dat eeuwige gejammer in die film. Nee geef mij maar de verhaallijn van Gimli etc.
     
  19. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik vind het wel grappig dat jij films die door de massa goed gevonden wordt afkraakt, en er dan de 'massa' van beschuldigt fout te zitten. Misschien zijn het wel gewoon goede films die jij minder vindt, niet andersom.

    EDIT: Dat was @ Rampage obviously.
     
  20. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Haha even de meest opvallende eruit gekozen:D
    Heb je die film wel gezien? "De standaard Amerikaan weer gruwelijk de hemel in prijzen." :F: hier faal je behoorlijk.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina