*zucht*
Hij is er weer hoor. Ik begin jou toch steeds leuker te vinden. Eerst afwachten of mensen het niet met mij eens zijn en dan je eigen bij dat groepje mensen scharen zodat je er niet alleen voor staat. Wat een HELD!
Serieus, mijn aanbod staat er nog. Aanbod? Ja, je weet wel. Dat leuke spring spelletje.
Zo, genoeg tijd aan jou besteed.
Ik zal gewoon wat simpele voorbeelden noemen waarom ik vind dat je aan top-reviewers geen tijd meer moet verdoen.
Hoe heet die kut film? Ohja, The Hurt Locker. Was die nou echt zoveel Oscars waard? Niet echt. Gewoon een slome-zeik film. Maar omdat het weer met de "trotste" Amerikanen te maken heeft heeft die film al gelijk een streepje voor.
Avatar, nog zo'n film. Geweldig hoor dat 3D maar het verhaal was, bij nader inzien, ook gewoon Pocahontas 6. Iedereen was er laaiend enthousiast over.
Terminator Salvation, was die film dan echt zo slecht?
Transformers 2, oké, voor het verhaal hoef je het niet te doen ... maar zo super slecht is het nou ook weer niet.
The American ( film met Clooney? ) ... word ook goed aangeschreven. Waarom? Omdat ze de standaard Amerikaan weer gruwelijk de hemel in prijzen.
Klik om te vergroten...