1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 16]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 17 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Je vraagt hoe shutter island is als je hem al gezien hebt:+

Zelf gister Avatar op film1 gezien, en dan kom je erachter wat een flut film het eigenlijk is. Echt alles is matig/slecht op de special effects na. Verhaal is saai, acteurs zijn slecht, muziek is zo standaard als wat etc. etc. In de bios was ie nog best te doen, maar op tv is het een no-go 4/10

Dan nog pride en prejudice gekeken, en compleet andere film. Erg leuke film die overspoeld wordt door mooie beelden. Heeft wel last van een "feel-good" verhaal, maar daardoor wel leuk om met een vriendin te kijken:) 8/10

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Red is een komedie, Invictus gaat over Mandela. Maar daar kan je de humor ook van in zien. ;)

Trailers.

Laatst bewerkt: 2 jan 2011
  3. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Waarom vond jij de film zo goed dan? Daar ben ik wel benieuwd naar want lees op internet veel meningen waar ik weinig mee kan. Dingen als
    "Dit is gewoon prachtig om te zien, volgens mij heb ik de hele film met open mond staan kijken. Prachtig gemaakt en het verhaal is ook erg goed. Zeer de moeite waard." En dan krijgt de film een 9.. Dan vraag ik me af, wat is er zo goed aan het verhaal dan?

Iedereen heeft het over sfeer, beelden, muziek etc. etc. allemaal mee eens maar het verhaal is toch wel het 9 van de 10 keer belangrijkste voor mij in een film.

Heb het idee dat veel mensen hem hoog beoordelen oid omdat hij zo hoog genoteerd staat en goede reviews krijgt...

4. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Heb hem destijds zonder verder reviews/meningen gelezen te hebben gekeken en vond hem echt geniaal. Krijg nu vrienden over de vloer dus kom er morgen op terug :9

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind persoonlijk de Ghibli films (en ook Spirited away) zo mooi omdat ze zo fantasierijk en sfeervol zijn vergeleken met westerse animatiefilms.

Het gaat om het avontuur en niet om de clou.

6. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Hehe oke ben benieuwd :thumbs:

Laatst ook "The Courageous Heart of Irena Sendler" wat een faalfilm is dat zeg.
    Eigenlijk een supermooi verhaal maar wat een baggerfilm. Qua emotie van het "waargebeurde verhaal" oid zou het nog wel in straatje van "The Pianist", "Schindlers List" kunnen passen maar qua film raakte hij totaal niet. Beetje medelijden met die vrouw over wie het ging als er zo'n slechte film over jou uitzonderlijk goede daad gemaakt wordt. :eek:

7. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Heb gisteren One Flew Over The Cuckoo's Nest gezien. Aparte film. Ik vond hem wel aardig, maar niet geweldig. Ik ken genoeg films die lager in de top 250 staan die ik beter vind.

8. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Sorry hoor, maar je bevindt je achter de computer dat toegang heeft tot het medium, het internet.

Binnen één seconde kun je duizenden pagina's opvragen die wel een beschrijving hebben waar deze films over gaan.

Laatst bewerkt: 2 jan 2011
  9. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Net Hachi gezien. Verhaal stelt weinig voor maar het is zo hartbrekend :'-(

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Resident Evil: Afterlife

Hmm dat was niet veel soeps. Totaal geen lijn in de hele film en een zwak einde.
    Actie was degelijk maar klopte op veel momenten ook niet. Heb me niet verveeld ofzo maar echt kwaliteit was het niet. Denk dat het 3D gedeelte ook niet veel toevoegde in de bios.

5,5/10

11. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Behalve dat het hartbrekend is, vind ik het fascinerend dat Hachiko echt bestaan heeft. Toch fantastisch dat er in 1920-1930 een hond was die zijn baasje elke dag opwachtte? Wauw!

12. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Inderdaad, Heb hem 3 weken geleden gezien ofzo, en ook al gebeurt er bijna niks is het toch een enorm zielige en mooie film.

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik moet die film niet gaan zien, kan slecht tegen zielige dieren:+.

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Idd, weet nog precies hoe kut ik mij voelde toen ik voor de eerste keer The Lion King zag

Mufasa:'-(

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ondanks dat The Lion King zonder twijfel mijn meest bekeken film is, moet ik me alsnog inhouden als Mufasa doodgaat. Echt de enige film waar ik bij kan huilen.

16. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    The Pianist (Roman Polanski, 2002)

Blijft geweldig, ingrijpend en zwaar op emotioneel vlak. Fanastische film.

Hou toch eens op met zoveel waarde te hechten aan die lijst, mensen :{ Het is een samenraapsel van meningen, geen feit. Die lijst is totaal niet belangrijk, het is alleen leuk om wat inspiratie uit op te doen en trends te volgen, meer niet. En door de gecreëerde verwachtingspatronen vernaggel je vaak nog je visie op een film ook.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Meet the Litte Fockers

Heb deze nog gezien in Lissabon.
    Ja ging eigenlijk nergens over en ik snap de titel ook niet. Leek meer een episode van een seizoen dan een losstaande film. Maar ja verstand op nul en dan gewoon kijken en dan is die wel grappig. Niro is altijd leuk en de rol van Alba was ook een lichtpuntje.

6.5/10

18. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Piranha (2010)

Film komt wat traag op gang, maar als de ellende eenmaal begint, gaat het ook goed mis. Vanaf dat moment is het gewoon 1 groot bloedbad en de ledematen vliegen in het rond. Deze film is in een notendop een slachtpartij + waar mogelijk komen er minimaal 40 tieten in beeld.

Hoogstaande film? Nee natuurlijk niet. Doet de film wat 'ie moet doen? Jazeker. 7+

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Alleen is het jammer dat iedereen Spirited Away, en in sommige gevallen Princess Mononoke, kijkt, en niet verborgen (zo niet leukere) pareltjes als Porco Rosso, Nausicaa en Laputa... =(

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Och , je moet toch ergens beginnen. Als iemand Mononoke of Spirited Away heeft gezien en de smaak te pakken heeft komen de porco rosso's en Totoro's vanzelf :)

En als iemand Mononoke en Spirited Way niet kan waarderen dan denk ik ook niet dat ze helemaal weg zullen zijn van (de imho betere) Nausicaa en Laputa.

Afgelopen week zelf laputa nog eens gekeken (stonden plotseling een aantal 1080p versies op Usenet terwijl de Bluray al maanden uit is)

Blijft 1 van mijn favorieten, dat hij in HD was voegde niet heel veel toe ten opzichte van de DVD maar het blijft genieten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina