[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 16]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 17 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind hem ook niet echt geschikt als leading man. Hij was een prima Boromir en hij kan ook leuke afgezaagde bad guys spelen zoals in National treasure en the Island maar meer ook niet.

Al moet ik zeggen dat lang niet al die straight to video films zo slecht zijn. Black Death bijvoorbeeld was best een toffe film (al speelt hij daarin wel weer een ridder :+)

2. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    It's all about the money :) Kijk naar Ben Kingsley, ook een groots acteur maar speelt in de meest belachelijke films..

3. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    gister Piranha gezien, prima zondagavond film, chicks, tieten, volledig naakte chicks, nog meer tieten, stoere vissen en veel bloed ;) 6.3/10
    Vanmorgen naar de bios geweest naar New Kids. Zaten totaal 4 mensen in de bios (in Pathe de Munt (A'dam)) maar het was dan ook 11:45, dus een kaartje kostte ook maar 5,50. Leuke film, kon er wel om lachen :) 7.5/10
    Vanavond Some Like It Hot (1959) gekeken. Verhaal deed me erg aan 'White Chicks' denken :+ Had nog nooit een film met Marilyn Monroe gezien en daar was ze dan, je bent bijna gelijk verliefd :) Het is een romantische komedie en hij was ook best leuk om te kijken. 8/10
    Daarna begon ik nog aan Buried maar die heb ik na een half uur uitgezet. Misschien kijk ik hem nog een keer af maar al lig je in een kist onder de grond met weinig zuurstof en je zet elke keer je zippo aan als je telefoon gaat (je weet wel zo'n telefoon die meer licht geeft dan een zippo) dan kan ik die film niet meer serieus nemen. Dus na een half uur telefoongesprekken geluisterd te hebben was ik er wel ff klaar mee. Misschien is het spannend voor mensen die last hebben van claustrofobie of bang zijn in het donker.

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Wat je zegt over 'leading man', dat vraag ik me dus af. Heb hem nog nooit een grote, boeiende (niet-ridder :+ ) hoofdrol zien spelen. En dat vind ik raar, dat gewoon geen enkele studio of regisseur het eens een keer wilde proberen.
    En Black Death heb ik pas een stukje van op Film1 gezien, zag er nog redelijk interessant uit. Moet ik eens proberen.
    In Outlaw heeft hij een grote rol, maar daar is ie een vrij simpele bad-guy/actiefiguur. En Far North is echt een domme film. :mad:

5. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
  6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Zie vorige page ;).

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    wtf...van het weekend nog The Age of Stupid gekeken :eek:

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Hoe lang was hij al ziek dan? Hij heeft namelijk nog in best wat films gespeeld afgelopen jaar.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Tijdens Inception was die al ziek geloof ik.

10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Wel erg jammer, heb al veel films gezien met hem. Heeft volgens mij niet écht iets bijzonders gedaan, maar in elke film waarin hij speelde, speelde hij wél goed.

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Gisteren Dragonball in de trein naar huis gekeken. Opzich wel een aardige film, maar een totale rape van de serie. 5/10 en het voordeel van de twijfel.

12. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Yes you did. Toch zonde dat het optreden van Gianna niet wat verder werd uitgebuit :cool:

13. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Tarantino's favoriete twintig van 2010 (bron: Quentin Tarantino Archives).

14. 1var

1var Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand nog echt een goede film? actie/horror/thriller? O-)

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Inception? Geniale film, met actie en thriller elementen. Je moet er wel veel bij nadenken, maar ik vind hem van al dat soort films echt briljant. Zelfde regisseur als The Dark Knight. Script is ook van hem. ;)

16. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Veel nadenken bij Inception? Valt toch niets over na te denken, alles wordt haarfijn uitgelegd. Eigenlijk is het imo gewoon een standaard actie film. De artistieke uitwerking echter is gewoon weg briljant (muziek, slow-motion gebruik, zwaartekracht gedoe,...) en het basis idee vind ik persoonlijk ook zeer interessant waardoor deze nu in mijn Blu-Ray collectie staat.

Ik weet nog goed dat ik na het zien ervan in de bios een beetje teleurgesteld was omdat de film zoveel neigde naar een gewone actiefilm.

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Het lijkt er echt op dat hij provocative doet door Inception er niet bij te zetten. :lol:

18. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Taken of Buried.

19. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Waarom? Omdat de meerderheid hem wel goed vindt? Er ontbreken genoeg films die ik wel in de top 20 zou zetten maar er bij hem niet tussen staan, het is dan ook een persoonlijke lijst.

20. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Shrek 4 gezien.
    Wat een geniale film (:
    Imo de grappigste van de 4.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina