1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 16]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 17 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Wow, had serieus precies dezelfde momenten :eek:.
    Één en drie omdat het mooie momenten waren (vooral 1) en de tweede met Toy Story, gewoon de liefde voor TS uit je vroegere jaren zijn dan ineens 'voorbij' :D.
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Hmmm...heb gisteren de eerste 20 minuten ofzo gezien maar toen weer afgezet omdat ik de kop van Reynolds na Van Wilder niet meer serieus kan nemen. Begon mij er echt aan te irriteren :+ Concept van de film lijkt mij wel weer tof dus vandaag of morgen maar eens kijken of ik verder kom
     
  3. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Hele mensheid is uitgeroeid en je rouwt om een hond :lol: herkenbaar
     
  4. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38

    - Boondock Saints;
    Stukje met die kat. :+

    "Is it dead??!"
     
  5. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    District 9 gezien. Leuke science-fiction film. Man wordt ziek door een alien goedje en veranderd in opgejaagd wild. Vond het begin wat warrig gefilmd, door die documentaire stijl. Dat later nog weleens terugkomt. Voor de rest een leuke film.
    7/10
     
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Dinner for Schmucks ; Kut.
    Vampires Suck ; *drumroll* Kut.
     
  7. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik kan niet echt 1, 2, 3 een bepaalde film opnoemen waar ik emotioneel van word, het gebeurt sowieso vrij regelmatig haha. Het hangt er vooral van af of een verhaal - of een bepaalde scene en/of dialoog goed geschreven is, en overtuigend geacteerd wordt.

    Laatst nog met Dispicable Me, het moment dat Gru z'n kids een welterusten verhaaltje voorleest. Prachtig stukje :)
     
  8. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Hachi. :'-(
     
  9. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Amores Perros (2000) Top 250 #167 http://www.imdb.com/title/tt0245712/
    Film bestaat uit 3 verhalen, vond de samenhang van die verhalen eigenlijk beetje matig. Bij dat 2e verhaal had ik echt iets van .. whatever .. Die hadden ze er van mij part gewoon uit kunnen laten, vond het weinig toevoegen. De film duurde hierdoor onnodig lang (150min). Het eerste en het laatste verhaal waren wel top. Alle drie de verhalen hebben ook iets met honden (en met die honden in dat 3e verhaal was zo zielig =( ). Acteerprestaties waren erg goed overigens.
    7,7 /10 (half punt aftrek voor het 2e verhaal :9 )

    The Social Network (2010) Top 250 #147 http://www.imdb.com/title/tt1285016/
    Deze film is awesome. Wilde hem graag in de bios kijken maar kwam er helaas niet van. Het tempo in deze film ligt mega hoog, vanaf minuut 5 zit je er goed in en 115 minuten later wordt je pas losgelaten. Heerlijke film alleen jammer wat moet Justin Timberlake er nou in :{ Dat was het enige minpuntje vond ik.
    8.6 / 10
     
  10. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Marley & Me
    haha ook al met een hond :9
     
  11. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    haha mijn moeder kon die film niet eens afkijken :+

    Was dat 2e verhaal met die vrouw? Dat stuk was echt te dom voor woorden haha. Dat dogfight verhaal was wel echt gruwelijk.
     
    Laatst bewerkt: 25 dec 2010
  12. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    No shit, de film heet 'hondenliefde' ;)
     
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Toevallig eergisteren gezien en ik vond hem ook erg tof. Het valt wat mij betreft wel mee met dat tempo. Het viel mij in ieder geval niet op. Ik vind het interessant hoe de film met heel weinig toch zo boeiend kan zijn.

    7,5
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ah die was ik al bijna vergeten. Binnenkort even kijken.

    Gisteren gezien

    Ondine
    Ik was op zoek naar een leuke romantische film, maar deze viel behoorlijk tegen. Concept is best ok: visser vindt een vrouw in zijn visnet en het verhaal laat constant te raden over of ze nou een soort van zeemeermin is of niet. Maar al met al bleef het allemaal te veel aan de oppervlakte en miste er gewoon iets

    6

    Eternal Sunshine of a Spotless Mind
    Al eerder gezien natuurlijk maar het vrouwelijke gezelschap niet. Blijft voor mij 1 van de beste romantische films ooit

    9


    Dead Girl
    Toen we deze eenmaal aanzette waren er twee flessen wijn en wat biertjes op. Dus niet meer helemaal helder :+ Een tweetal jongens vindt in een verlaten asylum een vrouw naakt vastgebonden op een tafel in de kelder van het gebouw. De dame in kwestie blijkt niet dood te kunnen en 1 van de jongens slaat vervolgens door en laat al zijn perverse fantasietjes op haar los..... geen flauw idee hoe die vriendin aan deze film kwam, maar we hebben hem maar uitgezet. We waren lam, de film was ziek en paste ook niet echt bij kerstavond.
    Wie weet kijk ik hem binnenkort zelf wel uit :9
     
  15. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    oh 8) 8) Ik zag overal 'Love is a Bitch' staan als engelse/alternatieve titel

    ah wikipedia: Amores Perros (Spaans voor hondse liefde, (Engels: 'Love's a bitch'))

    nooit Spaans gehad :D
     
  16. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Perfecte US titel dus. Bitch = teefje. Goed over nagedacht.
     
  17. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Dat is de regisseur van 21 grams en Babel. Amors perros vond ik een beetje kut, Babel al een stuk beter, maar vooral 21 grams vind ik echt een hele goede film van hem.
     
  18. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    [​IMG]


    Death Race 2
    Dacht eerst wat is dit voor vage b-film ripoff van het eerste deel, had er ook nog nooit van gehoord dat er een tweede deel was. Maar ondanks dat het begin wat langzaam op gang komt en je eerst geen idee hebt wat je er van moet denken omdat het niet een vervolg op Death Race 1 is, zoals de titel je dus wel doet geloven. Maar het dus een prequel is op Death Race 1. Dus hoe is Death Race ontstaan en hoe is Frankenstein zo geworden. Alleen zitten er wel wat dingen in de film die niet aansluiten met de eerste death race. Maar verder een prima film met toch wel een aantal goede acteurs en vette actie, vooral het einde was wel satisfying }:] :cool: Vond je de eerste Death Race vet dan zal je deze ook wel vet vinden ondanks dat het een prequel is en niet met Statham wat in dat opzicht dus helemaal logisch is.
    7,5/10
     
  19. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Hoi jongens. Ik wil vanavond met m'n Moeder en Zus een leuke thriller kijken. Iemand aanraders?
     
  20. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    The next three days.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina